Daniel Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 WarpX: Hvilken skrivefeil sikter du til? Sjekk ut det editerte innlegget. De endra det siden sist jeg posta. Kanskje ikke så lurt å direktelinke i sånne tilfeller. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10895272 Kan jeg få foreslå «redigerte» istedenfor «editerte»? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nah, editerte høres mye kulere ut Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det høres snarere ut som om man er dårlig i norsk. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Eller at engelsk er et rikere og mer appellerende språk enn norsk. Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Eller at engelsk er et rikere og mer appellerende språk enn norsk. Haha, men da må en bruke Engelsk, da. Ikke norsk eller en gruful blanding. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Eller at engelsk er et rikere og mer appellerende språk enn norsk. Hva får deg til å tro at engelsk er rikere? Ta en titt i norsk ordbok, så finner du utallige norske ord du ikke kan. Det er ikke at det norske språk er fattig som er problemet, men at nordmenn ikke behersker sitt eget morsmål og derfor dytter inn engelske ord her og der i setningene istedenfor å ta seg bryet med å finne ut hva det heter på godt norsk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hallo Har tenkt å skifte ut innmaten i pcen min og trenger råd for å få en god pc uten flaskehals. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 PencilCase: hva var galt med den setningen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Det heter vel strengt tatt PC-en, uten at det var en så kjempestor feil. Endret 6. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Det heter vel strengt tatt PC-en, uten at det var en så kjempestor feil. Eller pc-en. Det er også lov. Men bindestreken er påbudt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 PencilCase: hva var galt med den setningen? Der og da virket den ganske vittig. Kan være at jeg var litt trett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Eller at engelsk er et rikere og mer appellerende språk enn norsk. Haha, men da må en bruke Engelsk, da. Ikke norsk eller en gruful blanding. Jess, jeg skjønner ikke vitsen i å mikse dem. Mener du sånn? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Morsom tråd hvor språket tydeligvis har underordnet betydning, eller rettere sagt: Norsk er et fremmdspråk for oss nordmenn når vi jakter på hekk og busker. Edit: Hold nå skikkelig kjeft :!: Endret 6. april 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det var ein kar som skulle ha ny datamus. Emnetittelen var: "Ny mus men hvem?" - Kan lett føre til misoppfatningar Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hahaha! Den var genial! :!: Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 PencilCase: hva var galt med den setningen? Der og da virket den ganske vittig. Kan være at jeg var litt trett. Vittig? Er ikke denne tråden til for å ta opp grammatiske skrivefeil man ergrer seg over? Om jeg ikke husker feil, skal man også fortelle hva som er grammatisk galt med setningene man siterer. Men det er det nesten aldri noen som gjør lenger. Denne tråden har stort sett utspilt sin rolle, siden nesten ingen lenger bruker den til å ta opp irriterende grammatiske feil, men til å henge ut dyslektikere og språklige latsabber. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha! Fikk akkurat nyhetsbrev (pr. e-post) fra Roxio. Bare tittelen på e-posten var nok til å delta i tråden her: Ny lydfunksjoner i Creator 10 være være som musikk for dine ører Men vi kan ikke la det stoppe der. Sjekk resten her. Fantastisk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva i alle dager?! Har de brukt en 10-åring til å oversette eller? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja, miks det opp, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå