Nerf Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ja dama mi har akurat sånt ho og;) ho sir nu at ho e sikker da:P så det er vell det=) det er vell fra person til person men du å dama mi har akurat samme Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hva er april snar med dette ? tv2 har en lol april snar!! haha Skulle nesten tro det innlegget var en aprilsnarr. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hva er april snar med dette ? tv2 har en lol april snar!! haha Skulle nesten tro det innlegget var en aprilsnarr. Huff, jeg lurer på hva skribenten har tenkt. Hva tror skribenten at en snar er? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er jo for dumt at jeg skal "lide" på grunn av at det var noe feil med et produkt til 5000 som det er noe galt med. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) "I quoten din"? Spørsmålsteiknet. Bare sånn til alle de som tror det: engelen har ikke noe med religion og gjøre ! Engelen er en slags rød tråd med mye Zeppelin grier og dette bildet heter så vidt jeg veit "Stairway to heaven" Derfor engelen i toppen. Egentlig skal det stå Led Zeppelin og Stairway to heaven nederst på bildet, men dette ble bort nå bilde ble gjort om til avatar. Er som noen kanskje har forstått Zeppelin fan Derfor jeg har et sånt bilde. P.S. ikke vurder meg, vurder teletubbiekid !! Endret 1. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hehe, kom på at jeg alltid sa "aldersårsgrense" før. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ser ikke skrivefeilen i quoten din jeg, Knofle? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor /ironi Eg sjår skrive feilen i nnlegge til deg. Jeg ser også skrivefeilen i innlegget ditt, min venn. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei er det vanlig å spise Kiwi med skallet på? Siden jeg gjør det! Siden jeg ikke orker ta det av! OK!!!!! Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei er det vanlig å spise Kiwi med skallet på? Siden jeg gjør det! Siden jeg ikke orker ta det av! OK!!!!! Noen er usedvanlig store i kjeften. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 tror det jeg badet i et varm badekar og mistet glasset mitt med saft nedi der. det samme skjer vis du drikker saft og den kommer ut i spyttet igjen er den i sånn tråder Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 halla er så lei skruf sterk og onyx må ha en sterk en noen forslag? Denne liker jeg fordi den indikerer at posteren er en genuin latsabb. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 halla er så lei skruf sterk og onyx må ha en sterk en noen forslag? Denne liker jeg fordi den indikerer at posteren er en genuin latsabb. Kan noen forklare hva dette egentlig betydde? Det jeg fikk ut av dette sitatet, var at posteren lever i en annen verden enn meg, med et helt annet språk. Hvorvidt vedkommende også er en genuin latsabb, skal jeg ikke uttale meg om foreløpig. Men det hadde vært interessant å vite hva skruf sterk og onyx er for noe. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) http://www.netshop.no/ At det går an... "Nei det er MIN opprydding!" EDIT: Jeg hadde heldigvis tatt vare på reklamen før de korrigerte den! Endret 5. april 2008 av WarpX Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Lett tjente 600 kr Så fint for Lett, da! REDIGERT: WarpX: Hvilken skrivefeil sikter du til? Endret 5. april 2008 av Flaringo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det virker som bildet er linket direkte og Netshop har fikset orddelingen. Forøvrig fant jeg denne i avisa: "Jeg skulle gjerne hatt fire pakker spiker, tre lister, to vindu og en metadon-dør" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 halla er så lei skruf sterk og onyx må ha en sterk en noen forslag? Denne liker jeg fordi den indikerer at posteren er en genuin latsabb. Kan noen forklare hva dette egentlig betydde? Det jeg fikk ut av dette sitatet, var at posteren lever i en annen verden enn meg, med et helt annet språk. Hvorvidt vedkommende også er en genuin latsabb, skal jeg ikke uttale meg om foreløpig. Men det hadde vært interessant å vite hva skruf sterk og onyx er for noe. Skruf og Onyx er snusmerker. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) WarpX: Hvilken skrivefeil sikter du til? Sjekk ut det editerte innlegget. De endra det siden sist jeg posta. Kanskje ikke så lurt å direktelinke i sånne tilfeller. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10895272 Endret 5. april 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 lol.. who the f. cares... væste eg leser e på itavisen hvor folk ser ut til å være mer opptatt med å finne skrive feiler enn å lese selve innholde... lame......... Juppidu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå