Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så en artig versjon av det ordet tidligere i dag. "Byne". :wee:

Med en apostrof blir det attpåtil korrekt.

vil ha et spill som jeg kan spille hovedsaklig lamme venner så

Det skjer stadig saker og ting i spillbransjen, men dette er kanskje vel mye å håpe på?

Lenke til kommentar
dæ e sånn såm dæ såm irrter mæ! kan du it læs bruksanvisninga gutt?

dæ står dæ ka du ska gjær, og kosjen du gjær det. pongt før pongt. før sån nuubs såm dæ. å ka me å læs ainner forum å google litt før du start en ny tråd? trur du det jobbe folk her på nættsia før å gje dæ svar?

P.S et lit hint. dæ e en knapp på baksi av skjermen som heit "save configuration"

Dagens fangst.

Lenke til kommentar
Er ikke de 3-4 siste innleggene Off Topic?

"essspeN" satte 'trådstarters'/NgZ spørsmål i perspektiv med sitt bilde!

Nobelprisen i oppfinsomhet til den som kan feste de 12 punktene på utadisjonel vis?

essspeN.....kan du lenke til anvisning på å lodde noe så smått?

hei er på det 2 tempelet på zelda twilight princess og det vil si vann tempelet men driver der hvor man skal til sånne røde ringer og kommer ikke videre hjelp please

ok her er greia jeg er der og hvor det fontene står også følger jeg lukten ac den jenta eller guten husker ikke men så ser jeg ett kart på ett bord og ser pådet og der viser det at det er sånne røde ringer som en blink på en måte også skal jeg gå dit så blir jeg ståppet av folk som står som en linje over den utganens veien hva gjør jeg????
Endret av Daniel
Lenke til kommentar

"rklgjklrgj"

Hvor vanskelig kan det egentlig være å skrive "riktig"?

Red.: Det var visst et forsøk på å skrive "dumt", eller noe slikt.

"jaja, eg fann ikkje eit passande ord, men du fatta kva eg meinte, ikkje gjer deg dummare enn du er"

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Denne karen kan skrive lange setninger:

Tittel:

zelda tempel må ha hjelp

Første innlegg:

hei er på det 2 tempelet på zelda twilight princess og det vil si vann tempelet men driver der hvor man skal til sånne røde ringer og kommer ikke videre hjelp please

Andre innlegg:

ok her er greia jeg er der og hvor det fontene står også følger jeg lukten ac den jenta eller guten husker ikke men så ser jeg ett kart på ett bord og ser pådet og der viser det at det er sånne røde ringer som en blink på en måte også skal jeg gå dit så blir jeg ståppet av folk som står som en linje over den utganens veien hva gjør jeg????

At det var?

Lenke til kommentar
Jaja.. Men så! Men så skjedde det noe spennende! Vi har vært sammen i over 3månder, og det er endelig nyttårsaften, jiipi! Etter mye om og menn, så fikk jeg lov ;D Heller sove hos ho, enn å være med vennene mine på byen, hoho.

Virker som det hjalp å involvere flere menn i forholdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...