Seian Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Her har jeg en fin en: Husker det var vanlig for ung doms skule gjengen og kjøpe glas flaske og så opne den mot muren eller dør ol og når tuten knuses så var det in i butikken og klage og da fekk det iafall ny.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg måtte le litt da jeg så denne. Den er ikke voldsomt spesiell, men settingen er litt morsom. Dette har du ikke greie på punktum Nei vel, men du har ikke greie på tegnsetting! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Grinde spill? Kan ikke folk være så snille og tenke litt på tre ord regelen i selve tråden og? Kan du fordype?tongue.gif Jippi. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fra programmet til Middelalderfestivalen i Oslo førstkommende helg: Langbue skyting • Historie fortellinger • Middelalderleker • Prinsesse skole Merkelig nok greide de å skrive "Middelalderleker" i ett ord. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Middelalderleker er selvsagt en skrivefeil, så det er ikke så merkelig. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Middelalderleker er selvsagt en skrivefeil, så det er ikke så merkelig. Hva er det som er feil med det? Å skrive "middelalder leker" vil jo si at middelalderen (som enhet) leker. Det er de 3 andre som er feil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Middelalderleker er selvsagt en skrivefeil, så det er ikke så merkelig. Hva er det som er feil med det? Å skrive "middelalder leker" vil jo si at middelalderen (som enhet) leker. Det er de 3 andre som er feil. Jeg forstår at enkelte kom til å gå i fella, jeg skal forklare deg det. Om de hadde skrevet 3 ord riktig og ett ord feil, så hadde de kunnet unnskylde seg med at det var en skrivefeil. De er av den oppfatning at ordene skal deles og har selvsagt glemt mellomrommet i "middelalder leker". (duh) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jenter som snuser og røyker syns jeg er kvalmt, skal alldri skysse ei jente som gjør noe av delene... Håper ikke han har planer om å bli yrkesjåfør. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 hvis du har en ide du er sikker på, men mangler det ``viktigste`` nemlig penger, ikke noe problem. jeg kan investere penger. du må være bosatt i olso, bærum, asker, drammen. vi kan møtes, og er åpen til alt.. skriv gjerne en e-post, med noen ord om idèn evt. ide`r. takk på forhånd. (sensurert)@gmail.comps: ikke vær redd jeg skal ikke stjele dine idèr.. Herre... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Min er bedre. :!: Siter her nå med mgs4. Det jeg luere på er hvem spill jeg trenger, får å få med meg storyen før jeg begynner på 4ern. Vet det er: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2,Metal Gear Solid 3 - Snake Eater, Metal Gear Solid 3: Subsistence. Hvem spill trenger jeg å spille? Er det noen flere? hva er forskjennen på: Metal Gear Solid 3 - Snake Eater og Metal Gear Solid 3: Subsistence Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 UHYGIENISK: Forholdene i soverommet kvinnen ble holdt fanget i 18 år blir beskrivet som ubeskrivelige. Foto: AFP VG. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Sukk. "Til" er enda ikke et ord som kan erstatte alle andre småord. Og det irriterer meg, spesielt siden det er en såpass liten feil at tydeligvis svært få reagerer på det. Da kjøpte jeg endelig og agk... Og jeg er egentlig ganske skuffet. De sitter ikke særlig godt (til mine ører ihvertfall), Kanskje ikke særlig grovt. Men "i" hadde vært bedre, i det minste slipper jeg blodtrykksproblemer. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg vet at hvis det skjærer seg big time så kan jeg alltids hoppe på toget, jeg kan overnatte i fjellduk og sovepose i naturen om det skjærer seg. Da vet vi hva som skjer hvis det skjærer seg. Endret 15. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg tror aldri jeg har lest en artikkel med så mange feil før. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article321060.ece Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg tror aldri jeg har lest en artikkel med så mange feil før. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article321060.ece Tydeligvis en space-knapp som er litt utslitt. Endret 15. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hugs å fjerne nick og snapback folkens! Det enklaste er å kun la stå igjen. Edit: Haha, det var jo ikkje ei grammatikk-klage (ok?), jaja, sånn går det når brukarane rapporterer og eg modererer i ein fei. Endret 15. juni 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/presiden...hp?artid=500291 Presidentkandidat John McCain og hans kone har mellom 1,2 og 3 millioner kroner i kredittkortgjeld, Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg ser ikke feilen, Zeke. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mangler et mellomrom etter "1". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå