Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Middelalderleker er selvsagt en skrivefeil, så det er ikke så merkelig. ;)

Hva er det som er feil med det? Å skrive "middelalder leker" vil jo si at middelalderen (som enhet) leker. Det er de 3 andre som er feil.

Jeg forstår at enkelte kom til å gå i fella, jeg skal forklare deg det. Om de hadde skrevet 3 ord riktig og ett ord feil, så hadde de kunnet unnskylde seg med at det var en skrivefeil. De er av den oppfatning at ordene skal deles og har selvsagt glemt mellomrommet i "middelalder leker". (duh)

Lenke til kommentar
hvis du har en ide du er sikker på, men mangler det ``viktigste`` nemlig penger, ikke noe problem. jeg kan investere penger. du må være bosatt i olso, bærum, asker, drammen. vi kan møtes, og er åpen til alt.. skriv gjerne en e-post, med noen ord om idèn evt. ide`r. takk på forhånd. (sensurert)@gmail.com

ps: ikke vær redd jeg skal ikke stjele dine idèr..

Herre...

Lenke til kommentar

Min er bedre. :!:

Siter her nå med mgs4. Det jeg luere på er hvem spill jeg trenger, får å få med meg storyen før jeg begynner på 4ern.

Vet det er: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2,Metal Gear Solid 3 - Snake Eater, Metal Gear Solid 3: Subsistence.

Hvem spill trenger jeg å spille?

Er det noen flere?

hva er forskjennen på: Metal Gear Solid 3 - Snake Eater og Metal Gear Solid 3: Subsistence

Lenke til kommentar

Sukk. "Til" er enda ikke et ord som kan erstatte alle andre småord. Og det irriterer meg, spesielt siden det er en såpass liten feil at tydeligvis svært få reagerer på det.

Da kjøpte jeg endelig og agk... Og jeg er egentlig ganske skuffet. De sitter ikke særlig godt (til mine ører ihvertfall),

Kanskje ikke særlig grovt. Men "i" hadde vært bedre, i det minste slipper jeg blodtrykksproblemer. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet at hvis det skjærer seg big time så kan jeg alltids hoppe på toget, jeg kan overnatte i fjellduk og sovepose i naturen om det skjærer seg.

Da vet vi hva som skjer hvis det skjærer seg.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hugs å fjerne nick og snapback post_snapback.gif folkens! Det enklaste er å kun la

stå igjen. :)

Edit: Haha, det var jo ikkje ei grammatikk-klage (ok?), jaja, sånn går det når brukarane rapporterer og eg modererer i ein fei. :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...