Skarstard Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 "skjerm kort driver" Treordsregelen virker av og til mot sin hensikt. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg så en artig versjon av det ordet tidligere i dag. "Byne". Med en apostrof blir det attpåtil korrekt. vil ha et spill som jeg kan spille hovedsaklig lamme venner så Det skjer stadig saker og ting i spillbransjen, men dette er kanskje vel mye å håpe på? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 dæ e sånn såm dæ såm irrter mæ! kan du it læs bruksanvisninga gutt?dæ står dæ ka du ska gjær, og kosjen du gjær det. pongt før pongt. før sån nuubs såm dæ. å ka me å læs ainner forum å google litt før du start en ny tråd? trur du det jobbe folk her på nættsia før å gje dæ svar? P.S et lit hint. dæ e en knapp på baksi av skjermen som heit "save configuration" Dagens fangst. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Argh! Hater når man ikke kan forskjell på og og å! Dette burdte man ha lært på barneskolen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Er ikke de 3-4 siste innleggene Off Topic?"essspeN" satte 'trådstarters'/NgZ spørsmål i perspektiv med sitt bilde! Nobelprisen i oppfinsomhet til den som kan feste de 12 punktene på utadisjonel vis? essspeN.....kan du lenke til anvisning på å lodde noe så smått? hei er på det 2 tempelet på zelda twilight princess og det vil si vann tempelet men driver der hvor man skal til sånne røde ringer og kommer ikke videre hjelp please ok her er greia jeg er der og hvor det fontene står også følger jeg lukten ac den jenta eller guten husker ikke men så ser jeg ett kart på ett bord og ser pådet og der viser det at det er sånne røde ringer som en blink på en måte også skal jeg gå dit så blir jeg ståppet av folk som står som en linje over den utganens veien hva gjør jeg???? Endret 28. desember 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) "rklgjklrgj" Hvor vanskelig kan det egentlig være å skrive "riktig"? Red.: Det var visst et forsøk på å skrive "dumt", eller noe slikt. "jaja, eg fann ikkje eit passande ord, men du fatta kva eg meinte, ikkje gjer deg dummare enn du er" Endret 28. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Denne karen kan skrive lange setninger: Tittel: zelda tempel må ha hjelp Første innlegg: hei er på det 2 tempelet på zelda twilight princess og det vil si vann tempelet men driver der hvor man skal til sånne røde ringer og kommer ikke videre hjelp please Andre innlegg: ok her er greia jeg er der og hvor det fontene står også følger jeg lukten ac den jenta eller guten husker ikke men så ser jeg ett kart på ett bord og ser pådet og der viser det at det er sånne røde ringer som en blink på en måte også skal jeg gå dit så blir jeg ståppet av folk som står som en linje over den utganens veien hva gjør jeg???? At det var? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Gønn er like fjern som meg, jo! "Er virkelig hemo spekk mye bedre bedre en combat?" Endret 28. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tatt fra tekstingen på Fast and the Furious: Tokyo Drift: "Trodde du at jeg kom til å gi deg en hyundai?" Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Tatt fra tekstingen på Fast and the Furious: Tokyo Drift: "Trodde du at jeg kom til å gi deg en hyundai?" hva er galt med tekstingen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det var sikkert en Nissan. "Ha ha ha!" Usj, så få versaler, sjeefen. Endret 29. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) hva er galt med tekstingen? Liten H, vel. Redigert: Skarstad nevner det, når jeg tenker meg om. Endret 29. desember 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Vel, det var egentlig ment som en kommentar til sjeefens post ("hva"), men nå i ettertid ser jeg jo at vi begge på en måte har kommentert feilen i tekstingen. Endret 29. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jaja.. Men så! Men så skjedde det noe spennende! Vi har vært sammen i over 3månder, og det er endelig nyttårsaften, jiipi! Etter mye om og menn, så fikk jeg lov ;D Heller sove hos ho, enn å være med vennene mine på byen, hoho. Virker som det hjalp å involvere flere menn i forholdet. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ustabil data sjerm Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 I USA er det ulovlig å ha sex med en jente på 16 år med mindre mann er 2 år eldre. Det hevdes at det er derfor at Aldrigde er trukket frem som barefar - mot betaling - for å spare en eldre mann fra ydmykelse og fengsel... Stavangeravisa er og eit minefelt, kva grammatikk angår. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Stavangeravisa er og eit minefelt, kva grammatikk angår. Nå vil det politiske flertall i Danmark liste fertilitet (manglende evne til å få barn) som en folkesykdom. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hmm, dette blir vanskelig. Kansje en som kunne lage en gitar som btw kunne spille og synge? Det er ikke bare norsk folk plages med. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Reise bag med trille hjul Så denne i lokalbutikken her forleden Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 15 års grense, film vold I ain't gonna film that fight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå