Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvordan bli fotograf? Hvordan fatte hvordan bilder skal takes? Bilder skal helst takes bakfra. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 eg har brøvt å kobla subben ut men Forsterkere skrue seg av på -4 får dæ:S men eg ska kjøpa efektForsterkere stk-v34 elr CERWIN-VEGA A2.6KW2 va bør eg kjøpe ? ...En ordbok. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 men serr lizzm, du må prat med ho og få orden på sakane hær. vennar e det beste man kan ha <<3<3<3<3< VENNAN MINE<3<3<3<3<3 ELSKE DERE<3<3<3<3 viss jeg hadde vært deg så ville jeg serr tatt en alvostprat, no bitches talk. æ hadde klikka viss noen av vennan mine hadde gjort noe sånt lizzm ffs omg eg hata bitches så innmarri!! serr!! eg va her ute om dagen på senteret så kom ei brukrem hore bort til meg lizzm, å så lizzm så ho stygt på mei fordi eg hadde ikke bik bok genser og brunkrem over heile trynet som ho BIIIIATCHEN hadde!! *Bryte sammen i stille gråt* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Tror jeg skal holde meg unna den delen av forumet hvis den posten er representativ for resten av innleggene. Endret 5. januar 2008 av hawaii2k Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når jeg startet PC-en i dag så jeg at ting ikke var helt normale. Midt i oppstarten ble jeg møtt av en blåskjerm som ble fulgt med reboot. Etter den restartet seg så det ut som at hele harddisken hadde brutt ned. I oppstarten står det at den ikke kan starte og at jeg må sette i system disk. Prøver jeg å røre windows blir jeg fortalt at det ikke er noe disk å forholde seg til. Skal se om jeg finner en annen harddisk jeg kan teste med i morgen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mannen burde ikkje få låv til å møte ungen, men må betale fleire 1000 kr i månen!! 142 takk til deg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 lurte på om det var en tråd der folk bidrog med ord de har sagt feil eller ord/navn de har blandet sammen?jeg har fks. blanda "paven" og "greven", og jeg har sagt rastinlys isteden for stearinlys osv. jeg har ikke søkt for di jeg er dårlig til å søke og jeg er lat...(hvilken grunn som er dorligst/best kan du bestemme) så, finnes en sånn tråd? vist ikke kommer denne til å bli "modda" litt... Mvh. 2ball(s) Det er nok ikke bare paven og rastinlys du skriver feil lille venn Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ute i gatene er alle husene av stein og ikke pusset opp siden før krigen, grønn stein og mose, kule hull. Gatene er ofte av brostein og asfalt i en salig blanding. Eh... Hva er det som gjør et hull "kult"? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er ikke bare her hjemme det er problemer. Hentet fra et engelskspråklig forum, dette er en kar fra Alabama: oh snap I though there waz a bee 4wheeler or somthin... ...yo werez yo stripe at dat don't look like no bee.... ...yo if youz don't need it throw it dis way i'll bee take it.... an yo whyz everybodyz wanna a gaylord up on hear.... ........ Say what? Nerf: "For øvrig". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når æ kjøpe øl så går itj æ ætter prisfersjæll på dæm fersjellie mærkan har ett mærke som æ drekk å d mærke drekk æ fer att d e gått... kjøpe itj nå sånn pessøl på rimi som smake faenskap fer att d e ti kron belliar.. Drekk Dahls æ å synes d e steingodt. Sjække jo litt prissa på Dahls på de fersjelli butikkan da selvfølgeli som trådstarter jor kanj fort spar nå krona på d. Ska de no spar pæng så e d no absolutt belliast å sætt sæ opp øl sjøl da vest du itj bryr dæ så my om smak å ska bare drekk dæ folj. Du får kjøpt nå sånn boksa te honjer krona som du blande ut me sokker å vatn ti ein 25 liters vindonk som du lætt så nånn døgn før du fylje over på flaska. Tå ein sånn boks så får du ca 66 33cl glassflaska. må stå på plastflask å gjær sæ færdi ei lita stonj førre du har over på glasflask da vest du bryr dæ om å ha d over i d heile tatt lik så gretj å ha d på 1,5litersflaska men e no litt stas å kom me glasflaska me heimlagaøl. koste fra honjer te tohonjer krona fer ein sånn jækk fer å sætt på korke på glaskflaska å 30 krona fer honjer korke på europris. % på øle kanj du varier me kor my sokker du har oppi stampen (e me bruksanvisning). D bli ett belli øl ått dåkk d guta.. honjer krona fer ein boks me derre ølopplægge + nånn krona te sokker.. variere ætter kor stor % du ska ha på øle Huff! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er det absolutt verste jeg noensinne har sett, Pencilcase. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 blått lys må ha hjelp Mayday! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Blir nok å skaffe Spore enn AoC. Forkortelser for spill- helt greit. Men resten... Hva faen, liksom. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Personlig er jeg veldig opptatt av politikk. Nærmere bestemt innvandringspolitikk.Syntes det er et veldig viktig tema... kofer de Jeg mister troen på menneskeheten. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Blir nok å skaffe Spore enn AoC. Forkortelser for spill- helt greit. Men resten... Hva faen, liksom. Jeg har merket meg denne "blir å" formuleringen som enkelte bruker hyppig. Mye mulig det faktisk er riktig, men det høres veldig rart ut i hodet mitt. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 olsen Lagt til I dag, 21:39 Jeg har merket meg denne "blir å" formuleringen som enkelte bruker hyppig. Mye mulig det faktisk er riktig, men det høres veldig rart ut i hodet mitt. Jeg syns også dette er en merkelig formulering. Når er det å bruke egentlig, er det dialekt, eller hvor kommer det fra? Foresten et utrolig bra utklipp du hadde fått tak i PencilCase. Jeg syns (som så ofte) også innholdet sto godt i stil med skrivingen i det innlegget. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg syns også dette er en merkelig formulering. Når er det å bruke egentlig, er det dialekt, eller hvor kommer det fra? Her brukes det "blir å" (Nordland). "Æ blir å gjør det". Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ok, takk for den oppklaringen Rikky. Jeg syns i likhet med Olsen det høres en smule rart ut, enten man skriver eller sier det, men har egentlig ikke noe formening om det er galt/feil. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 for noen dager siden hørte jeg av noen venner at under vans skoene på midten så endrer mønstert seg til jøde stjerner. de sa at det ser ut som jøde stjerner men er dette sant? Ja, det er helt sant. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjør heller små endringer og forbedringer der, enn å gi hele gamer.no en ny drakt som absolutt ikke fits the profile. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå