cyclo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) over driv litt mer da du dauer jo ikke da omg jesus christ over driv da du hadde blitt skadd men ikke daua hørt sånt tulldu går vell rundt å sier at du kunne død omg Endret 28. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 i hva sammenheng? finner det fort ut om vi får vite setningen det brukes7skalbrukes i... eller bare bruke de over.. omg da jesus christ hørt sånn tull Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 omg da jesus christ hørt sånn tull Beklager, men jeg klarte ikke å styre meg. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har en liten anelse om at det var med vilje.. Men hva vet jeg? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det hadde jeg også en anelse om. Men som jeg skrev, jeg klarte likevell ikke styre meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har en liten anelse om at det var med vilje.. Men hva vet jeg? Kan du ikke slutte å bruke to punktum overalt? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har en liten anelse om at det var med vilje.. Men hva vet jeg? Kan du ikke slutte å bruke to punktum overalt? Jeg øver meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med denne? Beklager blinkingen, men måtte bare få den med. http://content.yieldmanager.edgesuite.net/...bc2b7e1e15a.gif Det verste er jo at akkurat samme reklame er på TVen også, med samme tekst... Jeg fant 6. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Joda, slik som det står nå så er det vel seks. Er vel som du ser det. Jeg tenkte at store bokstaver og orddeling gikk som èn feil. Endret 28. november 2007 av LOOM Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jaja. En annen morsom ting som en kamerat av meg skrev: "Merry cristemas" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 «Sult» er en genuint forfattet historie (...) Det kan hende han mente det han skrev, men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hehe får ikke reg 200 srien mere m v8 va tanken mn mn d jikk ikke:( styling må mn ha mn d e jo umuli å finne noka som pase:( Å herregud. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tok vell ca 10 dager fra jeg bestillte til jeg fikk min iallfall. Men da var det fortolling på sendingen pga at jeg hadde bestillte med noe annet skit samtidig. (Forrøverig er play-asia greie på det å sette ned verdien på sendingen dersom du går over 200 kroners grensa:)) Mange godbiter fra forskjellige spesialiteter her. Noen som vet hva en iallfall er? Kan jo ikke la disse gå upåaktet hen, heller: likevell èn Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 etter å blitt litt bedre kjent med de kunne jeg aldri i verden ha tenkt meg å være sammen med de eller hatt noe dypere vennskap med de enn å "være på hei" med de. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Har også lest dette på et annet forum: I can play in the wee-kends. ja billettsalget starter tidligst kl 15 . men ingen fare . du kan ta det med ro den lørdagen. du trenger ikke å sitte foran dataen hele tiden. du får et kø nummer når lotteriet er ferdig og du får nye eposter om kø status . hvor langt fram i køen du er . og en siste epost da du er kommet til shopen. så ta det med ro den dagen. tenker nk det tar en dag eller to før du får kjøpt billett det er bra vi får . et kø nummer da nå sitter eg her med morgensunusen min:D 3 skruf sterk men er det best å ha løs om morgonen.? har liksom aldri gadda å bake på morningen:P Endret 29. november 2007 av Olum Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kan jo ikke la disse gå upåaktet hen, heller:likevell The pain! The pain of it all! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvor lang tid tar det å lese over sitt eget innlegg før det blir postet? Vi har hatt katt i snart 3 uker. Først ville jeg ikke ha katt, men har skifetet menig de er søte og den katten vi har er spesielt liten. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Vel, for det første er den jo tooo big. Den er en av de mest unfair banene (Fox kan løpe rundt å laserspamme uten å bli tatt for eksempel), og det er umulig å drepe noen nede i "kjelleren" om man greier å teche sånn nogenlunde. Det er kjedelig Nei. Nei. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Er vel egentlig glad jeg har den selvom. Selv om hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå