WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 U-Tube. Herregud.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 har lest en del i denne tråden, mange gode quotes her så fant jeg ut at det var på tide å bidra med et selv: Og samtidig fant du ut at du var hevet over reglene som omhandler stor bokstav i begynnelsen av en setning? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) ja det stemmer, stor bokstav er for pyser. men seriøst, jeg vet at jeg ikke bruker stor bokstav i starten av setninger, men det betyr ikke at jeg ikke gjør det når det teller, som i formelle brev og andre viktige ting. sorry folkens, men forumet er ikke viktig nok til at jeg gidder å trykke ned shift hele tida. edit: er det flere som ikke får hurtig redigering av innlegg til å funke? jeg bruker det nye hw - dynamisk skinnet. Endret 23. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Da skjønner ikke hva du har her i tråden å gjøre når du ikke engang selv orker å skrive rett. Erger meg at enkelte ikke orker å holde inn en tast for og så trykke inn en eller annen bokstav. Det er som oftest bare èn gang per setning, med mindre det er forkortelser og den slags. Snakk om å passe på kaloriene sine, latsabb . Endret 23. januar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Og her som vanlig gjelder det å bruke sund fornuft. sund sunn Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Mye steinkasting i glasshuset for tiden . Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Helt uenig med deg der. Punktumet setter slutt for setningen, og dermed passer smilefjeset bedre inn foran punktum. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg slenger meg på de som støtter for punktum føre smilie, det ser mye bedre ut. til nå har jeg faktisk droppa punktum etter smilie fordi det har sett så rart ut. snakk om å tenke langt. slo meg ikke at det kunne settes føre istede. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg slenger meg på de som støtter for punktum føre smilie, det ser mye bedre ut. til nå har jeg faktisk droppa punktum etter smilie fordi det har sett så rart ut. snakk om å tenke langt. slo meg ikke at det kunne settes føre istede. Jeg tar ikke imot grammatiske tips fra en som ikke orker å skrive store bokstaver i begynnelsen av setninger . Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men aller best er det selvsagt å slippe alle de dumme smileyene og heller lære seg å skrive slik at folk ikke trenger smileyer for å skjønne om man er morsom, humoristisk, sint eller hva det nå måtte være. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg slenger meg på de som støtter for punktum føre smilie, det ser mye bedre ut. til nå har jeg faktisk droppa punktum etter smilie fordi det har sett så rart ut. snakk om å tenke langt. slo meg ikke at det kunne settes føre istede. Jeg tar ikke imot grammatiske tips fra en som ikke orker å skrive store bokstaver i begynnelsen av setninger . Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg foretrekker helt klart smilefjeset etter punktum, da jeg ikke ser på det som en del av setningen, men mer som en indikasjon på hvordan setningen var ment om den var uklart formulert. Jeg har dog en liten uvane med å overbruke smilefjes. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jeg har lenge irritert meg over det her: Syndiker bloggene (RSS) Er det noen som kan si meg hva syndiker betyr? For min del synes jeg det lyder som en elendig oversettelse, for ordet finner jeg ikke i ordboka ... Endret 23. januar 2008 av Ernie Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har merket at det ofte er skrivefeil på teksting i filmer..... Men det blir vel kanskje oversettelsesfeil...? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Har merket at det ofte er skrivefeil på teksting i filmer..... Men det blir vel kanskje oversettelsesfeil...? Vel, "inntelligent" blir ikke mindre en skrivefeil av at det staves "intelligent" på engelsk. Du bør være litt mer forsiktig med punktumbruken din, forresten. Red.: Nå i etterkant ser jeg at det var et sånn passe dumt eksempel. Intelligent og intelligent, ja ... Endret 23. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tror bare det skal en bra ressisør til for å få det til bra. Kanskje ikke så rart at enkelte skriver "regissør" feil når nesten alle uttaler det feil. Selv filmfolk uttaler det ressisjør istedenfor resjissør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Men aller best er det selvsagt å slippe alle de dumme smileyene og heller lære seg å skrive slik at folk ikke trenger smileyer for å skjønne om man er morsom, humoristisk, sint eller hva det nå måtte være. Ja, du kan jo gjerne bli oppgitt over folk som er så kunnskapsløse at de ikke evner å kommunisere på din måte, men saken er nå den at vi er forskjellige, og har da ulike preferanser/verdier som kommer til syne i måten man ønsker og gjøre seg forstått på. ... Personlig bruker jeg alle tilgjengelige "verktøy", og driter i om noen ikke synes det er riktig måte. Hensikten er å få frem poengene sine, eller ...? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, du kan jo gjerne bli oppgitt over folk som er så kunnskapsløse at de ikke evner å kommunisere på din måte, men saken er nå den at vi er forskjellige, og har da ulike preferanser/verdier som kommer til syne i måten man ønsker og gjøre seg forstått på. ... Personlig bruker jeg alle tilgjengelige "verktøy", og driter i om noen ikke synes det er riktig måte. Hensikten er å få frem poengene sine, eller ...? Hehe. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei.Jeg driver å lager en liten kode til en hjemme side som skal finne bildene som er i en mappe og hvise de i en forminkset versjon. Tingen er at når jeg bruker test bilder som jeg har mekka i photoshop så funker det fint, men når jeg prøver med ekte bilder(dvs bilder tatt med kamra og overført til data) så får jeg store ytelsesproblemer, vi snakker lagg og browser crash, hittil har jeg bare prøvd på min localhost. At emnetittelen er «Hvis bilder med php» gjør ikke saken stort bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå