Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenten, hytten osv. funker helt utmerket på bergensk. Men for oss østlendinger blir slikt altfor "millionvilla i Holmenkollåsen-aktig".

Derimot for oss østlendinger ...

For oss østlendinger derimot ...

på bergensk, men for oss ...

Ikke nødvendigvis feil det du har skrevet, men det ser bedre ut slik.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at enkelte yngre(?) sjeler skriver lissom/liksom i en diskusjon. Det ikke ordet liksom som er problemet, men dere vet hvordan det høres ut når man sitter ved siden av 15 år gamle jenter på bussen som sier ordet i tide, og utide.

Forresten, skriver man såklart, eller så klart? :blush:

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Brukt alle mine penger på en helvetes fest for alle som ville komme, og festet til langt på natt før jeg hadde prøvd å sexa noen som jeg ikke har sexa før, tatt meg en stille stund på rommet mitt,

Ehehehee... "Sexe". :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
De rare er at i de religiøse statene, der religion styrer det meste, er alt det de prøver å bekjempe, som tennage graviditet, kjønns sykdommer etc etc langt større enn i de sekulære statene..... Så en kan godt si at ateisme er langt bedre enn religonisme i disse statene.

Grunnleggende folkeopplysning.

"du virker rimelig oppegående, og med litt selvrefleksivitet"

Er det en tittel man kan smykke seg med når man tar på seg denne hersens refleksvesten som ligger slengt i bilen?

gammel luring det, fordi noen er smartere en vanlige folk må de være slemme,

det er jo en kjent sak at mange amerikanere er redde for smarte folk, de vil ha halv hemma tomsing bil mekaniker,

de liker ikke vell utdannete folk

:yes:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Folk som bruker engelske ord mitt inni en norsk setning. eller fornorskede ord som allerede finnes et norsk ord for.

Og folk som skal forkorte flest mulig ord, ren latskap.

Orddeling

Folk som ikke bruker komma.

Folk som bruker slike fine ord, slik at det ikke er andre enn dem selv som forstår hva det er snakk om, man høres nemlig ikke noe smartere ut, tvert imot.

gah... norske språk :nei:

:green:

Lenke til kommentar

Ser ikke skrivefeilen i quoten din jeg, Knofle?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:tease: /ironi
'

EDIT: Jeg stiller vel et spørsmål, som i "hvor er skrivefeilen?". Kom ikke godt frem, og jeg vet ikke om det er lov å skrive det på den måten engang? :p

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...