Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok Olsen Banden er greit nok... Men barnassupershow er jo bare masse mass hvor er julestemmningen? det skulle vært jul i blåfjell eller skomakergata

Bare lurer men Jule Morgen showet er det Nissan og Elisabeth denne gang eller er det di 2 kjedelige nye?

Skal vi se barnassupershow eller Jule Morgen showet? :ohmy:

Lenke til kommentar
Hva med denne? Beklager blinkingen, men måtte bare få den med.

http://content.yieldmanager.edgesuite.net/...bc2b7e1e15a.gif

(IMG-tag fjernet av admin)

Det verste er jo at akkurat samme reklame er på TVen også, med samme tekst...

Hmm.. De kan vel ikke ha klart å skrive to så grove feil..? Kan det være riktig??

Noen som finner 3?

Hører vi 4?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
det eneste jeg kan si: volt mangel er det ikke, dorlig kabel fra batteri til forsterker, hadde bilen levert for lite strøm mens den kjører så hadde resten av rele og alt rota seg til. du kan også ha et meget dorlig gjørdings pungt for da slår det inn og det skjer bare når bilen går og blir værre når du gasser på,, om du har vært lite lur og har lagt strømkabel og phono kablene på samme side så er det en mulighet,, mulig forsterkeren slår ut til protect ved den støyen kommer,, du hører somregel en suselyd som blir værre om du gasser litt...
Det er ett eller annet med mekken-folk.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
det eneste jeg kan si: volt mangel er det ikke, dorlig kabel fra batteri til forsterker, hadde bilen levert for lite strøm mens den kjører så hadde resten av rele og alt rota seg til. du kan også ha et meget dorlig gjørdings pungt for da slår det inn og det skjer bare når bilen går og blir værre når du gasser på,, om du har vært lite lur og har lagt strømkabel og phono kablene på samme side så er det en mulighet,, mulig forsterkeren slår ut til protect ved den støyen kommer,, du hører somregel en suselyd som blir værre om du gasser litt...
Det er ett eller annet med mekken-folk.

Nå synes jeg du er i overkant ufølsom. Jeg har faktisk truffet folk av den kategori som klarte å spise grøten sin med hendene. :mad:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fant denne på dagbladet.no.

Det har den siste tiden gjentatte ganger vært rapportert om at den britiske popstjernen sliter med narkotiske problemer.

Everybody must get stoned!

:fun:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vel, ingen direkte feil, bare litt krøkkete formulering.

Denne er kanskje mere passende.

Personleg skulle eg ønske land som f.eks USA brukte mykje meir pengar på denne forskninga isteden for pengar på krig, men sånn er vel ein gang verden. budsjettet til nasa er på 16.8 milliarder, krigen i usa har kosta 20 årsbudsjett for nasa, såvidt eg fekk med eg(sorry, ingen kilder) 16.8 milliarder kan jo virke som mykje penger, men det ligger mykje pengar i dette og det er i mine auge viktig for menneskets framtid :)

Visste ikke at det utkjempes en stille krig over there. Kan man anta at de sloss så snørret fyker?

:)

Lenke til kommentar
det er G5 effekten... både jeg og 2 kompiser hadde den, og alle klikka! (har ikke NOE med PC-en å gjøre!)

la merke til at du sa at du spiller cs, da vil jeg anbefale denne! http://www.dealsdirect.com.au/p/a4-tech-x7...n-gaming-mouse/ denne er da designet for cs, se på den lille oransje knappen på venstre museknapp, den er lagd slik at ett trykk på den så skyter den 3 skudd på akkurat samme sted (designa med rektig tid mellomrom sec per skudd) jeg kjøpte denne for 300,- på klas ohlson! Beste kjøp jeg NOEN GANG har gjort!

3xskudd knappen (den oransje) kan også brukes istedet for dobbeltklikk smile.gif

den har 2500dpi, og fargen på musehjulet indikerer det skikkelig fett! du trykker på dpi knappen så skifter musehjulet farge for hvor mye dpi du har! kjøp denne du smile.gif

PS: den har også nice Mouse4 og Mouse5 knapp på siden som du kan binde hva du vil på!:)

Jippi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...