Astralnoise Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis jeg ser stjerne mennesker noen gang skal jeg kjefte på dem siden de ikke har gitt oss litt tekniske dupe ditter. Hadde vert digg med no sikkelig hologram filmer, eller dings til og kontrolere drømmenne sine, pluss litt andre snasenne ting som ikke er for langt rem for oss. Jeg mistenker lese og skrivevansker (altså uforskyldt), men likevel verd å nevne. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg mistenker lese og skrivevansker (altså uforskyldt), men likevel verd å nevne. Jeg mistenker at dette er slurv. Nei, forresten, jeg vil tro at i denne tråden ser de fleste over det de har skrevet før de poster det, så jeg går for dårlige norskkunnskaper. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 ja jeg jobbet nogen dager sia som lysteknikker i et sas hotel for et julebord ... jeg satt opp eget lys og lys bord .. alle var fornøyd . neste dagen fikk jeg tidlig en ring ... det begyntte bare me kjefting på meg og ka i He*** eg feile md ??? .. mhh eg hadde ikje pailing ka han snakke om ... etter en litten stund fant eg ut at det handle om lysbord hans som eg ikje rørte en gang ... vel eg sat den ned og brykkte signal kabel men det var ikje sakken.. tingen var at strømforsyning hans ikje fynka ... (som eg til dette tidspunkt eg ikje viste ) eg prøvte og feilsøke md han over telefon årsaken ( ja så snill eg er at eg gjør det nå han bare kjefte på mg O.o ) vel til sluten la han bare på ... og så sente han mg melding at strømforsyning ikje fynka ... vel mit svar var da eg ikje rørte eg tar ikje ansvar .. koffor sko eg ??? han bare kjefta på meg osv og eg har ikje rørt den + at sånne ting skjer... så ville han at eg betale det ... OG SÅ !!! kom det han faktisk begynte og trua meg over telefon osv og kalla meg barnslige .. WTF ??? spørs kem av oss er banslige ... han vile for eksempel sorge fpr at eg alrdi i live fikk meg jobb gjen osv ??? HAHA !!!!! .. seriøst .. det fra en annen lysfirma forklarte han at det skjer ... eg lure på om eg ska sende kanje et brev til sas ledelsen i dette hotele og spør ka slags frekke banslige folk som jobbe hos de... mhhh ka seie dere ??? eg fikk jo ikje en gang en unkjul for alt denne tul ?? Trøste og bære. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg tenkte akkurat å poste den, PencilCase. Noe av det verre jeg har sett. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Atter et glimrende bidrag fra Pencilcase Jeg håper virkelig brevet denne karen vil sende til SAS (der han forlanger en unkjul) også blir lagt ut her. God Hjul alle sammen! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg fikk Grado SR80 <3<3 (Headsett) Kontorstol Die hard quadrilogy (fikk den faktisk med bestemor) KoRn t-sjorte Svigers er aller verst DVD Mye snop Penger Og sist men ikke minst en IPOD NANO 8GB Jeg skjønner den ikke helt. Fulgte det med bestemor eller hva? "Kjøp bestemor, få Die Hard Quadrilogy i samme slengen!" Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hahaha, fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) I år fik jge kose meg mde heel familjen,førnodg mde d Skal det være et lite glass? Fikk en pakke av mor med mye rusk. Et av innholda var en pakke kaffe. for ei luring Ja, skulle du ha sett? DETTE ER LIT FLAUT DA MEN HVORDAN SKAL E BEHANDLE EN KÆRESTE?HAR IKKE HAR NOE FORHOLD FRA FØR... ELLER JO MEN D VA BRARE BARNSLIG TULL... HJELP MEG... PLZ TAKK Endret 25. desember 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 PS3 - Spill maskin eller film maskin? Selvfølgelig kjøper man en PS3 for mange tusen for å... Eh, filme den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei jeg vil han en hund, men jeg lurer på ossen hund som passer meg.Jeg bor på landet så det må være en hund som liker å gå tur i skogen osv. Barnevenlig,den skal ikke være så stor at den kan være farlig. kosen,lojal,snill,leken,søt må den også være jeg vil ikke han en hund som jeg må betale over 10000 for.Det må ikke være en jakt hun som stikke av osv.så kom med tips På forhånd takk for hjelpen Denne kan passe: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ja jeg jobbet nogen dager sia som lysteknikker i et sas hotel for et julebord ... jeg satt opp eget lys og lys bord .. alle var fornøyd . neste dagen fikk jeg tidlig en ring ... det begyntte bare me kjefting på meg og ka i He*** eg feile md ??? .. mhh eg hadde ikje peiling ka han snakke om ... etter en litten stund fant eg ut at det handle om lysbord hans som eg ikje rørte en gang ... vel eg satt den ned og brykkte signal kabel men det var ikje sakken.. tingen var at strømforsyning hans ikje fynka ... (som eg til dette tidspunkt eg ikje viste ) eg prøvte og feilsøke md han over telefon koffor det ikje fynka ( ja så snill eg er at eg gjør det nå han bare kjefte på mg O.o ) vel til sluten la han bare på ... og så sente han mg melding at strømforsyning ikje fynka ... vel mit svar var da eg ikje rørte eg tar ikje ansvar .. koffor sko eg ??? han bare kjefta på meg osv og eg har ikje rørt den + at sånne ting skjer... så ville han at eg betale det ... OG SÅ !!! kom det han faktisk begynte og trua meg over telefon osv og kalla meg barnslige .. WTF ??? spørs kem av oss er banslige ... han vile for eksempel sorge fpr at eg alrdi i live fikk meg jobb gjen osv ??? HAHA !!!!! .. seriøst .. det fra en annen lysfirma forklarte han at det skjer ... eg lure på om eg ska sende kanje et brev til sas ledelsen i dette hotele og spør ka slags frekke banslige folk som jobbe hos de... mhhh ka seie dere ??? eg fikk jo ikje en gang en unkjul for alt denne tul ?? Huff, selv slutten på Matrix-trilogien var mer forståelig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Huff, selv slutten på Matrix-trilogien var mer forståelig. Det var det jeg visste; det er ikke bare jeg som hopper over mange av innleggene i denne tråden. Endret 26. desember 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 PencilCase lurte meg ved å fjerne alle de fine avsnittene. ): Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nytt RPG spel, Kven? Nynorsk også? Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Dette har jeg klokketro på (...) sinnsykt viktig Klokkertro hadde nok skribenten, ikke klokketro. Jeg vil også erindre at det heter sinnssykt - med to s-er - ikke "sinnsykt" som det så ofte skrives. DVD`en er riktig morsom I bruden form, bruk bindestrek. DVD-en. Det ser pent og ryddig ut. Ikke bruk apostrof, eller her aksent. I initialord er små eller store bokstaver valgfritt. Mange tilrår allikevel små: dvd-en, pc-en osv. Endret 26. desember 2007 av Ituca Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da kan det jo være like sannsynlig for at det er spillet som er ødelagt? Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nytt RPG spel, Kven? Nynorsk også? Urovekkende fascinerende. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 [...] vertfall så er dette hva som skjedde! Jeg satt der sammen med noen venner og pratet, å så måtte jeg kjøpe litt å drikke på, da jeg er vell fremme ved bar disken, så legger jeg merke til ei som stirrer, jeg står der i 5 min, og hun står fortsatt å småkikker, denne gangen drar jeg blikket en annen vei for å unngå verdens hoteste blikk! Veit ikke hvorfor jeg gjør det, har liksom en sperre i hodet som sier, ''ikke gjør noe! Du kommer bare til å drite deg ut'' så jeg returnerer tilbake til de andre. [...] helt til jeg satt å ventet på noen jeg skulle kjøre hjem, da holdt hjertet mitt på å stoppe! Hun kom bort til meg å begynte å småprate jeg sitter der og prøver så godt jeg kan og prate litt tilbake, men sperren sitter i hodet mitt å nekter meg i å gjøre noe som helst! Herre gud ! Dette er jo latterlig! Hvorfor i alle dager klarer jeg ikke å manne meg opp å gjøre noe? Og en annen ting, det er ingen som har sett på meg så mye noen gang som henne! Hva skal jeg gjøre? Hjelp Argh! Hater når man ikke kan forskjell på og og å! Dette burdte man ha lært på barneskolen. HER ER STOR TIPS!!! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 tror den blir TATT slik at folk begjyner å pakke sammen, slik at folk ikke begjyner å pakke 10 min før det stenger... Begjyne? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg så en artig versjon av det ordet tidligere i dag. "Byne". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå