Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei! jeg og en kompis skal sette sammen motoren hannes til helga, men er det noen som har en link til der tegningene av motoren er?

tenkte å ha tegning med for sikker hets skyld.

Or ddeling?

Du kan jo skjønne at han vil ha sikker hets. :thumbup:

LOL jeg mener om noen har en kildekode til å LAGE et programm som laster ned...

Thanks anyway

Lol du vet du r i c++ forumet?

Begge de forrige er fra samme bruker. Måtte de som starter hver en helvetes setning med "LOL" brenne lenge en viss plass.

Lenke til kommentar
Hei lurer på om hvem som har høyest lyd av cv cls 12 og ve 15.

Gunnar.

Er nå bare til å kjøpe vel, nå er nå ikke 9£ all verden da.

Håper de pengene går til en bok om norsk setningsoppbygging.

Endret av Nerf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei alle sammen,

Viss dere har merket det så begynner flere og flere leger og bygg ingeniörer bli fattige. Hva kjer?

Samfunnet endrer seg raskt, verden blir mer og mer kapitalistisk. Det lönner seg ikke å bli lege eller noe annet stort nå lenger.

I Usa får dårlige Disney skuespillere som Hannah montana som lillesösteren min er så glad i 2 millioner kr i måneden, det er helt sant. I 2007 tjente denne skuespilleren ca 18 millioner kr bare på ting og tang.

Jeg råder dere til å satse bedrift, ikke jobb for noen, la andre jobbe for deg. Kina er et bra sted å starte. Dra til Kina og nyt de store arbeidsmarkedene. Grip muligheten mens dere ennå har den. Flere og flere bedrifter produserer i Kina og snart er det ikke mer plass. (Ikke ta det bokstavelig). Sats på å lage din egen bedrift og ikke glem å kjöpe mange aksjer. Intel aksjer kommer til å fyke rett opp snart vent og se.

Mange tenker sikkert Lege... Bygg ingeniör. Det er teit. Nå som det finnes så mange leger og bygg ingeniörer er de ikke lenger ute etter vanlige. De er ute etter de beste. Livet har blitt en hard konkurranse.

Når slik universell klokskap siver inn, blir ens egen fatteslig kunnskap for ingenting å regne. Så da må man lure på hva kjer!?

:)

Lenke til kommentar
at wats the time and wat channell will it be air on in auzzie in the sate of vic coz i wount 2 know coz i HAVE 2 GO 2 skoola and wount 2 know wat time its on at so i might be able 2 take a sicky on that dat so can any1 tell me PLZ

Hva slags mennesker er det egentlig som skriver sånt på diskusjonssidene til Wikipedia?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...