Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å ha en regel om at alle som blir quotet skal sendes en melding om det, slik vil de få mulighet til og forsvare seg/reagere på det.
Men jeg synes de har en rett til og få vite om det, og ikke finne det ut senere ved en tilfeldighet.

Synes Empire Earth var blant di beste rts spillene som er utgitt. Og det at du kan velge og bli i en epoke gjør at du får mange spill i et på ein måte.Men vi får se om nr 3 blir noen bra, har ikke all for god erfaring med oppfølgere.Men vi håper ...

Kjøpte spille i dag og hadde store forventninger til dette. Er kjempe fan av total annihilation

Men etter noen timer med spille må eg sei meg UTROLIGT skuffet, Fekk Master of Orion 3 flashback. Det var også eit spill eg hadde store forventninger til, men som skuffet totalt.

Ser at di fleste digger spille så dette er jo bare min personlige mening

Negative ting :

Dårlig grafikk. Har en veldi kunstig form.

Får ingen følelse av og kose meg med base bygging da eg må zoome så langt ut for og få oversikt at alt blir bare små dotter. Det samme kan sies om angrep.

Mange andre ting men dette er hoved tingene eg ikke liker.

Sant det, men alt er relativt og skal du kjøpe den råeste bærbare som finnes vil det og vente på et så stort genrasjonsskifte som X10 være lurt. Min mening vertfal.
Har lenge tenkt på og få til et program til bruk i bedriften min.

Men siden eg er grønn på programmering så må eg få andre til og lage dette.

Det eg lurte på er om følgende er komplisert og utvikle.

Tenkte en funksjon der kunder kan ha et ikon på skrivebordet og ved og klikke på det så vil det bli sent en mail til meg om at di har arbeid som skal hentes.

Eventuelt at di får opp et skjema som di sender til meg.

Er dette muligt/vanskeligt?

Har hørt at det kan forventes til sommeren. Etter hva eg har lest så virker det lite sansynligt at det kommer før
Hvordan er det [og]og [/i]bruke denne på fanget? blir den for stor og varm til det?Og er det noe som vett hvor mye kortere batteri tid en får ved og velge 7950 gtx mot 7900 GS ?Er der gode måter og øke størelsen på ikoner og skrift? Tenker di blir ganske små med denne skjermen. ...

Har problemer med at tekst og bilde ikke blir korekt plassert. Det kan til tider bli litt forvirrende og morsomt, men vill helt finne ut hvordan eg kan fikse det.

Kjører for tiden 2 X 74 raptorer i raid 0. Kjørte singel raptor før og må sei eg merker forskjell ved oppstart og kjøring av diverse program. Om det er så mye at det er verd 1200kr er er umuligt og svare på for andre enn seg selv. Eg angrer ikke ...

Huff. Hater og/å-feil, "koseligT" og ikke minst "di"!

Lenke til kommentar
Kjempeevakuering etter bombespøk

Dobbel vokal faktisk ... Ja, og hva er forresten en bombespøk? En eksplosiv vits? :shrug:

Er du helt sikker på at kjempeevakuering er feil? :)

Etter litt nærmere ettertanke skal jeg ikke være så skråsikker alikevel. Det så bare så rart ut med dobbel vokal.

Red.: Uannsett, det er ikke et ord man finner i ordboka og søker du på google får du heller ikke så mange treff på det (alle er relatert til den artikkelen det er snakk om faktisk).

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Det er jo to ord der det første ordet slutter på e og det andre begynner på e. Dermed blir det 100% sikkert kjempeevakuering :thumbup: . Det at det ikke er i ordboka betyr nok ikke at det ikke er et ord, siden de sannsynligvis ikke gidder å skrive ned alle ord man kan binde med "kjempe".

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Nei, men det er litt påtagelig når VG er eneste treff man får når man søker på ordet. Mulig det bare er meg, men det å plassere «kjempe» foran noe forbinder jeg gjerne med SMS-språk. «Kjempe» har ingenting direkte med størrelse å gjøre. Det betyr enten det å sloss eller en stor person.

Lenke til kommentar
Jeg blir sprø.

Hei.

Som Topic, er det lov å laste ned Music Video`er ?

Visst det er lov, hva anbefaler Dere av program og plasser ?

Kun svar visst dette er lovlig. 

Takk.

Vennligst fortell hva som gjør Dem sprø :whistle: , siden jeg jobber innen helse Norge, så kjenner jeg noen oppgående mennesker som kanskje kan hjelpe Dem, siden De "quoter" min åpenbare skrivefeil. Bare for at De skal bli "sprø".

På forhånd Takk.

Vennlig Hilsen

W_B

PS: Jeg hadde ikke hatt behov for å "kaste" meg inn i denne tråden om og visst jeg ikke var blitt varslet, da det virker som det er mange virkelig syke behov for mennesker for å "heve" sin egen selvtillit.

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar

Jeg kan svare for han.

"Som Topic" Hva er det for et setningsledd?

"Music Video`er" Skriv bare musikkvideoer.

"Visst" skal være "Hvis"

Og til slutt, hvorfor har du stor D i "Dere"?

Det er sagt utallige ganger før, men jeg sier det igjen. Det er lurt å lese over det man har skrevet før man trykker "Svar" :)

EDIT: Hvorfor klage på at noen har bemerket seg dine skrivefeil, først nå, over fire måneder etter du faktisk skrev innlegget?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Jeg kan svare for han.

"Som Topic" Hva er det for et setningsledd?

"Music Video`er" Skriv bare musikkvideoer.

"Visst" skal være "Hvis"

Og til slutt, hvorfor har du stor D i "Dere"?

Det er sagt utallige ganger før, men jeg sier det igjen. Det er lurt å lese over det man har skrevet før man trykker "Svar" :)

EDIT: Hvorfor klage på at noen har bemerket seg dine skrivefeil, først nå, over fire måneder etter du faktisk skrev innlegget?

Takk for svar.

Hvorfor jeg svarer, enkelt og greit fordi jeg ble tipset om at det foregår en verbal mobbing her på nett (mottatt 10022008), og at enkelte mennesker ikke kan se skogen for bare trær.

"Som Topic" Hva er det for et setningsledd?, det er for å nå flere av Dere, siden det veldig ofte er blitt brukt på forskjellige Forum. Så det er blitt en uvane.

"Det er sagt utallige ganger før, men jeg sier det igjen. Det er lurt å lese over det man har skrevet før man trykker "Svar" :)", Veldig ofte snakker en, før en tenker seg om. Og det gir utslag i det man skriver også. Men jeg er imponert over at De har klart å få det "sagt" inne på ett forum, uten mikrofon, det heter vell skrevet :ph34r:

Og jeg svarer / skriver alltid med De / Dere o.s.v, mest fordi det er viktig å være høflig.

Men jeg skrev Dere, isteden for De.. Litt raskt ute, siden jeg skulle rekke ett møte.

Og når det gjelder blandningen av visst og hvis, så er det faktisk talt litt dialekt betont.

Takk.

Vennlig Hilsen

W_B

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...