NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det beste er selvsagt når de som klager selv snubler i ord. POW! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kameraovervåket område Skal det tolkes som at ingen overvåker området akkurat nå? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 det er mange 10 9 11 12 14 åringer her så bare så du vet og dere har jo ikke peling på fotball gå på tufte så lærer du mer og såilleren heter thomas myhre flaut av dere Hva er det vedkommende vil frem til? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Og nå har det seg sånn at jeg ikke har diskett stasjon på pcèn min, bare cd\dvd rom. Hvordan kan jeg da oppdatere biosèn min.. Og det MSI LiveUpdate støtter ikke Vista, ettersom jeg ser.. Hvordan skal jeg da klare å oppdatere biosèn min?? Hèhè. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det sitatet var litt artig å si høyt, eller prøve å si høyt. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Og nå har det seg sånn at jeg ikke har diskett stasjon på pcèn min, bare cd\dvd rom. Hvordan kan jeg da oppdatere biosèn min.. Og det MSI LiveUpdate støtter ikke Vista, ettersom jeg ser.. Hvordan skal jeg da klare å oppdatere biosèn min?? Hèhè. dersom hk støtter boot fra minnepinne så kan du bruke den framfor en diskett. du kan velø også lage en boot cd/dvd med biosen på. eller bare skaffe deg en diskettstasjon for å flashe. edit: det var andre gang på 2 minutter at jeg faktisk svarer på et innlegg i en tråd der det ikke skal svares på innlegg på den måten. Endret 22. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bra du lister den opp dog. Det tek aldri slutt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hva er galt med «Bra du lister den opp likevel»? Er det ikke det det betyr? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Å avslutte en setning med "dog" høres veldig gebrokkent ut. Dog er det bra du lister den opp. Det er dog bra at du lister den opp. Dog, bra at du lister den opp. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 At dog betyr bl.a. likevel betyr ikke at du kan bruke det på samme måte. Visste du at dog og eng. though (delvis) begge kommer fra norrøn þo? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Holder meg unna «dog». Jeg har aldri bruk for det, og jeg er ikke sikker på det. Selvfølgelig visste jeg det, Trond. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Holder meg unna «dog». Jeg har aldri bruk for det, og jeg er ikke sikker på det. Selvfølgelig visste jeg det, Trond. Hehe. Mest for å illustrere en viss likhet i bruksmønsteret – og hvorfor. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men på engelsk slutter de jo ofte setninger med «though». Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men på engelsk slutter de jo ofte setninger med «though». Det stemmer. Og de innleder ofte setninger med "the". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, ja. Jeg holder meg til norsk. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men på engelsk slutter de jo ofte setninger med «though». En viss likhet. Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) det er forsovet det ENESTE jeg liker med TVR ellers er ALT stykt! Forsovet? Forsåvidt! Endret 23. april 2008 av MRN Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Da skrev jeg "distro" og "distrobusjon" i parantes etterpå. Fikk samme reaksjon tilbake som nå Hva er distrobusjon? Mener du distribusjon? Jeg ble eid! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Og nå har det seg sånn at jeg ikke har diskett stasjon på pcèn min, bare cd\dvd rom. Hvordan kan jeg da oppdatere biosèn min.. Og det MSI LiveUpdate støtter ikke Vista, ettersom jeg ser.. Hvordan skal jeg da klare å oppdatere biosèn min?? Hèhè. Det sitatet var litt artig å si høyt, eller prøve å si høyt. Jeg prøvde, og det låt litt som om jeg skulle være i stemmeskiftet. Kanskje brukeren er i puberteten og prøver å illustrere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå