Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og nå har det seg sånn at jeg ikke har diskett stasjon på pcèn min, bare cd\dvd rom. Hvordan kan jeg da oppdatere biosèn min.. Og det MSI LiveUpdate støtter ikke Vista, ettersom jeg ser.. Hvordan skal jeg da klare å oppdatere biosèn min??

Hèhè.

Lenke til kommentar
Og nå har det seg sånn at jeg ikke har diskett stasjon på pcèn min, bare cd\dvd rom. Hvordan kan jeg da oppdatere biosèn min.. Og det MSI LiveUpdate støtter ikke Vista, ettersom jeg ser.. Hvordan skal jeg da klare å oppdatere biosèn min??

Hèhè.

dersom hk støtter boot fra minnepinne så kan du bruke den framfor en diskett. du kan velø også lage en boot cd/dvd med biosen på. eller bare skaffe deg en diskettstasjon for å flashe.

edit: det var andre gang på 2 minutter at jeg faktisk svarer på et innlegg i en tråd der det ikke skal svares på innlegg på den måten. :wallbash:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Hèhè.

Det sitatet var litt artig å si høyt, eller prøve å si høyt.

Jeg prøvde, og det låt litt som om jeg skulle være i stemmeskiftet. Kanskje brukeren er i puberteten og prøver å illustrere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...