Caze Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Da ville de ikke passet i bits-holdere. Jeg kjente på pakken og de er delt på midten. Det er 20 deler. Det er uhørt. Krev dobbel pris! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bildet var kornete, å lyden var alt annet enn bra. Stereo er å blir kjedelig. Så den på kino først, å både bilde å spesielt lyden var mye bedre der enn på R5 som er ute nå. Men som sagt ser frem til HD bilde å DTS lydspor på den. Det er viktig å vite forskjellen på å å å. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg skal være sant. Det er godt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Endelig har sykehusene begynt å veie utdanning. Takk, og atter takk! Nå er det sånn at ver eneste komune ikke klarer seg selv. Men vestlandet som helhet klarer seg veldig fint uten resten av landet. Ja det handler om prioriterninger. Nå det forsåvidt greit med kultur. Men at det skal vere nødvendig å bruke så vannvittig mye penger på opera skjønner jeg ikke. Og i alle fall ikke statlige middler. Hvorfor ikke finansiere det med pompenger slik som andre viktige ting? Hovedoppgaven til staten er i mine øyne å vedlikeholde og forbedre berebjelkene i samfunnet for eksemepl sykehus veier utdanning osv. Og det viser de ganske godt at de ikke klarer. Edit: Her går det unna. Selv har jeg kjørt i ca 240 med m3`n, hadde sikkert klart mer men gadd rett å slett ikke!Har sittet på fortere da. 270 med skyline. På autobahnen i fjord en gang.. Det var sinsykt rått!.. hehe Endret 19. mars 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg vil gjerne se bilde av en prioriterning Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg vil gjerne se bilde av en prioriterning Det blir vel noe sånt som dette: Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Då er eg på plass... Kor var det vi skulle overklokke henne? Dette kan bli interessant. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Endelig har sykehusene begynt å veie utdanning. Takk, og atter takk!... for eksemepl sykehus veier utdanning osv. ... Mangler bare at han hadde delt 'syke hus' veier utdanning Kanskje han er ute etter utdanning for å lage sykehusveier. De blir aldri gode nok.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er ikke lenge før soldatenne blir byttet ut med killer dogs stappa med våpen, det vil gi en ny mening til ordet hudefrykt. Javel, ja. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Den store påske-tråden: Hvilke krim bøker ska du lese i påska? Huff. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja Hva skjer egentlig med gutta fra Zeppelin den dag i dag? Veit at plant har gitt ut cd med en eller annen dame, men hva skjer med resten av gjengen? det er vel ikke duket for no reunion med verdensturnè med det første? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
warpig Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hvordan vet du når d u har spillet får mye wow? Si det ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 jente sæd celler har rundt 10 dagers levetid etter ejakulering, gutte sædceller har kortere levetid så ja hun kan bli gravid Ok. Jeg lærte akkurat noe nytt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 KoRn har èn fet låt: http://youtube.com/watch?v=b7lvtXulnqk :!: Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 jente sæd celler har rundt 10 dagers levetid etter ejakulering, gutte sædceller har kortere levetid så ja hun kan bli gravid Ok. Var det virkelig ergrelse over grammatiske skrivefeil som fikk deg til å poste dette sitatet, eller var det ergrelse over vedkommendes hårreisende mangel på biologikunnskaper? Lenke til kommentar
noll-koll Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) mumle, mumle Greit at man bommer på tastene innimellom, men den posten er lavmål. Jeg er mildt sagt arg over de som sitter på en internet café i utlandet og ikke bruker æ, ø, å. Er det så vanskelig å søke opp ved hjelp av Google? Hold alt inne, skriv desimal kode under, slipp alt. æ - 145 - Æ - 146 ø - 0248 - Ø - 0216 å - 134 - Å - 143 Tar ikke mange sekundene Jeg har ikke to av de bokstavene som du etterlyser og gidder ikke å holde alt inne, bla bla bla. Håper det ikke blir altfor komplisert for deg å forstå i alle fall. Har du tenkt på at norske borgere bosatt i utlandet kanskje har glemt litt av den perfekte norske gramatikken og bruker forumet her for "brush up". Et sporsmål angående norsk: Kan man si arg på norsk? Endret 23. mars 2008 av noll-koll Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Et sporsmål angående norsk: Kan man si arg på norsk? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
noll-koll Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ordet "ufordeler" Eller bakdeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå