Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Altså, dette er ikke noen grammatisk feil, men jeg synes det er litt merkelig å skrive det.

Hentet fra VG:

VG Nett har vært i kontakt med mange som kjenner til drapet, og samtlige gir utrykk for en avsky over det som har hendt.

Oi, for en overraskelse. Jeg trodde de syntes det var helt greit, jeg.

Edit: Nå ser jeg søren meg en skrivefeil der også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg DRITT lei av folk som kommer inn i andre`s tråder om kjøp/salg av accounts å skriver en masse piss og meninge... Så jeg lager en tråd der dere kan få ut meninger uten å ødelegge andre`s tråder...

Merk!!! Tråder som omhandler spørsmål el. om kjøp/salg av kontoer er lovelig her på forumet.

Lekkert.

Lenke til kommentar
Ja, hvorfor ikke? Det er da vitterlig det det er.

Ikke på denne siden av landet.

"Ok."

Er dette din måte å si fra om at du er kjempeintelligent, litt overlegen og mildt nedlatende i kraft av landsdelen du kommer fra, fordi du ikke forstår at det finnes folk som følger andre språklige konvensjoner enn dem du selv følger? :)

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Før jul hadde vi norsk tentamen, og kommer etter ferien også og få vår 2 norsk tentamen. OG jeg lurer på om noen kan lese det jeg har skrevev, og si hva mitt største problem er. Og hva jeg burde jobbe med før tentamen.

:)

Lenke til kommentar
Nei... det blir litt domt og få d på norsk blir ikke det samme og spille da tror jeg kommer til og bli kjedeli "kjeltring" isteden får "Rogue" øøø ekelt! :/ og vertfall ikke nynorsk :/ Da blir det bare ennå støggere

Ja, dette er noe du virkelig har peiling på.

Lenke til kommentar
«Jenten» høyrast og ser feil ut for meg. Eg føretrekker «jenta».

"Jenten" høres helt idiotisk ut i mine ører, men det er tydligvis lov å skrive jenten. Jeg får vondt når jeg hører folk si og skrive jenten - det heter jenta! :p Latskapen lenge leve sier jeg bare, snart har vi vel ett kjønnsløst språk. Hva ord har med kjønn å gjøre i utgangspunktet er vel kanskje ikke så logisk så det har kanskje ikke så mye å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...