kanonkent Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 OK, vet ikke hvordan det skrives men ifertfall deksjel mitt sitter helt fast! får det ikke opp! Har en ¨gammel¨ mobil en Sony Ericssonw300i. Skal bytte telefon men får ikke opp deskjle på mobilen! Har prøvd noen ting, har til og med begynt og blø men får det ikke opp! Vet noen hva jeg kan gjøre? noen forslag. Har en pøsle mobil dere kan se den her.Se mobilen her. Pls svar noen gode forslag "Pøsle mobil". Noen forslag? Deksjel. Er det mulig ? DEKSJEL! Det gjør vondt når jeg leser sånnt. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kjøp en ny strømforsyning er mere smart da! og sett på cpu vifta ellers går det gerent Dette var forøvrig hele innlegget hans/hennes. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 må gi den en til kjangse ! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Deksjel. Er det mulig ? DEKSJEL! Deksjel? Djeksel? Jeksel? Deksel? Tromme? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 må gi den en til kjangse ! Er ikke både sjanse og kjangse lov å bruke? Det lurer jeg på, for jeg har sett begge bli brukt. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Sjanse (subst. og verb), kjangs (subst.) og kjangse (verb) er alle tillatt. Sjans, derimot, er ikke. Forfatter av ovennevnte burde ha skrevet kjangs — men det var nesten. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Grusomt å høre noen si kjangs. *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg har hørt at man for de i forselige levler avhengi av hvilken klasse du er er det sant? Jeg er Conqueror når får jeg det? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sjanse (subst. og verb), kjangs (subst.) og kjangse (verb) er alle tillatt. Sjans, derimot, er ikke. Forfatter av ovennevnte burde ha skrevet kjangs — men det var nesten. At kjangs er tillatt, forbauser meg ikke. I det hele tatt er det lite som forbauser meg lenger når det gjelder hva som er tillatt. Men forhåpentlig er det fortsatt feil å plassere "til" foran kjangs istedenfor etter, slik vedkommende hadde gjort: må gi den en til kjangse ! Lenke til kommentar
sirhenning Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det gjør vondt når jeg leser sånnt. Og det smerter meg enda mer når jeg leser dette. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Jeg starta opp PM8 og komm noen meldinger om at den kunne fixe LBA og noe annet styr, trykte ja, men programmet starter ikke, prøvde å slette programmet, men så hang PC-en seg, etter en restart var hele D sisken bodte, med alle mine filer borte, her hadde jeg 200Gb med programmer, MP3, Filmer, og mye annet uerstattelig. Punktum er oppskrytt! Trykte ja.. Komm. Endret 1. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Synd for karen at han har mistet alle disse egenproduserte greiene da ... Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Brannen betegnes som en eksplosjonsatet brann i en fornøyelses Park tilknyttet Universal Studios i Los Angles, skriver CNN. ... at jeg fortsatt leser vg.. forøvrig stikk innom artikkelen på http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=527542, atm tikker skrivefeilene inn minutt for minutt xD EDIT: æsj, nå fant dem stavekontrollen Endret 1. juni 2008 av Eremal Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 ikke at jeg er en god rettskriver,men ser opp til flere som skriver slikt: "hvordan bil har du?" men det skal jo skrives:"hvilken bil har du?" blir så irretert når jeg ser det,men mulig det ikke er feil å formulere det slikt? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 «Hvordan bil har du?» er feil, man bør skrive «Hva slags ...» eller «Hvilken ...» Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 "Irretert" er i hvert fall irriterende nok! Ja, i tillegg til et par små leifer ... Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) "Jo Inge Berget har alle-rede som 17-åring debutert for FC Lyn. Ung-gutten fra Gran fikk onsdag Gran Sparebanks idrettspris for 2007 for sitt talent på fotballbanen." Tatt fra www.hadeland.net. EDIT: Linket til feil side. Endret 2. juni 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Jævla dritt lave trapp fittekødd tak Hvorfor ta seg bryet med å formulere setninger når man bare kan slenge tilfeldige ord sammen? Dette er tenåringsdrap nummer 16 som har blitt drept i London så langt i år. Heia Dagbladet. Tjohei, DB.no trår til i dag: - For å unngå ytterligere forvirring og mistforståelser ber vi nå bedt våre kunder fjerne disse to produktene fra butikkhyllene, sier Bjørn Thorvaldsen, kommunikasjonskonsulent i Ringnes, til Dagbladet.no. Endret 2. juni 2008 av Nerf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå