Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Orddelingen. "Is nedfall", stod det vel der. Ser nesten ut som noen har prøvd seg på å rette opp ved å skrape inn en liten bindestrek.

Jepp, noen hadde prøvd å skrape inn en bindestrek.

Ser det er i sammenheng med luftfartverket, så regner med det er snakk om is som kan falle av fra flyene.

Skiltet står på en radarstasjon på toppen av et fjell. Jeg var på skitur der i går. Oppå radarstasjonen er det en diger kuppel det kan ramle ned is fra. Det er ca 15 meters fallhøyde så det er ikke noe lurt å sitte langs den lune veggen og spise kvikklunsjen sin i solskinnet nå som isen smelter.

post-3851-1208095459_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet fram til at nå som jeg gamer uten closing går alt mye "lettere"! Jeg har på en måte mistet mye av frykten, kan drege den mye lengre, være mer ekstrem uten at jeg er redd. Har på en måte kake uansett hos min one-itis smile.gif

La oss leke "hva er temaet?"!

Lenke til kommentar
det er strictly obvious, får du de peneste damene, skjønner resten av flokken at du må gjøre noe rett, therefor popular.. men ting er mer komplex idag, you see terms like "løs" og "billig" er en slags balanseskapende force som holder ting med like, og jeg kan se det i det offentlige idag..det er svært få som har en stor populær status anywhere, man har "the regulars".. og man har avvikene som holder seg alene for seg selv.. at least that's my theory

Det er ikke alltid like lett å vite hvilket språk man skal forholde seg til.

Lenke til kommentar
det er strictly obvious, får du de peneste damene, skjønner resten av flokken at du må gjøre noe rett, therefor popular.. men ting er mer komplex idag, you see terms like "løs" og "billig" er en slags balanseskapende force som holder ting med like, og jeg kan se det i det offentlige idag..det er svært få som har en stor populær status anywhere, man har "the regulars".. og man har avvikene som holder seg alene for seg selv.. at least that's my theory

Det er ikke alltid like lett å vite hvilket språk man skal forholde seg til.

Jøss, frekventerer Name diskusjon.no?

Lenke til kommentar
Første gang for et par uker siden

er 17, 18 i mai.

Snakk om å være nøye med alderen sin. Desimaltall og greier.

Jeg gir deg 100 engler for å ta hånd om deg.Send denne til 9 venner pluss meg. Du får gode nyheter innom 10 minutter
Endret av Underpants
Lenke til kommentar
I hvem fot tar du på sokken først?

Hvor*... faen for en irriterende skrivefeil.

Høyrefoten alltid først.

"I hvor fot"?

"Alltid høyrefoten først" høres også bedre ut i mine ører, hvis jeg skal være veldig pirkete.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Sliter med mange skrivefeil selv. Men dette tullet takler jeg virkelig ikke:

Regge (registrere) seg på Fileplanet, betale for en beta... Ellers takk.

Hva er poenget med å bruke en forkortelse, for så å bruke den korrekte versjonen av ordet som forklarelse i parantes etterpå?

Lenke til kommentar
Regge (registrere) seg på Fileplanet, betale for en beta... Ellers takk.

Hva er poenget med å bruke en forkortelse, for så å bruke den korrekte versjonen av ordet som forklarelse i parantes etterpå?

Tror han fikk lyst til det ;)

Gjorde det en gang på VG-forumet for endel år tilbake, men klarer ikke å Google det. Da skrev jeg "distro" og "distrobusjon" i parantes etterpå. Fikk samme reaksjon tilbake som nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...