Zandreu Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det virker ikke som det er BH størrelsen, men rettere sagt kjønnet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ja, det er jo ikke som om det er noen forskjell på hvor alvorlig gutter og jenter tar skolearbeid. Endret 25. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Seff. Alle United sopportere sier det, å det er jo sant. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 kan noen ta print screen og vise meg hvem "Clear the Check for server certificate revocation check box." er?? fant den ikke på listen over ting og huke av de...har norsk IE Jeg vet ikke hvem dette er ... Ser også at flere og flere blander sammen 'en' og 'et'. Det er også en stor prestasjon. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Vis du har TV som støtter Full HD (1080p) så burde du kjøpe HDMI i gull, det er det beste, STOR forskjell på gull å ikke. anbefaler gull på det sterkeste!!!!!men ikke alt får lang, da kan signalet bli forsinket Idiotisk utsagt, nesten overgått av grammatikken. Dustleksi, anyone? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det flere som er skeptiske til å ta råd fra slike som god fisk? Jeg hopper over slike innlegg og leser det neste. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Gjør det ikke bedre at det innlegget kom like etter flere andre som hadde forklart nøye hvorfor det ikke stemmer. Folk er glupe. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det virker ikke som det er BH størrelsen, men rettere sagt kjønnet. Husk bindestrek imellom når du setter sammen forkortelse, tall eller egennavn med vanlig ord. BH-størrelsen, 80-åring, Oslo-mann; behåstørrelsen, åttiåring, oslomann. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det virker ikke som det er BH størrelsen, men rettere sagt kjønnet. Husk bindestrek imellom når du setter sammen forkortelse, tall eller egennavn med vanlig ord. BH-størrelsen, 80-åring, Oslo-mann; behåstørrelsen, åttiåring, oslomann. Er vel strengt tatt "brystholderstørrelsen", ellers blir jo f.eks. AP "ape", og ikke Arbeiderpartiet. Evt apepolitikere og ikke arbeiderpartipolitikere. Men hey, det er sikkert noen som syntes "ape" funker bedre.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det virker ikke som det er BH størrelsen, men rettere sagt kjønnet. Husk bindestrek imellom når du setter sammen forkortelse, tall eller egennavn med vanlig ord. BH-størrelsen, 80-åring, Oslo-mann; behåstørrelsen, åttiåring, oslomann. Er vel strengt tatt "brystholderstørrelsen", ellers blir jo f.eks. AP "ape", og ikke Arbeiderpartiet. Evt apepolitikere og ikke arbeiderpartipolitikere. Men hey, det er sikkert noen som syntes "ape" funker bedre.. Feil! BH er en forkortelse, behå er et kortord. Så det er ikke sammenliknbart. http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Behå er tillatt, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvor kan jeg søke om å bli med i klassen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er utrolig mange jenter som sier andre er fjortiss emn de brude kaskje teke på seg selv? :OJeg snakker emd noen på msn som er to år større. Bestevennen min kjennerhenen veldig godt. Og de so mer større enn oss (vill ikke oppgi navn) kaller oss så jævelige fjortisser. Sier vi er fjrotisser som krangelr likosm. også sier de atte de har vært gjenneom MANGE krangler og er så jævelig mye kulere enn oss fordi de er 2 år større. jeg skjønner ikke hva faen probleme til de som går i 9-10 sitt prob. er. Det er jo desom har sånn 100 bilder av seg selv på siden dem og sånn-.- og de sømmer oss? ser vi krangelr mye. . Det er jæveli teit. Det er derfor jeg synes det egentlig blir bra emd dette programmet så folk kan se atte kaskje de også tare feil en gang en gang i blandt. jeg sier ikke ejg er noe bedre men.. Jeg vill bare si det Dæven døtte! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dæven døtte! To år større . . ? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Vil du jobbe som Service Tekniker? Må være en betydningsfull jobb, nærmest på linje med Hans Majestet Kongen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Daaaamn :x Prøver å bli litt sunn her å greier, åsså får jeg høre at salpølse er usunt, jeg bæder på det jeg ass ;p Å bæde - bæder - bæda - har bæda? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg prøver å finne ut av hva "bæder" faktisk betyr. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Et bad, badet, Bademiljø, best på bad. Endret 29. juni 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Finn gjerne ut hva salpølse er også. Er den av lær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå