Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Synderne herjer i forumkategorien for hodetelefoner. Kanskje vi bare har et litt rart forhold til lydapparatene våre, men det er fremdeles ikke nok til å referere til dem som personer.

Altså:

Det heter FREMDELES ikke "hvem hodetelefon har mest bass".

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

ARGH! Øynene mine brenner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verste jeg kan tenke meg er når noen skriver: ''jeg r så kul frdi jeg skrvr sn hr oxo r d bst og enklt''.

Blir virkelig sur når jeg ser dette :mad:

Håper folk eller ''fjortisser'' kan slutte med dette.

Mvh Snagga :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Her kommer dagens lille føljetong:

Andre som har hatt slike problemer. Akkurat før gamen begynner, dette jeg ut til menyen. Skjønner ingen ting..

Standby kan være en grunn til det

Stanby?

Og en ny dag har dessverre sett lyset.

:whistle:

Lenke til kommentar
funke de ikke i mårå så bler eg forbanna eg kommde ble så syykt sure eg fekk melding av elkjøp i dag så sa dei "du må ringa playstation support ring detta nummere ha ein fin dag bla bla bla sko gjerna skjellt ut dei folkå vis eg ikkje får de te spillte heila helgå funka heilt fett kom opp i lvl 22 så i dag rett etter skulen så sko eg spela forbanna drit pluss eg bruke ikkje trådløsa får de stygga multimodme tåle ikkje ps3 eller min pc på nettverk så eg brule ledning bruke faren min sin pc men eg klage att me ska ha ny router så eg får spela på min egen tv men de greine har skjedd ein gong før på cod så tror eg att de ikkje ska komma tebage men nei da!!! :@

Jeg ble nesten litt andpusten av å lese den setningen.

Lenke til kommentar
ITavisen, Onsdag 5. mars

Jakter på terror-turister

TERROR-TURISTER: London-politiet ber publikum være på vakt mot mistenkelige fotografer.

Jeg lærer nye ord og begreper hver eneste dag, og i dag var det nye synonymer. Terror- turist = mistenkelig fotograf, greit å vite... ;)

Lenke til kommentar
Gullball og gullsko møtes i kveld

Èn må ut

Francesco Totti og Fabio Cannavaro side om side og løftet trofeèt.

To etterhvert så velfylte premiehyller, der ett viktig trofè mangler for de begge to

Det er tydeligvis ikke så lett med denne aksenten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...