Simen1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nei? Hvis man putter inn et mellomrom etter "1", så gir det jo ingen mening. "Mellom en og to og tre millioner kroner" vs. "mellom 1200000 og 3000000 kroner". (Jeg skrev og-feilen med vilje for å vise betydningen) Ingen mellomrom etter kommaet betyr at tallet henger sammen. Mellomrom etter kommaet betyr at det er to separate tall. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg ser ikke feilen, Zeke. "Mellom 1, 2 og 3 millioner" Hvorfor ikke skrive mellom 1 og 3 millioner? Ikke direkte feil kanskje, men upraktisk syntes jeg EDIT: Jeg ble litt eid ja Ser nå at det er mellom 1,2 (1 200 000) og 3 millioner kroner. Trodde de menste mellom 1, 2 og 3 millioner. Endret 16. juni 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hehe, Norges største avis skriver "Intellingens." :!: Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jaha, er det enda for kaldt ute? Edit: Er fra Aftenposten. Endret 16. juni 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jasså! Døde håpet ute eller gikk det inn? Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fra facebook: Vi som er svært inteligente =P Er du smart, men har en bitteliten tedes til å komme med en smule blonde komentarer, slik at alle tror det motatte om deg?? - Join the club=D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 "jeg syns tørre fakta om oppbygging av hærer og type soldater og utstyr er veldig interisangt da det vil få konsikvenser i felt og slag." Legg spesielt merke til det uthevede ordet. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Gvassere spill CPU Overskriften . Jeg vil oppgradere til en litt gvassere spill cpu som får mer ut av skjermkortet mitt, noen forslag? LGA775 sokkel Jeg også! Endret 19. juni 2008 av nypis Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gvassere ? Er det hvassere han er på jakt etter ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 "jeg syns tørre fakta om oppbygging av hærer og type soldater og utstyr er veldig interisangt da det vil få konsikvenser i felt og slag." Legg spesielt merke til det uthevede ordet. Jeg synes godt at man kan legge merke til det understrekede ordet også. Forøvrig så kan man legge merke til ordet som står i kursiv, da jeg ikke kan se noen ord som var uthevet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ok, da var det min tur til å skrive feil i tråden hvor vi mobber de som skriver feil. Det var ikke direkte skrivefeil, bare feil ord. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 "Hva vis han ikke blir med, da?" Folk som er 17 år må virkelig, uansett, vite forskjellen på hvis og vis. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Med Magix Movie Edit Pro kan du kopiere VOB-filene fra DVD til harddisk, og legge de direkte inn i programmet og redigere de, om ønskelig, uten å konvertere til AVI. Få feil irriterer meg mer enn den ukorrekte og fisefine bruken av de der det skal være dem. Langt mer irriterende enn når noen skrivet et eller annet ord feil, som f.eks. interisangt eller konsikvenser, som nylig ble nevnt. For de som konsekvent bruker de istedenfor dem, pleier som regel å greie å skrive alle de andre ordene riktig, så de kan iallfall ikke skylde på ordblindhet. Endret 19. juni 2008 av Beatnik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 PLasser jeg har onanert: Dusjen Skoledassen. Oss besteforeldre. I skogen. Oss en venninne, (Ikke forran henne hvis dere tror det, men på badet) å oss kompiser. thumbup.gif Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å skille på oss og hos.Og så kommer den obligatoriske og/å-feilen da. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Med Magix Movie Edit Pro kan du kopiere VOB-filene fra DVD til harddisk, og legge de direkte inn i programmet og redigere de, om ønskelig, uten å konvertere til AVI. Få feil irriterer meg mer enn den ukorrekte og fisefine bruken av de der det skal være dem. Langt mer irriterende enn når noen skrivet et eller annet ord feil, som f.eks. interisangt eller konsikvenser, som nylig ble nevnt. For de som konsekvent bruker de istedenfor dem, pleier som regel å greie å skrive alle de andre ordene riktig, så de kan iallfall ikke skylde på ordblindhet. Omforladels! Jeg tror jeg har en tendens til å skrive de der det skal være dem. Beklager, jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jaa.. Da er det Sommerferie for de Fleste. wink.gif Har vell ikke så mye å si? Her kan dere vell Nevne Hvor dere skal i sommerferien og hva dere skal i Sommerferien.. Jeg skal selv være hjemme og slappe av.. Og tenkte å ta en tur til hytta mi i Sverige som jeg kommer til å være i 3 uker.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Bli kvitt mobbing.. men det skal bli lov får homser og adoptere barn.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 For en gangs skyld skal jeg ikke komme med en leif, men derimot noe fra den andre siden. I den anledning tillater jeg meg å sitere brukeren PMnormal, som sa det så inderlig godt i en tråd med "hvem kamera" i emnetittelen: Hvem er disse personene som det spørres om, og hvorfor blir de omtalt som teknisk utstyr? Jeg klager aldri over semantikk her på forumet, for da hadde jeg sittet fra morgen til kveld resten av livet. Men i dag går jeg ut i ferie, og skal følgelig bare skrive rølp et par uker. I mangel på seriøs språkbruk vil jeg likevel slå et slag for å slå de personene som tror at døde gjenstander er personer. HVEM ER DU? HVEM ER JEG? HVEM VAR RONALD REAGAN? HVILKET KAMERA SKAL JEG VELGE? HVA ER EN ZOOM? Arrrgh. Edit: Jeg lover at det skal bli lenge til neste gang. Rett og slett herlig. Selv var jeg dessverre for høflig til å "ta en PMnormal" i den aktuelle tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå