Mephistopheles Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja du leste rett , noen har stjålet postkassa min . Eg las rett, vedkomande skreiv feil. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 heisom dere ser so har eg eksamen i morga i barne og ungdomsarbeidar faget. problemet er at eg bere skumleser over alt å får egentli ikkje med meg noke! hjerte bonker å eg klarer ikkje å konsentrere meg har hatt lesedag i dag,menne anaikkje om noke har komt inn i haude i det heiletatt. har mest lyst til å bere skrike ta at eg skjelver sånn. noken som har noken gode råd å kome med??? please trenge det Gode råd? Takk høyere makter for at du ikke skal ha eksamen i norsk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "anaikkje", var litt fin. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Eg er på jakt etter ein trådløse routere, ein som tåler litt trøkk Var det en du skulle ha, eller var det flere? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dagens update var litt olol.... ? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 En kamerat har begynt å bruke "hvem" om alt mulig. "Hvem prøve", "hvem oppgave", "hvem klasserom". Måtte noen sørge for en lov som gjorde det forbudt å voldta språket slik. Lenke til kommentar
jarvoll Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Spørsmål: drømmer jeg, eller er det altfor mange som bruker 'å' istedet for 'og'? Hvorfor skulle det være slikt? Skjønner de ikke forskjelligheten? Det seer veldig rart ut for meg, og gjør det litt vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Slik er det, jarvoll, det er nok ikke bare deg. Jeg skjønner heller ikke at det skal være så utrolig vanskelig å vite når man skal skrive "og", og når man skal skrive "å". "Jeg å Gunnar". "Jeg skal komme for og hente deg". Jeg får vondt i hodet. Må nesten ta med en lekkerbisken: det var meget intrensangt og lese . Endret 8. desember 2007 av Nerf Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er forsjelden på disse kamrane. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 eneste jeg ikke liker er alle "wannabe" spilla, det er så mange av de som har like i beveglese Ah, det har du jammen ta rett i, 1 år er gått og jammen ta har det vært et interesangt år. Det er nok for få bra multiplatform spill til den enda for min del, men jeg har kost meg med masse GameCube spill og VC spill i mellomtiden, så det har gått fint. temmelig bra med vær stasjonen, nyheter OSV, og ikke minst Nes og 64 spilla Hoved grunnen til at jeg kjøpte den er pga dens orginal kontroll. (...) Særlig siden det er en "gammel" motor teknologi de bruker til spille så utviklingen av spill skulle også være billigere....og dermed billig spill for alle. Så er skuffende også får jeg si. Fra én og samme tråd. Jeg kan bli oppriktig bedrøvet av å lese i spillseksjonen. forskjelligheten Lenke til kommentar
jarvoll Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hæ? Var stavemåten min ikke riktig? Ordet står jo slik i ordboka mi. Også fant jeg dette på p4.no: En 70 år gammel mannen fra Sarpsborg er dømt til 21 dagers ubetinget fengsel etter at han kjørte bil med en promille på 2,5. Heisan! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Forskjellen er vel ordet du leita etter? Ein smule skeptisk til ordet "heisan" i ditt forrige innlegg. I mine auge ser heisann betre ut, men rett meg gjerne. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kom til å tenke på en ting. Hvis noen her inne i denne tråden skriver noe feil, blir den personen da halshugd? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg kom til å tenke på en ting. Hvis noen her inne i denne tråden skriver noe feil, blir den personen da halshugd? Seier seg sjølv at det svarar seg å feie for eiga dør, før ein postar gullkorn her. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jo, heilt klart. Men ville bare høre med de faste her om det virkelig som å banne i kirken. Og det er det visst. Men av og til kan det være vanskelig å se forskjellen mellom en tastefeil og en skrivefeil. Noen som er enige? Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Forskjellen er vel ordet du leita etter? Ein smule skeptisk til ordet "heisan" i ditt forrige innlegg. I mine auge ser heisann betre ut, men rett meg gjerne. "Hei sann" er igjen enda bedre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jo, heilt klart. Men ville bare høre med de faste her om det virkelig som å banne i kirken. Og det er det visst. Men av og til kan det være vanskelig å se forskjellen mellom en tastefeil og en skrivefeil. Noen som er enige? Det har da ofte forekommet skrivefeil her inne også. Jeg selv er en som har gjort den tabben. Hva er vitsen å se forskjell på skrivefeil og tastefeil? En feil er ikke noe mindre feil fordi det er en tastefeil. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 iTunes vil ikke synce iPodden anymore! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Skrives det ikke "Search (for Über high)".Begynner å bli lei av folk som skriver "Suche".Noe som jeg tror uttalest "shøtsj (as if)" EDIT:La til et eksempel()()() Endret 9. desember 2007 av BitFrost^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå