johnj Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mon tro om Trond Vekter, Svein Vekter og Bjarne Vekter er enige med kollegaen sin, Helge? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) mobilen er helt crazy idag! jeg får sende sms, mms osv.. og får motta av andre utenom en person hun får smsene mine å mmsene.. men når hun sender til meg. så får jeg dem aldri? jeg har sjekket instillingene for mms og wap.. alt ser ok ut.. noen som veit hvordan jeg fikser dette? Endret 18. desember 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Men skal du ha en original PS 1 i innpakning og hele sulamitten må du regne med at det blir å koste. Hvor i innerste helsike kommer slikt som dette fra? Ser forumet er fullt av akkurat denne feilformuleringen, eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvor i innerste helsike kommer slikt som dette fra? Ser forumet er fullt av akkurat denne feilformuleringen, eller hva man skal kalle det. Når jeg ser hvor store problemer folk har med å skille ord slik som "hvem" og "hvilket", så overrasker det meg heller ikke at folk har problemer med å skille "blir" og "komme til". Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) får du til å spille på 2,5 til 3 timer har du reddet verden fra undergang....Tviler på at d går... frra 4 timer ved idle til 2,5-3timer på full system bruk vill jeg regne med 1 til 2 timer... det er under spill blant annet at maskina vill ha masse strøm... for ved idle går også frekvensen til cpun ned... Jeg...elsker...rett...o...g...slett....................punktum!!! Villllllll...ha...masse.....punktum...... Endret 20. desember 2007 av Nerf Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ifølge CNN klarte de to mennene - som fortsatt er på rømmen - og gravde et hull i veggen mellom sine to celler Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Men skal du ha en original PS 1 i innpakning og hele sulamitten må du regne med at det blir å koste. Hvor i innerste helsike kommer slikt som dette fra? Ser forumet er fullt av akkurat denne feilformuleringen, eller hva man skal kalle det. Er vel en "lokal" feil i våre venner fra nord gjør. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nå skal de lage salg! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg må virkelig gratulere til gjengen over som klarte å få ned mer enn to bokstaver i en post. Jeg er tilbøyelig til å tro at modenhet er propesjonal med hvordan man klarer å uttrykke seg i slike tråder.. Ja, det må jeg si. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Tittel: «ferdig moddet Wii butikker?, ...eller konsoll deler?» Og en overskrift fra db.no: «- Svenske het RBK-kandidat» Merkelig navn. Synd han bytta. Endret 18. desember 2007 av Gønn Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Good old enhancement shammie, warrior, 2xrogue og feraldruid er pretty sick Sukk ... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 For å sikre upåklagelig dynamikk og bass-respons er Mercury F4 bestykket med hele 2 stk. 6,5" bass/mellomtone-membraner i en så kaldt DeApolitto-konstruksjon. Hentet fra Stereofil.no (nettbutikk). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Bare jeg som ikke syns det gidde mening? Ga mening kanskje? :!: Endret 20. desember 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Skal det ikke være et aldri så lite komma der et sted? "Den beste vibrator lyden noen sine" Hvordan kan sånt vises på TV? Endret 20. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Får ikke pratet med headsettet eller joinet en invitasjon. Nuvel. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 "Den beste vibrator lyden noen sine"Hvordan kan sånt vises på TV? Det lurte jeg også på da jeg så det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9999869 Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Good old enhancement shammie, warrior, 2xrogue og feraldruid er pretty sick Sukk ... To av elleve ord er norske. Kan det kalles norsk da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 happy birthday med dagenhappy birthday med dagen happy birthday kjære transistor happy birthday til deg! er det ikke sånn den går? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 falskjermen ko ut men ikke riktig Stressende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå