Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan noen ta print screen og vise meg hvem "Clear the Check for server certificate revocation check box." er?? fant den ikke på listen over ting og huke av de...har norsk IE

Jeg vet ikke hvem dette er ...

Ser også at flere og flere blander sammen 'en' og 'et'. Det er også en stor prestasjon.

Lenke til kommentar
Vis du har TV som støtter Full HD (1080p) så burde du kjøpe HDMI i gull, det er det beste, STOR forskjell på gull å ikke. anbefaler gull på det sterkeste!!!!!

men ikke alt får lang, da kan signalet bli forsinket

Idiotisk utsagt, nesten overgått av grammatikken. Dustleksi, anyone?

Lenke til kommentar
Det virker ikke som det er BH størrelsen, men rettere sagt kjønnet. :hm:

Husk bindestrek imellom når du setter sammen forkortelse, tall eller egennavn med vanlig ord.

BH-størrelsen, 80-åring, Oslo-mann; behåstørrelsen, åttiåring, oslomann.

Lenke til kommentar

Husk bindestrek imellom når du setter sammen forkortelse, tall eller egennavn med vanlig ord.

Er vel strengt tatt "brystholderstørrelsen", ellers blir jo f.eks. AP "ape", og ikke Arbeiderpartiet. Evt apepolitikere og ikke arbeiderpartipolitikere. Men hey, det er sikkert noen som syntes "ape" funker bedre..

Lenke til kommentar

Er vel strengt tatt "brystholderstørrelsen", ellers blir jo f.eks. AP "ape", og ikke Arbeiderpartiet. Evt apepolitikere og ikke arbeiderpartipolitikere. Men hey, det er sikkert noen som syntes "ape" funker bedre..

Feil! BH er en forkortelse, behå er et kortord. Så det er ikke sammenliknbart.

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er utrolig mange jenter som sier andre er fjortiss emn de brude kaskje teke på seg selv? :O

Jeg snakker emd noen på msn som er to år større. Bestevennen min kjennerhenen veldig godt. Og de so mer større enn oss (vill ikke oppgi navn) kaller oss så jævelige fjortisser. Sier vi er fjrotisser som krangelr likosm. også sier de atte de har vært gjenneom MANGE krangler og er så jævelig mye kulere enn oss fordi de er 2 år større. jeg skjønner ikke hva faen probleme til de som går i 9-10 sitt prob. er.

Det er jo desom har sånn 100 bilder av seg selv på siden dem og sånn-.- og de sømmer oss? ser vi krangelr mye. .

Det er jæveli teit.

Det er derfor jeg synes det egentlig blir bra emd dette programmet så folk kan se atte kaskje de også tare feil en gang en gang i blandt.

jeg sier ikke ejg er noe bedre men.. Jeg vill bare si det

Dæven døtte!  :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...