Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvor mange heter du? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Pencil: Hæ? Hva i all verden mente vedkommende med den setningen? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 "Hvor mange etternavn har du?". Det var nu vel innlysende. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg vil heller katalogisere den som et småartig ordspill enn en skrivefeil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå var lekkerbiskenen trådtittel, og inneholdet i førsteposten gav i hvert fall ikke meg det inntrykket at her har vi med en kommende stjerne innenfor kunsten å gjøre seg forstått på en tilnærmet fornuftig måte, ei heller via ordspill. Nå kan man jo i enkelte stunder finne et vell av situasjoner hvor skibleriene til enkelte setter ens endetarm i fullt beredskap, og man smiler som et kløyvd hestehode, helt frem til dassen, men sorry, ikke denne gangen, nei. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kanskje vedkommende brukte opp alle orspillskillZa på trådtittelen og ikke hadde mer igjen. På emne: ei ser det at mange har imot nynorsken, å det er akorat på samme måte som vi har imot bokmål.he alltid slete med norsk skrifteli, før det er so monge ord man ikkje får take på når man blanda to språk slik. synst man kunna bere fått valgt på skulen eit "språk" å so ferdi me det. då klare man ivertfall å lere noke sjikkeli,å ikkje bere eit mixmax ta "begge språka". ei gjikk på ein drit skule på sunnmøre å der prata vi nynorsk,men alle bøka va på bokmål! kafør må nå gudane vete Man har i det minste noe selvinnsikt. Endret 4. desember 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Diskusjon om en start-spiller ved navn, Ygor. "ygor kommer aldri til slo til her i europa, man skal bare se på hans sin måte spille futball, han er ikker så sterk, ikke så teknik, ikke så hurtig osv.hva var det som gjorde ygor inne i banen? gir pasniniger? det kan hvilken som helst gjøre!! men hva gjorde ygor egentlig slik at man kunne si,ho, han er bra egentlig, men ,nei,en helt vanlig spiller,jeg kan gå ned til banen og gjøre det samme, kanskje bedre.skal det kjøpes en fra søramerica da må han være bra ,bedre enn igor i det minst" vet ikke hvor jeg skal begynne engang Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vet ikke hvor jeg skal begynne engang Du kan begynne med å svare "Do you speak english?" Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 er dt noen som har en lur ide hvordan jeg får bort lakken som er lakkert innvendig i markerings lysene..utenom at di blir ødelakt "Ødelakt". Kvalmt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har aldri hatt en skriveleif i hele mitt liv. Gammel, men fortsatt litt morsom Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan bass pakker? Vakkert. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hvemm i verden som har like mange hår strå som meg:/ ... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Enda en Hva er gyldig legetimasjon? Er Mastercart et gyldig legetimasjon? Grunnen til at jeg spør om dette er at Mastercard har autograf, men mangler bilde... Har mistet det gamle Visakortet mitt.. sad.gif og hvis jeg kjøper et nytt så må jeg vel abonnere (betale) for begge to.... Eller? Takker for alle svar smile.gif Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ny VG-overskrift med dertil egnet VG-ord: Tatt på narkofersken av TV-team? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hehe. Det nye "hotte" produktet på plata. Narkofersken Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvordan adde frames inn i tables? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvordan adde frames inn i tables? Akkurat "frames" og "tables" er jo greit nok, når man snakker om HTML. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nja. Frames er greit, men når man prater om tables kan man like gjerne si tabeller. Dog var det egentlig "adde" jeg reagerte på da. Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvordan adde frames inn i tables? Hele setningen var kvalmende. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) (...) og jeg må innrømme at dette ser lovende morsomt ut synes jeg. Litt av en innrømmelse. Hvordan adde frames inn i tables? Hele setningen var kvalmende. Selv hadde jeg foretrukket hvem framfor hvordan. Endret 5. desember 2007 av Gønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå