Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 møkka dame på jobben jeg er forelska liker meg like mye som fuglene liker katten edit: nå regner det jaggu og Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Siktet mer mot melodic black death og avant garde atmosphere metal skal se nermere på doom go goth har bare tristania beyond the well. Hvorfor har ingen snakket om Solefald før genialt band Kvifor er det ingen som har snakka om teiknsetjing før? Genialt konsept. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Som skrevet: Instinktivt oppførsel har en anarkirsk form. De sterkeste rett.Det er en ubenektlig, fordi det kan enhver individe oppleve og "forstå". Edit: Ta en titt på Sudan ,Kenya, Zimbawe, Kongo...osv Geeeeeeeeeeeeeeeez. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva? Er det så vanskelig å "forstå"? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor setter du det ordet i anførselstegn? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis du leser det han kommenterer, skjønner du kanskje hvorfor. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis han kommenterer innlegget til Kalinken, vil jeg anta at han forsøker seg på ironi. Hvis han virkelig mener at Kalinkens "quote" burde være lett forståelig, blir jeg litt redd. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 18-åring pågrepet etter øyevold Gode, gamle VG. Caze: Sitat? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 18-åring pågrepet etter øyevold Gode, gamle VG. Caze: Sitat? Det var ordet jeg hadde vanskeligheter med å finne, ja . Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dessuten heter det quotation på engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hei!Noen tips til RASK stille gående vifte, den jeg har nå BRÅKER, men går på 2,6k - 2,8k rpm. Å ikke ta det dyreste dere finner please ;-) Se opp for raskt spaserende vifter! Edit: Noen leifet her ... Endret 4. januar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hmm la mæ se d der e ikke sedan døre å d har d aldri vært heller å rustn va etter blinklysan av gamel type å d e fjærna å d som e standar nedi kanalan på 240 e sveist opp bilen skal helakeres samtidi som stylinga skal på til someren må bare finne noe bra å sete på den Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 We need to take the world and look at it through Gods eye's Hehey! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kvinner stresses, menn kopler ut Dårlig parforhold takles ulikt Dårlige norskkunnskaper takles ulikt (forsidestoff på Dagbladet.no akkurat nå). Endret 4. januar 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hmm la mæ se d der e ikke sedan døre å d har d aldri vært heller å rustn va etter blinklysan av gamel type å d e fjærna å d som e standar nedi kanalan på 240 e sveist opp bilen skal helakeres samtidi som stylinga skal på til someren må bare finne noe bra å sete på den Bensindamp er digg, men lurer på om det kan påvirke skriveferdigheter!? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Et hysterisk morsomt forsøk på å skrive "hanekam". kyllinghatt Endret 4. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem anbefaler dere til spilling og surfing på nettet? Pris 0 - 4000KR. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 CarCapsule kan få overnatte anytime Hjelpes. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem anbefaler dere til spilling og surfing på nettet? Pris 0 - 4000KR. Jeg er god på både spilling og surfing, dessverre er veiledende pris på meg 26999,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå