Simen1 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Orddelingen. "Is nedfall", stod det vel der. Ser nesten ut som noen har prøvd seg på å rette opp ved å skrape inn en liten bindestrek. Jepp, noen hadde prøvd å skrape inn en bindestrek. Ser det er i sammenheng med luftfartverket, så regner med det er snakk om is som kan falle av fra flyene. Skiltet står på en radarstasjon på toppen av et fjell. Jeg var på skitur der i går. Oppå radarstasjonen er det en diger kuppel det kan ramle ned is fra. Det er ca 15 meters fallhøyde så det er ikke noe lurt å sitte langs den lune veggen og spise kvikklunsjen sin i solskinnet nå som isen smelter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva med "fare for rasende is"? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har kommet fram til at nå som jeg gamer uten closing går alt mye "lettere"! Jeg har på en måte mistet mye av frykten, kan drege den mye lengre, være mer ekstrem uten at jeg er redd. Har på en måte kake uansett hos min one-itis smile.gif La oss leke "hva er temaet?"! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Okay, hvor fant du den der? Nå ble jeg jævlig nysgjerrig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hørtes fryktelig mye ut som noe fra pick-up artist-tråden (PUA). Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) 10 poeng til LunarPoet. Endret 13. april 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 det er strictly obvious, får du de peneste damene, skjønner resten av flokken at du må gjøre noe rett, therefor popular.. men ting er mer komplex idag, you see terms like "løs" og "billig" er en slags balanseskapende force som holder ting med like, og jeg kan se det i det offentlige idag..det er svært få som har en stor populær status anywhere, man har "the regulars".. og man har avvikene som holder seg alene for seg selv.. at least that's my theory Det er ikke alltid like lett å vite hvilket språk man skal forholde seg til. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hadde egentlig kuttet ut klagemuren, men denne var så søt at jeg ikke kan la være: hva er det som er ulikt mellom en snø mann og en snø dame mannen har snø baller ! tongue.gif leste den under et kart på sjø skolen i dag xD Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 det er strictly obvious, får du de peneste damene, skjønner resten av flokken at du må gjøre noe rett, therefor popular.. men ting er mer komplex idag, you see terms like "løs" og "billig" er en slags balanseskapende force som holder ting med like, og jeg kan se det i det offentlige idag..det er svært få som har en stor populær status anywhere, man har "the regulars".. og man har avvikene som holder seg alene for seg selv.. at least that's my theory Det er ikke alltid like lett å vite hvilket språk man skal forholde seg til. Jøss, frekventerer Name diskusjon.no? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du bor hvor, og skal studere hvor. Takk for at du gjorde det klart. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Første gang for et par uker sidener 17, 18 i mai. Snakk om å være nøye med alderen sin. Desimaltall og greier. Jeg gir deg 100 engler for å ta hånd om deg.Send denne til 9 venner pluss meg. Du får gode nyheter innom 10 minutter Endret 14. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Mer herr redaktør da, har dere ikke råd til stavekontroll på pc-ene i redaksjonen? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) I hvem fot tar du på sokken først? Hvor*... faen for en irriterende skrivefeil. Høyrefoten alltid først. "I hvor fot"? "Alltid høyrefoten først" høres også bedre ut i mine ører, hvis jeg skal være veldig pirkete. Endret 14. april 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 skulle hatt en GAMMEL brukt sykkel til under 6 lapper, skal bare kjøre for morrosjuld, driter i om den bråker eller hvordan den ser ut:P, tips? Mye rare navn nå for tiden. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Så kjøøønn! Kjempekjønn! Er det for egen pleasure du har anskaffet denne geiten? Uff, jeg are lei av people who bytter ut norwegian ord med engelske words! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 kan anbefale et kort norsk kurs "Oh, the irony." Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Uff, jeg are lei av people who bytter ut norwegian ord med engelske words! I tillegg til bokmål og nynorsk får vi vel snart newnorsk som skolefag. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sliter med mange skrivefeil selv. Men dette tullet takler jeg virkelig ikke: Regge (registrere) seg på Fileplanet, betale for en beta... Ellers takk. Hva er poenget med å bruke en forkortelse, for så å bruke den korrekte versjonen av ordet som forklarelse i parantes etterpå? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Regge (registrere) seg på Fileplanet, betale for en beta... Ellers takk. Hva er poenget med å bruke en forkortelse, for så å bruke den korrekte versjonen av ordet som forklarelse i parantes etterpå? Tror han fikk lyst til det Gjorde det en gang på VG-forumet for endel år tilbake, men klarer ikke å Google det. Da skrev jeg "distro" og "distrobusjon" i parantes etterpå. Fikk samme reaksjon tilbake som nå Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Da skrev jeg "distro" og "distrobusjon" i parantes etterpå. Fikk samme reaksjon tilbake som nå Hva er distrobusjon? Mener du distribusjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå