Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

ja hu bor i same byggefelte, mja kan nåkk få te å ta fulle jem :p ( Hu går allti hjem me 2 venner ) Ka ska eg jørr ?? .. Nei har ikje hund men har katt hvis det hjelper ? . Åm hu e smart ? begge foreldrene e advokatar, hu får bare 5+ / 5 .. Me har jo lexejelp på skolen så koffor spørr meg :p Tenke hu..

Huff...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Vil gjerne bli programmør! :)

Vil du virkelig det?

:)

jeg holder på å lager en data bok til meg selv, er selv ikt student å er villig til å lære mye data.

å det er vanskelig å huske alt, derfor vill jeg lage en pc hjelpe bok til meg selv, med alt mulig innen data.

kan dere vær så snill å si alt viktig dere kan me data? alt mulig det hadde vært fint:) å det hadde hjelpt meg masse:)

håper på mange svar:) kan også gi dere boken visst dere er interissert når den er ferdig:)

håper på mange svar.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
ja hu bor i same byggefelte, mja kan nåkk få te å ta fulle jem ( Hu går allti hjem me 2 venner ) Ka ska eg jørr ?? .. Nei har ikje hund men har katt hvis det hjelper ? . Åm hu e smart ? begge foreldrene e advokatar, hu får bare 5+ / 5 .. Me har jo lexejelp på skolen så koffor spørr meg Tenke hu..
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
er det komet dato på kor tid lich king `komer ?

:cool:

Hei

Er det farlig å ronke for mye Føler det i alle fall , eller mangel på cæd når man blir "stor"?

Når jeg ronker: Kan jeg jørr det 30 sekund før "det" kommer:P

Eller 5 minutt Men avogtil fosser det med cæd. Og avogtil Nesten ingenting

Bare ser for meg jeg i senga åsså kommer det Nesten ingenting ?

Prøver å holde meg men går bare ikke =) er så deilig... Hjeelp Vill jo ha barn .. tenk hvis jeg sløser bort cæden =)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

har lest en del i denne tråden, mange gode quotes her :)

så fant jeg ut at det var på tide å bidra med et selv:

Dette her er ikke noe skjerpings :( Tatt et kort så ikke klarte å ta tilbake ytelsen i fra et eld gammelt kort i fra nvidia og lagt x2 løsning på samme pbc. Ikke imponert! spesielt med tanke på at x2 versjon i fra nvidia kommer snart. Eneste positive er hovedkort kompabilitet, men crossfire har dårlig rykte på seg forhold til SLI med tanke på støtte i spill. At ATI prøver å yes men er det bra nok? o no. Skjerpings!

Venter på at anandtech eller xbitlabs til nøds tomshardware kjøre en test. Random chn side ser eg ikke på så en sikker eller faglig smart nok kilde.

Og når eg tenker meg om, hvem kjører SLI eller Crossfire borsett i fra benchmark guttene og Crysis DX10 very high :)

:ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...