Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg blir så FORBANAN på sånne folk. han får heletiden penger fra bestemora si og foreldere jeg håper at bestemora hans dør rett og slett, han fikk 9000kr for ingen ting han skulle bare hjelpe henne med å bruke penger WTF!. det er drit mye penger du du er bare 16 år gammel

Lite utdrag frå lang tekst.

«FORBANAN» :!:

Lenke til kommentar
han en kompis av meg som ble en sos når vi startet på videre gåedene han bruker så jælva mye penger på klær at dere vil få sjokk.

bukse til 2500kr en boxer (undertøy) 1000kr sokker 800kr T-skjote 1200kr sko 3500kr belte 800kr . og ski utsyre er mad skibriller 2000kr skisko 4000kr jakke 3500kr også ville han ikke bruke så mye penger av mora si så han tok en buske til 800kr hankser 1000kr hjem 3000kr.

Huff, disse T-skjotene, hanksene og buskene, altså.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
min teroi 1:

Tenk deg, du er på farmen i 4 vekker sammen med ein kjering som hakker på deg heiletid uansett ka du gjer. og du vil no helst ikkje smell kjeft live på tv heller. so fekk du ein tilbud om og møtte alle på farmen i ein fest. du møtter opp drikker ein par six pakker. du finner ut at no ska ho få so du tekk opp moben og ringer noen gode kompiser som er vilig til og banke hu. so du ikkje ser mistenksom i de heiltatt og nu kan du nytt at hun ligger på sykhuse mens du ligger på sofa fylasjuk.

min teroi 2:

de var noen dritings på gata som bare slo hun.

har meir trua på de var noen på farmen som banka ho.

:)

Lenke til kommentar
Hei,noen jeg er oss nå har fått et nytt modem til PC-en sin,vi tror det er trådløst nett verk på den

Gullnummer Taksterings Tråden

Måtte ha med den andre. H uff a me g.

Endret av Nerf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...