Daniel Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skrives det ikke "Search (for Über high)".Begynner å bli lei av folk som skriver "Suche".Noe som jeg tror uttalest "shøtsj (as if)" EDIT:La til et eksempel()()() Mellomrom etter punktum, spørsmålstegn etter spørsmål og en "t" mindre i "uttalest". PS: Hva faen? Haha. Nei du skjønner,jeg bruker å være på mIRC og søke etter 5on5(spille mot hverandre i cs). Anyway, så er det noen som skriver suche isteden for search og jeg erger meg over det. Noe mere dere trenger forklaring på? Det kan være at du snakker med tyskere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Eller en Greker med kyssesyke. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I serien «norsk voldtas av engelsk»: Men håper jeg får det til å worke out. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvem forsterker bør jeg ha? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvem forsterker bør jeg ha? Noen "aktive" i tråden som gidder å skrape sammen noe "best of"? Litt slitsomt å lese gjennom alle sidene for å finne gullkornene. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mitt bidrag til "best of": emnetittel: Hvem os XP eller Vista bør legges inn først ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=847555 innlegg:"...2,3k eller no men jeg hvet ikke hvem skjerm har ikke noe greie på skjermer...." Emnetittel: Hvem bil er best;)`? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=690400 innlegg: så lurte på hvem butikk om de har bilder av hva de har eller nett butikk der man ser prsier. skal ha noe drakter, sko, og masse mer... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 aldri kjønt det jeg heller... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Feil melding kommer hver gang jeg starter maskin Får håpe den riktige meldingen kommer en gang, da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Går dette ann?Hjelp meg,vær så snill! Njet! Heregud ! Å HEREGUD ! Ja, du kan så si. Endret 13. desember 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Denne var faktisk ganske morsom: "Ta med skuddsikker vest og hjelm i tilfelle turbolens." (Det vedkommende mente var turbulens. Altså ikke ny lengerekord i tissing, men risting av fly.) Lenke til kommentar
jarvoll Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Å fy! Så er det "hei sann" og "forskjellen"? Kommer aldri til å glemme dem! Slik lærer man et språk. Og det er НЕТ, ikke njet (если ты сказал по-русски) Endret 14. desember 2007 av jarvoll Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Angående branse (jus relatert) Dette er er nok mer jus relatert en operatør relatert, men jeg forsøker likevel. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 verdimengde. what is that? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Å fy! Så er det "hei sann" og "forskjellen"? Kommer aldri til å glemme dem! Slik lærer man et språk. Og det er НЕТ, ikke njet (если ты сказал по-русски) kak dela jeg har alltid skrevet "heisann" selv, men strengt tatt skrives det "hei, sann". Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) jeje, nå tar jeg bevis dagbladet,vg osv legger ut med en klype salt, men en får sjå på nyhetene i kveld. å hadde du gjort hvis noen hadde blit agresive og gåt mot angrep på deg da. klart du må bruke makt da hvis en person bli agresiv og går på en. jeg veit ivertfal å som kommer tel å vera samtaleemne på standpunkt og nyhetene de neste par uka Jeg gremmes. Endret 14. desember 2007 av Kalinken Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er jo et godt eksempel på hvorfor norskfaget må få flere timer i uken. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeje, nå tar jeg bevis dagbladet,vg osv legger ut med en klype salt, men en får sjå på nyhetene i kveld. å hadde du gjort hvis noen hadde blit agresive og gåt mot angrep på deg da. klart du må bruke makt da hvis en person bli agresiv og går på en. jeg veit ivertfal å som kommer tel å vera samtaleemne på standpunkt og nyhetene de neste par uka Jeg gremmes. Det må da vitterlig være et klassisk eksempel på dysleksi? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det er jo et godt eksempel på hvorfor norskfaget må få flere timer i uken. Som om vi ville fått mer grammatikk i timene av den grunn. Red.: Ikke at jeg ser på norrønt som meningsløst. Endret 14. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Slutter å være aktiv i dette temaet. Tror noen av dere har misfåståt meg. Synes det var feil det de gjore å synes vold er være enn nasking, men det retferdigjør ikke nasking. Har selv alldri vært i lignende sitvasjoner selv å prøver alltid å løse problemer med en prat... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Den var rettet mot tråd starter... alltid greit med flere sin mening Meget behagelig gamer headset Endret 14. desember 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå