Zandreu Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 På I/O-panelet finner vi seks USB-porter, dobbelt nettverkstilkobling, en Firewire-kontakt og flere tilkoplinger for lyd. Kan man si "tilkoplinger"? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ting forandrer seg. Før ble "både" bare brukt om to, nå brukes det om flere. Ja, det heter jo schino, schøtt og schole også. Duh! http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Frem til ordboken er forandret så er det fortsatt feil. Duh!? Om ikke så altfor lenge blir nok også det sett på som korrekt. So it goes. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ekstra Ordinær general forsamling "Ja, General Forsamling, vi synes du er veldig alminnelig, sir." Endret 23. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Farouk Abdulhak har vært etterlyst av politiet i omkring et uke etter drapet på den norske studenten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Selvdrap avbrøt Sarkozy-seremoni Herregud. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2502985.ece Red.: Jeg må forevige det. Endret 24. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 play 1.6 ikke source Fin blanding av norsk og engelsk Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 På I/O-panelet finner vi seks USB-porter, dobbelt nettverkstilkobling, en Firewire-kontakt og flere tilkoplinger for lyd. Kan man si "tilkoplinger"? Ja. Koble og kople er begge tillatt. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ny metode av politiet for å fange tyver? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ord delings feil. Fått mitt nye hoved kort og stress tester cpu på 3.4 nå med meget fine temp etter 10 min, bare 60 grader... Når jeg har fått dette stabilt skal jeg tar jeg en Oc på 280 gtx igjen, burdet gi en god ytelse boost I tillegg til "skal jeg tar jeg". Jeg skulle ønske folk kunne lese gjennom postene sine før dem trykker "Svar". Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg skulle ønske folk kunne lese gjennom postene sine før dem trykker "Svar". Og jeg skulle ønske folk visste forskjellen på de og dem. Men kanskje man i dette tilfellet burde føle glede over at det fortsatt fins noen som husker ordet dem, i tider da nesten alle (og spesielt enkelte politikere) konsekvent sier de istedenfor dem. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss. Magnus Carlsen spiller ifølge VG "bevisst taktisk". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss. Magnus Carlsen spiller ifølge VG "bevisst taktisk". I motsetning til de som spiller ubevisst taktisk, bevisst utaktisk eller ubevisst utaktisk? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss. Magnus Carlsen spiller ifølge VG "bevisst taktisk". I motsetning til de som spiller ubevisst taktisk, bevisst utaktisk eller ubevisst utaktisk? Nettopp! Det jeg lurer litt på er hvordan de som skriver slikt har kommet inn på journalisthøgskolen. Er det ikke sånn at man må ha opp mot 70 poeng fra videregående for i det hele tatt å ha mulighet? Tilsvarer ikke det 6 i snitt sånn omtrent, pluss litt til? Hvordan journalister som har så dårlig språk kunne ha hatt 6 i norsk skriftlig er for meg overraskende. Snakker vi klatremus her? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Red.: Hva? Endret 25. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Red.: Hva? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Red.: Du synes du er tøff nå, som du redigerte det bort? Hva var det egentlig du mente? Endret 25. juni 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jøss. Magnus Carlsen spiller ifølge VG "bevisst taktisk". I motsetning til de som spiller ubevisst taktisk, bevisst utaktisk eller ubevisst utaktisk? Nettopp! Det jeg lurer litt på er hvordan de som skriver slikt har kommet inn på journalisthøgskolen. Er det ikke sånn at man må ha opp mot 70 poeng fra videregående for i det hele tatt å ha mulighet? Tilsvarer ikke det 6 i snitt sånn omtrent, pluss litt til? Hvordan journalister som har så dårlig språk kunne ha hatt 6 i norsk skriftlig er for meg overraskende. Snakker vi klatremus her? Siden når ble karakterer i skolen basert på dyktighet? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 I min tid på skolen var det BH-størrelsen som avgjorde karakterene. Det kunne ihvertfall fint virke sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå