Simen1 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nidar oppgir energiinnholdet i sjokolade til å være vanligvis mellom 450 og 500 kalorier per 100 gram. Matportalen oppgir energiinnholdet i melkesjokolade til å være 451 000 kalorier (451 kilokalorier) per 100 gram. Nidar pynter altså ganske kraftig på tallene. * Lenken er reparert * Endret 28. april 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nidar bergene oppgir->[Foretrekker du mp3-mobil eller egen mp3-spiller?] Nidar har begynt med MP3-spelarar? Svært mange ser ut til å nytte seg av omgrepet kalori i staden for kilokalori, og dei to omgrepa brukast om kvarandre til kvardags. Nidar veit utmerka godt kva som er kva og burde holde seg for gode til å pynte slik på sanninga. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 FY faen og varm HK kjøler er Alternative formuleringer er artige. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er plata ødelagt. Uansett årsak. Har du krav på ny. Godt.å.vite. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Er plata ødelagt. Uansett årsak. Har du krav på ny. Godt.å.vite. Godt.Å.Vite. Mener.Du.Vel? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Samma fankern, kronglete formulering/oppbygning blir det uansett. :> Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Posteren klarte likevel å bruke stor bokstav etter sine punktum. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Postaren hugsa òg mellomrom etter teiknsetting. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ser man det! Da var det ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skaden ventes ikke å skape noe problemer for verdensrekordholder Powell med tanke på forberedelsene til Beijing-OL i august, men jamaicaneren har bestemt seg for å droppe stevner i Doha, Oslo og Eugene, Oregon.Det opplistingen der synes jeg var litt vel merkelig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skaden ventes ikke å skape noe problemer for verdensrekordholder Powell med tanke på forberedelsene til Beijing-OL i august, men jamaicaneren har bestemt seg for å droppe stevner i Doha, Oslo og Eugene, Oregon.Det opplistingen der synes jeg var litt vel merkelig. Det synes ikke jeg, med mindre Eugene ikke er ett sted i Oregon. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Posteren klarte likevel å bruke stor bokstav etter sine punktum. Poenget mitt var at det er unødvendig å dele opp setningen så mye som han gjorde. Er.Det.Bra.Nå.Da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nei, du som jeg mangler fortsatt mellomrom! *thihi* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 -Jeg har alltid hatt to kneke lillefingre (ja, faktisk.) jeg var for liten til og gjøre noe med det da jeg kankk dem da jmin tante skulle ta av meg jakken, knakk jeg faktisk begge. Denne skjønte jeg bare ikke. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Denne skjønte jeg bare ikke. Det er jo enkelt; to fingre knakk da tante Jasmin røsket av jakken, og det er faktisk sant. Men, er du misfornøyd med oppførselen til dine venner og kjente? Styr dem enkelt, prøv Teamviewer! 21:40 skrev ”snip” >Jeg bruker Teamviewer for å fjernstyre og hjelpe venner og kjente. >Gratis. >Enkelt. >Trenger ikke installasjon. >Last ned og kjør direkte: http:/ / www.teamviewer.com/ download/ TeamViewerQS.exe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/russen/...hp?artid=506245 BEDRE SIKKERHET: Produksjonsansvarlig, Morten Sollie Hansen, mener arrangørene har gjort det di kan for å sørge for sikkerheten til russen. Foto: Ida Anna Haugen For noen journalister vi har til dags. En skulle i hvert fall tro at de klarte å skrive før de fikk en slik jobb. Endret 1. mai 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Journalistene er ikke særlig bedre i Aftenposten.no: Polzer avslørte også nye detaljer rundt de ekstreme lengdene Fritzl hadde gått til for å forhindre at noen oppdaget fengselet han hadde skapt i huset sitt: Den 300 kilo tunge døren inn til fangehullet i kjelleren var gjemt bak en bokhylle. Denne usedvanlig klønete og meningsløse måten å fortelle om Fritzls ekstreme foranstaltninger, er ukritisk oversatt fra engelsk. I originalteksten det er sakset fra, stod det om "great lengths". Men det er jo ingen som bruker et slikt uttrykk på norsk. Iallfall ikke andre enn språkfattige journalister. Endret 2. mai 2008 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Åssen jør profersonelle firmaer det? Næi si de, du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå