AiKi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Synderne herjer i forumkategorien for hodetelefoner. Kanskje vi bare har et litt rart forhold til lydapparatene våre, men det er fremdeles ikke nok til å referere til dem som personer. Altså: Det heter FREMDELES ikke "hvem hodetelefon har mest bass". Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ARGH! Øynene mine brenner. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 HiFi-fanatikere har et noe alternativt virkelighetssyn, så en vet aldri Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det verste jeg kan tenke meg er når noen skriver: ''jeg r så kul frdi jeg skrvr sn hr oxo r d bst og enklt''. Blir virkelig sur når jeg ser dette Håper folk eller ''fjortisser'' kan slutte med dette. Mvh Snagga Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Håper folk eller ''fjortisser'' kan slutte med dette. Håper alle som driver med det slutter, jeg. Red: Ablrgharghargahrl. BungieMan og Daniel driver helt klart med sitatforfalskning. Endret 4. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Håper folk eller ''fjortisser'' kan slutte med dette. Håper alle slutter som driver med det slutter, jeg. Du håper alle som slutter, slutter, slutt, mens de slutter sa du? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Håper alle slutter som driver med det slutter, jeg. Hæ? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hva bruker minst bensin, mye speed og lite turtall eller lite speed og mye turtall Ligg unna speed, du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Her kommer dagens lille føljetong: Andre som har hatt slike problemer. Akkurat før gamen begynner, dette jeg ut til menyen. Skjønner ingen ting.. Standby kan være en grunn til det Stanby? Og en ny dag har dessverre sett lyset. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 funke de ikke i mårå så bler eg forbanna eg kommde ble så syykt sure eg fekk melding av elkjøp i dag så sa dei "du må ringa playstation support ring detta nummere ha ein fin dag bla bla bla sko gjerna skjellt ut dei folkå vis eg ikkje får de te spillte heila helgå funka heilt fett kom opp i lvl 22 så i dag rett etter skulen så sko eg spela forbanna drit pluss eg bruke ikkje trådløsa får de stygga multimodme tåle ikkje ps3 eller min pc på nettverk så eg brule ledning bruke faren min sin pc men eg klage att me ska ha ny router så eg får spela på min egen tv men de greine har skjedd ein gong før på cod så tror eg att de ikkje ska komma tebage men nei da!!! :@ Jeg ble nesten litt andpusten av å lese den setningen. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje så de skall friste oss. Så når det kommer skjøper alle gamere det :O! Han er nok framsynt, dessverre. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 ITavisen, Onsdag 5. marsJakter på terror-turister TERROR-TURISTER: London-politiet ber publikum være på vakt mot mistenkelige fotografer. Jeg lærer nye ord og begreper hver eneste dag, og i dag var det nye synonymer. Terror- turist = mistenkelig fotograf, greit å vite... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hver gang jeg prøver å starte spille for jeg denne feil mellingen: Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Før i tiden dengang bestemor var gutt og fotografer brukte film ... Haha. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gullball og gullsko møtes i kveldÈn må ut Francesco Totti og Fabio Cannavaro side om side og løftet trofeèt.To etterhvert så velfylte premiehyller, der ett viktig trofè mangler for de begge to Det er tydeligvis ikke så lett med denne aksenten. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Særiøst åsså e suins Nor-norge ska bi ein søl stendi stat Ja, hvorfor ikke? Endret 6. mars 2008 av QBab Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 QBab: Quote. Det heter quote. Sitatet i seg selv var fiffig. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nor-norge har tydeligvis allerede sitt eget språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå