Seian Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Gjør heller små endringer og forbedringer der, enn å gi hele gamer.no en ny drakt som absolutt ikke fits the profile. Enkelte pleier også å fornorske de fleste engelske ord så det blir slik: "... en ny drakt som absolutt ikke fitter profailen!" Trassig. Endret 9. januar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Msn leker anyone? Du sier ikke det. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 vet ikke om det er i et ord eller mellom rom... Lurer på hvor mange orddelingsfeil som har blitt postet i tråden Er jo tross alt over 12 500 poster her. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vill dere nå være så snille å gå til en mer miljø bevist aksjon ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Man stakk ned ekskjæresten sin Gjorde man? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) joa, forsovet, tenkte meg ikke helt om Nå finnes det bæsjeposer som folk tar opp hunden med! Den kastes i boss.. Jeg tar ALLTID opp bæsjen når hunden min går på do i veien (der det ferdes folk). Utrolig tabbe å ikke ta opp når hunden setter seg ned å driter i veien, foran folk !! Har kjeftet på mange som lar være å plukke opp driten etter bikkja. Bæsjer han i skogen derimot tar jeg ikke opp. Endret 10. januar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nå finnes det bæsjeposer som folk tar opp hunden med! Ja til å behandle hunder som avføring! Endret 10. januar 2008 av Gønn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men hvorfor kan ikke folk svare på trådstartern sitt spm istedet for å diskutere gramatik for det er det vel ingen som bryr seg stort om på et forum på internett? (?) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men hvorfor kan ikke folk svare på trådstartern sitt spm istedet for å diskutere gramatik for det er det vel ingen som bryr seg stort om på et forum på internett? (?) Ahaha! Den var nydelig. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 han er sikkert 12 år og bruker msn hurtig taster overalt, (a) er sånn engel utrykk Nei, nei, nei. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Rare spillene er jo konge så om dette skjer går drømmene mine i oppfinnelse. Bare å vente spent og håpe det beste da. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 vedkom- mende Heia VG. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Haha, jeg så akkurat den der, smilefjes. Pent, rett og slett. VG sliter noe vanvittig med å få journalistene (eventuelt skribentene) til å ta et siste overblikk før de hiver den ut på nettet. Sånne unødvendige feil som den akkurat nevnte, enkle idiotskrivefeil og rett og slett slurv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 har en pc som slitter med at programene slutter og virker etter hvert, gjelder spesielt CS3 mastercollection og MS Word2003. Eneste feilmeldingen som kommer opp er: "programet har sluttet og må dessvære avslutette. søker etter feil" Men den finner aldri noen feil. Os på maskinen er Vista, Noen som vet om noen trix for og fixe dette Snedig virus. Både bruker og programvare blir angrepet. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Dagbladet slutter aldri å imponere: Elisabeth Andreassen reagerer over at Harald Eia spøkte med Jan Werners dødsfall. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kjeder meg utrolig høyt Hvert Eneste dag!!! Herlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) ENGA SUG T-I-L DUG<! En splitterny "mis"bruker har presentert seg. PS: Vær så snill å poste påfølgende sludder direkte i denne tråden! Kan denne pcen bli en sukse? Endret 12. januar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hahahah!! ser det for meg på kino"Harry Potter and his friends goes looking for voldemort and suddenly it was a drunken moose in the way! ): Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Overskrift på Dagbladets nettsider i dag: - Knuser en sparepære, forlat rommet i et kvarter Her skulle det selvsagt stått enten "Knuses en sparepære..." eller "Knuser du en sparepære..." Endret 12. januar 2008 av Rocambole2 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dont kill me når disse ikke virker anymore. Yes, yes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå