Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at det kun var den femte etappen av sykkelrittet som ble holdt på fredag, ikke den femte av et uvisst antall etapper som alle ble holdt på fredag. Setningen er misvisende = dårlig journalistikk.

Jeg ville ha skrevet fredagens etappe.

Lenke til kommentar

TV2.no/nyheter

Fant samboer død

Morgenen 16 mai om morgenen fant samboeren sin død etter en overdose ble foreldrene i Stavanger bekymret for at datteren kunne gjøre det samme.

Hmm, samboeren fant sin egen død, og etter at foreldrene i Stavanger tok en overdose ble de bekymret for datteren?

Vel, det var på morgenen i alle fall, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Bli venn med en her på forumet via private meldinger, om du trenger en å snakke med, om du er ensom, visst du har det hardt, har sære interesser og lurer på om noen har de samme, så skriv inn interesser eller lignende her, visst du ser en som du vil bli venn med men ikke helt tørr spørre, jada spør du meg om jeg kan spørre ham, jeg spørr ham i PM altså, så du trenger ikke være redd
Lenke til kommentar
Tja, kan jo være med, men jeg bytter sidemål hele tiden. Har nynorsk på skolen, men nå går det i bokmål as you see.

Kaller meg selv et medlemm da : D

Not totally bokmål men. Etter at jeg ble medlemmmm på et engelsk forum.

Lenke til kommentar
OK, vet ikke hvordan det skrives men ifertfall deksjel mitt sitter helt fast! får det ikke opp! Har en ¨gammel¨ mobil en Sony Ericsson

w300i. Skal bytte telefon men får ikke opp deskjle på mobilen! Har prøvd noen ting, har til og med begynt og blø men får det ikke opp!

Vet noen hva jeg kan gjøre? noen forslag. Har en pøsle mobil dere kan se den her.Se mobilen her. Pls svar noen gode forslag

"Pøsle mobil". Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...