Daniel Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dette flyet bør helst ikke fly's i sterk vind (...) Disse hersens apostrofene slår seg ned overalt, de. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) 86-åring skjøt hjemme- sykepleier ved et uhell. Skulle hindre at hagla ikke datt i gulvet. dagbladet.no. En Zareptas krukke, eller kuruke. Ja Pinnekjøtt er det som er tingen... Verderens beste mat og vis jeg blir mett fort tvinger jeg meg i maten.. Takk for maten! Endret 15. desember 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg sitter hjemme på stationærpcn som er plassert rett ved siden av modemet og ruteren (to forskjellige bokser), derfor har jeg en kabel som går fra pcen til modemet (for å unngå å forwarde porter) Jeg skal spille Age of Empires2 (expanision pack) med kompisen min, over Hamachi. Kompisen min har sansynligvis en boks med både modem og ruter i ett, men jeg tror ikke han må forwarde porter fordi jeg ba han skrive 192.168.*.* i nettleseren for å komme inn på ruterinnstilningene, noe som ikke gikk. Når han skal prøve å joine serveren min så får han beskjeden "unable to connect" det samme skjer om han hoster og jeg joiner. Vi finner hverandres gamer men klarer ikke å joine. Brannmur tror jeg ikke er kilden til problemet. Fordi vi finner jo hverandres gamer. noen glupe ideer? Skrive norsk i stedet for norsk og engelsk om hverandre, kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Mørket har senket seg, og de sjulte brukerne av diskusjon.no kommer fram og lager helvette for mod's som sover. Knegg! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Å du sier at du muligens skal skifte elementene ettvert Edit: Hva skjer? Skal stå " s j i f t e " over her, ny rettskrivingsfunksjon i forumet? Endret 16. desember 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg laster ned ulovlig dette er da ulovlig og er ikke lov. Beklager, nå falt jeg av lasset. Kan du ta det en gang til, helst med en enda mindre teskje? 1 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg laster ned ulovlig dette er da ulovlig og er ikke lov. Beklager, nå falt jeg av lasset. Kan du ta det en gang til, helst med en enda mindre teskje? Ha ha, ja denne ble vel også postet noen sider tilbake, lurer på om det ikke var han godeste NutCase alias PencilCase som la den inn Men morsom er den hver gang. Jeg tror han mener at illegal nedlasting er forbudt ved lov, altså regelbrudd, og dermed ikke tillatt fordi det er forbudt og lovstridig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er ikke noe vitsi å fikse og miske, til å prøve å lage seg et eget opplegg. Prøv en av de nevte programmene over. Er selv på uke 4 i treningsprogrammet "Ryp". Noe som fungerer VELDIG bra (y) Jeg mener å se en svakhet i "treningsprogrammet". Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 mhhh problem md de er at d en god dek ikje sant det de seie .. for eksm ... det har ikje demo version ... eg huske ikje hos kem men nogen spørte meg en gang om programe faktura 2000 som ikje fynka ... når jeg kom bort står det DEMO VERSION ER UTGÅT ... + Visma er norges størte regneskap program og ikje de ... en god del av firma det har sagt er kundene de's er ikje det .. og i vertfall ikje statoil... omtrent alle store bedrifter i norge bryker visma osv. men ikje det .. det det holde på med er bare tull og ulovligt i min synspunkt ... også på min jobb bryke vi visma og me er ikje en av norges størte firma som finnes ... men eg kan seie at faktura 2000 for eks... kan ikje brykes i en firma som har flere en en brykker siden det intigrere seg ikje md flere bryker ... det er bare sån en mans program ... og kommer etter en litten stund md at den fynka ikje lengre ... det var en del av min erfaring md de ... beklage for dårlig gramatik men men dere klare lese det vis vi also tenke på den rettsaksgreien det har tapt nettopp mot ... syns eg det er tåpelig at det holde på md rettsaken .. de FAKTISK klare sjøl md såne ting og får mer folk ikje og like de lengre ...det også burde prøve og vær seriøst og begynne og oppføre seg som voksen mennesker ... folk har lov og si sin meining som eg gjør det nå ... og de er ikje ulovligt det ... vis det har en problem md det må det snakke som en voksen person md de andre og ikje som 10 år gamle barn ... (betyr ikje at eg seie de er det men de føles seg sån ut) sånset synns eg at det bra at de har tapt saken og hope det kommer heller ikje til og vinne nogen sånt tull . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 snip Man bør ta med seg laptopbamsen, og plassere endetarmen på ramma før man begynner å tråkle seg gjennom slike lett kryptiske lidelseshistorier. Lenke til kommentar
andm Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Å fy! Så er det "hei sann" og "forskjellen"? Kommer aldri til å glemme dem! Slik lærer man et språk. Og det er НЕТ, ikke njet (если ты сказал по-русски) kak dela jeg har alltid skrevet "heisann" selv, men strengt tatt skrives det "hei, sann". Nja, skeptisk. Forslaget er fornuftig, men ordboken har uttrykket oppført uten komma. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du har rett. Jeg skammer meg. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jaà,Emne tittelen sier vel alt men kan forklare litt bedre smile.gifJeg blir altså kicket på uansett server pga ping,men den er helt fin,så når jeg tar retry funker alt helt fint igjenn,noen som kan forklare? Lar han bevisst være å ta mellomrom etter komma? Ikke at det er den eneste feilen Endret 16. desember 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 vel tingen er jo at det har ingen refferanser.. tror helle firma er på en måte bare tull eg tvile starkt på at de lage noge software lengre .. vis man tenke på at alt hetter 2000 also faktura 2000 sku eg har trodd at de har rett og slet prøvt lage en software ... fikk ikje solgt det godt .. bli tvungen og regestrire seg og nå holde på md masse aent ting .. det enneste grun at det eksistire enda er at det koster sikkert ikje noge for har internet side .. som er uanset uproffesionel laget . + at det er ikje mer en 2-6 personer sikkert nogen venner som er involvert .. eg tror rett og slet nå det lukte penger gjør det alt det kan for og får det og ikje mer ... det er det eg sku nesten har trodd av de eg leste ... men men ska bli interesant kor langt det kommer md rettsaken osv... det eg lure på om det og dukke sjøl opp eller om det bare en advokat som dukke op for de??? mhhh interesant Å finne skrivefeil i denne teksten er som å finne trær i skogen. En grei oppgave med mindre man er blind. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Erik Solheim fikk regnskogsjokkSå hyggelig for Erik Solheim at han får gaver da. Lurer forresten på hva et regnskogsjokk er for noe ... Endret 16. desember 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Å finne skrivefeil i denne teksten er som å finne trær i skogen. En grei oppgave med mindre man er blind. Blinde har fine PC-"skjermer" med blindeskrift så de får nok med seg skrivefeilene de også. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har samme professions selv, og det eneste jeg bruker av de er Transporters (engineering), goggles (engineering), Nigh's belte til PvP (engineering) og bomber (engineering).. Skulle levele tailoring for gear, men gearet man får har så elendige stats at jeg foretrekker raiditems. Jeg blir nok å droppe tailoring i WLK. Og du blir ikke å kunne ha 3 primary professions. Se i nåde. Lenke til kommentar
andm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du har rett. Jeg skammer meg. Det er ei en skam. Det er kun et spørsmål om tid før en eller annen påpeker en "brutal" feil jeg selv har begått. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Synes det er helt rett, et øye for et øye...Va mener dere? sier dere at karen så nasket bare skulle få dratt derfra? Hadde han da lært? Er selv helge vekter, å synes de gjore mer enn de var nøtt til å gjøre, å gjorde samfunet en kjeneste der... Flott levert å stå på, rens oslo for den typen folk.. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Synes det er helt rett, et øye for et øye...Va mener dere? sier dere at karen så nasket bare skulle få dratt derfra? Hadde han da lært? Er selv helge vekter, å synes de gjore mer enn de var nøtt til å gjøre, å gjorde samfunet en kjeneste der... Flott levert å stå på, rens oslo for den typen folk.. ... og der fekk eg bekrefta eitpar fordommar eg ber på, angåande vektarar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå