Daniel Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Velkommen til mitt nye pirketema: Feilaktig bruk av ordet 'til': Eg ville til eksempel aldri ha skrive "Isj" på bokmål (...) Den er kanskje ikke veldig grov, men jeg ser tendenser, også nevnt i en post av meg på forrige side. Er det en for slapp moderering som kan til overfloden av slikt? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 brain freeze marskin? (slørs) Godt han er konsekvent med R-bruken. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hatar desse r'ane (riktig skrevet?). «Øderlagt». Kor er logikken i det? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Bindestrek, ikke apostrof: en r, r-en, r-er, r-ene. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jevlig Som i, Dette hvar jeevlig gutter. Jævlig som i, han fyren hvar jÆÆÆvlig Sprø Gutter:P Oooook. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Klarer å irritere meg over "vell, det er din mening." Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dagens motto: Den som gjør noen vodnt får juling Dewt snysnes jeg er fronefstig ikgdatg! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg er i ett medgjørlig humør i dag (...) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har en Acer5920. med innebygd web cam. Men noe jeg syntes er Veldig Rart er at Man ikke får.Tiltet camen litt opp eller ned. uten Tilte hele skjermen. Man kunne Tilte cam På Tidliger Acer Moddeler. eller er det det en måte og tilte cam på som jeg ikke vet håper på svar. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 VG svikter aldri, selv ikke på en søndag: Flere tilskuere nektet å flytte seg bort, og politiet har påsatt en ung gutt håndhjern da han ikke fulgte politiets ordre. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 er det mulig og ha ekorn som hus dyr?, er det no vits og spørre "dyre" butikken? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) En kan lure på mye om det som står i den setningen, men jeg lurer mest på begrunnelsen for "dyre". Endret 20. mai 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Tror det er pga orddelingsfeil. Men da burde han ha satt anførselstegn ved "hus dyr" også. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 En dag bejunte PC-en min å pipe konstant når jeg startet den. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Å herregud. Bejunte. Lurer egentlig litt på hvor stor andel av Norges befolkning som har dysleksi. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lurer egentlig litt på hvor stor andel av Norges befolkning som har dysleksi. Det regner du lett ut: # norske innbyggere født etter 1980 ------------------------------------------------ * 100% = # norske innbyggere født før 1980 Ja jeg bare erter, men det kan virke slik i blant. Tallet er i hvert fall sterkt stigende og det er de unge som står for økningen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lurer egentlig litt på hvor stor andel av Norges befolkning som har dysleksi. Det regner du lett ut: # norske innbyggere født etter 1980 ------------------------------------------------ * 100% = # norske innbyggere født før 1980 Ja jeg bare erter, men det kan virke slik i blant. Tallet er i hvert fall sterkt stigende og det er de unge som står for økningen. Tja. Jeg ser litt sporadisk etter en deltidsjobb, så jeg leser endel stillingsannonser. Skremmende mange av de som skriver disse ser ut til å være sterkt rammet av dysleksi. For å si det slik så mister jeg lysten på å søke jobben når stillingsannonsen er full av skrivefeil. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kva er grunnen til at det er mange fleire gutar med dysleksi enn jenter? I klassen min på ungdomsskulen var det 7 dyslektikarar, og alle var gutar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå