Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok vell ca 10 dager fra jeg bestillte til jeg fikk min iallfall. Men da var det fortolling på sendingen pga at jeg hadde bestillte med noe annet skit samtidig. (Forrøverig er play-asia greie på det å sette ned verdien på sendingen dersom du går over 200 kroners grensa:))

Mange godbiter fra forskjellige spesialiteter her. Noen som vet hva en iallfall er?

Kan jo ikke la disse gå upåaktet hen, heller:

likevell
èn
Lenke til kommentar

Har også lest dette på et annet forum:

I can play in the wee-kends.

ja billettsalget starter tidligst kl 15 . men ingen fare . du kan ta det med ro den lørdagen. du trenger ikke å sitte foran dataen hele tiden. du får et kø nummer når lotteriet er ferdig og du får nye eposter om kø status . hvor langt fram i køen du er . og en siste epost da du er kommet til shopen. så ta det med ro den dagen. tenker nk det tar en dag eller to før du får kjøpt billett

det er bra vi får . et kø nummer da

nå sitter eg her med morgensunusen min:D 3 skruf sterk :dribble: men er det best å ha løs om morgonen.? har liksom aldri gadda å bake på morningen:P
Endret av Olum
Lenke til kommentar
Vel, for det første er den jo tooo big. Den er en av de mest unfair banene (Fox kan løpe rundt å laserspamme uten å bli tatt for eksempel), og det er umulig å drepe noen nede i "kjelleren" om man greier å teche sånn nogenlunde. Det er kjedelig

Nei.

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...