Koffert Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 je lurer på hå dere syns om jenter som sminker seg for mye,syns at det er så utrolig støgt, jinter mæ 3 kilo brunkrem og 4 meter lang eyeliner jo, man ser jo tydelig at de sminker seg no jææ***lig, whats the point mæ så mye'? lurer på hå dere gutter syns om det? sorry dialekta..- Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 je lurer på hå dere syns om jenter som sminker seg for mye,syns at det er så utrolig støgt, jinter mæ 3 kilo brunkrem og 4 meter lang eyeliner jo, man ser jo tydelig at de sminker seg no jææ***lig, whats the point mæ så mye'? lurer på hå dere gutter syns om det? sorry dialekta..- H*n unnskylder galskapen i det minste. :=) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Et blogginnlegg på Catch-Gamer om hat av diverse folkeslag. Jeg orket ikke lese hele blogginnlegget, men tror ikke han unnskylder sin galskap. Endret 22. juni 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Øynene mine! Det gjør vondt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hvilket Program Bruker du Eller Hvilket Program syns du er Best til å Ta ScreenShot Over Nettet/Spill Med ? (?) Lenke til kommentar
Loz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Det var en slik fjortismote engang, men de som skrev slik var 10 år. Endret 22. juni 2008 av Loz Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Og hvor gamle er de som skriver "skrivde" istedenfor "skrev"? Lenke til kommentar
Loz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så gamle at dem endrer på det. Lenke til kommentar
Loz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Men, jeg legger meg flat og gremmes over hvor dårlig jeg er til å skrive. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Klubber i Italia, Spania, Frankrike, Tyskland og England skal holde et øye med 27-åringen, og ifølge Sky Sports er både Newcastle, Manchester City, Everton og Arsenal interessert i å sikre seg angrepsspilleren.Er det noe som heter Newcastle i Manchester City som ligger i Everton da? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, men 'både' referer til to ting og ikke fire som i sitatet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/21/538822.html Finansavisen anslår gjelden til å være tosifret, men det er ikke offentlig kjent hvor stor den er. Greit nok at de teller i millioner, men jeg syntes nå det var ganske morsomt Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Hei, jeg skaffet meg domene ekte.info Det skal være en side der det står mange linker om hvor du finner ekte info på internett. Siden er beregnet for 13-18 år. Skole elever, som leter etter internett sider som man gir ut ekte info. Det hele startet da jeg fikk minus på en oppgave fordi jeg hadde funnet infoen på feil side. Læreren sa til meg: "90% av det du finner på internett er feil" Jeg har vel bare kommet på en side som har sikre fakta og det er wikipedia.no Noen som har flere linker der man finner ekte informasjon. Jo fler, jo bedre. Takker for alle forslag. Endret 22. juni 2008 av Joney Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, men 'både' referer til to ting og ikke fire som i sitatet. Å? Hvilket ord skulle man ha brukt i steden? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Så gamle at dem endrer på det. Husk forskjell på subjekt (de) og objekt (dem). Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, men 'både' referer til to ting og ikke fire som i sitatet. Å? Hvilket ord skulle man ha brukt i steden? Både referer til to ja, både voksen og barn, både i pose og sekk osv. "... ifølge Sky Sports er Newcastle, Manchester City, Everton og Arsenal interessert i å sikre seg angrepsspilleren." Burde det vel stått? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Kort sagt; nei. Semikolon er ikke et alternativ til kolon. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Både referer til to ja, både voksen og barn, både i pose og sekk osv. Fra språkrådets nettside: "Det er på en del måter ikke særlig forskjell på om en er fra Oslo eller fra Vinje. I begge tilfeller hører en mange ulike språkformer både i radio, tv og i det "virkelige" livet." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå