Whalecore Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Blander vstier? får å få en sound? og hvorfor holde for deg selv? Er du signa, hemmelig vsti? Kjønner ikke helt hvorfor men okey;) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Syntes man det er gøy så syntes man det er gøy. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hei lille søsteren min har brukt habbo masse men hun har brukt mobilen min og tømt den flere ganger og noen ganger bruker hun hus tlf . og får ein måne siden brukte ho 1000 kroner på habbo fra min mobil Ja, Habbo er noe svindleri. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Syntes man det er gøy så syntes man det er gøy. Du syntes kanskje det er kjedelig p.g.a at det er det du snakker/skriver til vanelig. Jeg tror ikke at de som snakker Nynorsk syntes at det er noe mer lekkrere en bokmål. Min mening er: Nynorsk er ikke vakrere men kjennes mer nostalgisk. EDIT: Siden jeg skriver her på spåk delen av forumet betyr ikke at jeg er spesialist av noe slag Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 EDIT: Siden jeg skriver her på spåk delen av forumet betyr ikke at jeg er spesialist av noe slag Ikke det? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg respekterer din mening, grunnen at jeg reagerte var pga kriminell, tigger osv påstanden din. Jeg sier ikke at du lyver, men det er kun en liten del av en hele by. Sentrum er ikke så fantatisk, det er jeg enig i. For det er Oslo ikke en by full av kriminell, tigger osv, Oslo er ikke så verre enn Bergen når det gjelder sånt i følge Statistisk sentralbyrå (SSB) Har alle språkinkompetente plutselig slått seg ned i språkspalten på trass? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Aftenposten har ikke fått med seg at det nå er lov å skrive "tunell": http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=1436 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Men jeg er jo enig i at det er en vederstyggelighet, selvsagt . Endret 14. januar 2008 av Caze Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tunell har da vært en "lovlig" form i åresvis, og det er jo sånn det uttales også. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Får her kanskje gjøre oppmerksom på at Aftenposten har sin egen rettskrivning, som er utgitt i bokform av Kunnskapsforlaget: Aftenpostens rettskrivningsordliste, redaktør Ole Nygaard. En annen sak er at quizen det er lenke til, er lagd av en leser, ikke av Aftenposten selv. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Flere enn meg som reagerer litt på denne setningen? Og det skal ifølge loven faktisk også kan brukes som legitimasjon Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 hvor mange barn er drømmetallet deres ? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke bry deg om hva andre sier. Dere er rette! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Var spørsmålet om de var skeive? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg bare spörr har laget en rogue likte det veldig og lurer derfor på om det er en bra klasse.Mage FEKS eier rogue. warlock har gjo pet og fear hunter har pet og bow warrior har male/plate paladin det samme i tilleg kan den heale. Druid er det ikke snakk om og shaman har male totems shield og kan gjöre ranged dmg EDIT: Rogue sliter uten stealth og når den ikke kan bruke stealth på higher lvls har det noe å si Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 hvordan deler man skjerm i 2, slik at man 2 videor. en på hver side? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 jeg henta min tv på fredag å jeg er veldig fornøyd med den men biltema anntenne kabelen har får dårlig kvalitet.. funka bedre med elprice kabelen.. har testa dvd over scart med toshiba`n min opdager.. ikke helt perfekt men greit... men den dvd spillern er ikke topp kvalitet da.. har ikke testa den noe mere da.. perfekt at man kan skru av lyden i de innebygde høytalerne når man kobler til hjemmmekino annlegg.. mye bedre bilde enn min tatung 32" da..tviler på at man får bedre tv får samme prisen da.. så jeg vil anbefale denne vis du ikke er veldig kresen da.. ( da kjøper du pana eller pioneer..) DA! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ka i alverden feile eu md ??? seriøst de tar litt av ... vis eg lagge ett browser kan ingen anmelde meg for eg ikje har tilbud mer reklame for vær idiot som er ute der ! eu burde sjarpe seg litt .. eg for den følesen at eu er betalt for gjør alt die kan mot ms ... de er ikje normalt lengre ... min meining er windows selge en produkt og de gjør som de vil gjør produkte .. og ikje sån andre tullinger tar opp for og får litt peng ... eg har ikje hørt enda at mac har blit anmeld for ikje tilbyr ie7 på mac... mens man instalere osv .... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Folkene som står bak bak ringetonereklamene på The Voice er visst ikke akkurat blant de skarpeste knivene i barberbladfabrikken. De kunne tilby flere "ringe lyder", blant annet lyden av en "perkusjons drill", og det til bare "20 kr per motatt melding". Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Folkene som står bak bak ringetonereklamene på The Voice er visst ikke akkurat blant de skarpeste knivene i barberbladfabrikken. De kunne tilby flere "ringe lyder", blant annet lyden av en "perkusjons drill", og det til bare "20 kr per motatt melding". BaRe TjUE KROnEr i MnndDeN deTTeE R DøDszfeTT. At de får lov å holde på med det der er utrolig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 IT-skyndige personer sannsynsligvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå