Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg kommer til å ta mine skauturer iført rustning heretter. Dama sin Opel har en tendens til å starte vanskelig...du må pumpe gasse for at den ikke skal daue,hoder du inne gassen når du starter den så dauer den,men nå er den begynt å daue når en kjører..den bare plutselig dauer..den fusker ikke eller noenting...bare plutselig dauer...hva er gærnt? Nå fikk jeg litt lyst til å fyre av mitt lille gevær. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Celldorado bør ta en tur i ordboken http://www.celldorado.com/NO/ADS/1907766026/ Og Chang feng liebao, en kinesisk bilprodusent, må være noe av det latterligste innen rettskriving. http://www.cfmotors.com/doce/product/product.asp Endret 14. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hvem driver versjon bruker du ? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Er smaker vann fra springen klor.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Leon er en fantastisk film, dog jeg ikke har sett den på et års tid Hva er greia med alle som misbruker ordet "dog"? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvordan skal det brukes? Som likevel og like fullt o.l. trur eg. Sjekka ei ordbok ein gong og det stod masse forskjellege tydingar. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 thendrup skrev at 'sitatet' misbrukte ordet 'dog', men jeg synest heller formuleringen var malplassert, ikke selve ordet. Han kunne heller skrevet ".., dog har jeg ikke sett den på et års tid." Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) dog: adv. likevel, enda, like fullt (eng: adv. however, yet, still) Språkrådet: dog adv (lty, sm o s norr þó) 1 likevel glad og d- vemodig / like all slags mat, d- ikke lutefisk 2 ikke desto mindre, like fullt det var kanskje tilfeldig, men d- ... / det får d- være grenser Vil også prøve meg på en omformulering av ovennevnte: Leon er en fantastisk film, (men) jeg har dog ikke sett den på et års tid. Endret 14. mars 2008 av TrondH86 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 som sagt har vi en gal engelsk lærer i fjor hadde jeg 5'ere og 6'ere i engelsk (hadde en annen engelsk lærer) og i år får jeg bare 3'ere og 4'ere. Mine venner er i samme situasjon og vi lurte lenge og ahrdt på hvorfor vi gjør så dårlige, og da fant vi ut at vi skriver og snakker ''Amerikansk - engelsk'' mens hun bryr seg bare om ''Britisk - engelsk'' Noen som vet om hvor jeg kan lese litt ''Britisk - engelsk'' og noen grammatik sider? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Han kan trøste seg med at det er bedre enn karakteren han får i norsk. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Middlesbrough skorer ved en klar offseide i forkant, han tar fordelen at han var i offseide da han løper avlene og for ballen på blank kasse. Klønete motak ødlegger så klart, lær av Henry det var han super på å ta ned ballen og skore på slike lang passninger. Cesc for andre kamp på rad avlene med kiper at han ikke klarer å kippe ballen over liggene kiper. Fotballsupportere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Kjære Gud, hjelp meg! Vakkert som en velplassert hestehov i scrotum er ... Edit: Krake søker make. hej jeg er 15 år oghar lyst til og beggyne og trene jeg er overvektig og har lyst til og komme i form og kansje få litt mage muskler osv og da lurte jeg på om noen vet om noen bra måter til og bli tynnere tekniker osv som jeg kan gjøre hjemme jeg har et manual set som har 10kg pr manual mista de andre vektene (ikke spør meg hvordan) og jeg lurer på hva jeg burde spise osv om noen vet om noen sider med info gjøkke n oe om det er på engelsk Takk for All Hjelp det finnes uttalige måter å gå ned i vekt på og trene seg opp på. en gyllen regel er å spise sunt, litt karbohydrater må man ha for å overleve men det kan fort bli for mye. spise lite men ofte. gjerne 6 måltider for dagen. det er for å øke forbrenningen i kroppen. og ellers for å gå ned i vekt så e det rett og slett å svette enkelt og greit. kondisjonstreninig kan du si. finn noe du trives med som du kan holde på en stund med og svette godt. jogging e nok sikkert uaktuelt hvis du er godt overvektig. kan og vær skadelig for kne ol.sykle, romaskin og svømming med høy intensitet er greie og effektive. du må nok ha litt vekttrening skal du bygge opp en kropp med bla magemuskler og denslags, men det er ikkje så veldig "slankende" ikkje begynn med nåkke sånn grethe roede kur og den slags. spis nesten det du vil, men du MÅ kontrollere karbohydratene. prøv å kutte helt ut junkfood (chips, brus, pizza og hamburger ol.) du kan kanskje spise noe av dette en gang i uken feks lørdag som en liten belønning. ellers så kan du prøve å google litt eller søk litt i kvasir lykke til Endret 16. mars 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Selvfølgelig er Spill , Konsoll , Data og mange andre ting Kultur. På Lik linje med fotoklubber , opera , konserter , skuespill , film og tv . Herregud da. Greit nok at det er viktig med mellomrom etter komma, men ikke før! Endret 16. mars 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det er også greit med stor bokstav etter punktum, ikke i hvert bidige ord. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Se hva jeg kom over i butikken i går. Det er riktignok ikke en grammatisk feil men jeg synes feilen i teksten er ganske utrolig. Er det noen som ser hva feilen er? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Simen1 har blitt nedtemt, eller nedstemt over hvor grassat vi torturister behandler våre evneveike medforumister ... Det var en "s" for meget!? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 "Bitssett, 10 deler" Det er 20 deler i pakken. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) "Bitssett, 10 deler" Det er 20 deler i pakken. Det er 10 deler i pakken med en bit i hver ende... ----- (Men jeg fant en lær å mal pakke på clas ohlson, hvor det var en 'lær å mal akryl' bok + et sett akvarell maling og akvarell papir :- ) Endret 16. mars 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Da ville de ikke passet i bits-holdere. Jeg kjente på pakken og de er delt på midten. Det er 20 deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå