Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

hmmm.. veit ikkje korsjne æ ska bynn...

men har ramm nåkka å sei førr spælling?

di delan så æ har e:

CPU: AMD Athlon 64, 2200 MHz ( 11 x 200 ) 3200+

Hovedkort: Asus K8V SE Deluxe ( 5 PCI, 1 AGP, 1 WiFi, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE 1394)

Sjærmkort: NVIDIA GeForce 7900 GS ( 512 mb)

så har æ 1GB ramm... nån gammle brikka...

bi d nåkka førsjell på korsjen spæll æ kan spælle vess æ kjøp:

Geil 2GB (2x1GB) PC3200 400MHz Value 2.5 6-3-3 Blue Aluminum Retail..

æ klara så vitt å kjør Crysis me alt på low nu, bi d nåkka førsjell vess æ kjøp dn rammen dær?

Øynene mine... :cry:

Da kan jo du si hvem spill du vil ha

Ikke faen, jeg sier HVILKE spill jeg vil ha! HVILKE, for svarte svingende! :realmad:

Endret av Nerf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bodø’s veier.

Tar man bilder av månen og veien i Bodø kan det lett ses feil, det er like

Mage hull i veien som det er kratre på månen.

Det er en stor risiko sport i seg selv å kjøre her, siden biler forsvinner på mystisk, har man nå koblet CIA på dette og vi har nå endelig klart å lokalisere bilene i kina.

Hvis man skal være sikker på og ikke forsvinne ned i hullene trenger vi et fartøy med belte system.

I tillegg har Bodø har laget veiene som en konkurranse med gevinsten å komme på jobben eller 5 minutter for sent, grunnen til dette er at kommunen vil lære oss kart og kompass

Slik at vi kan navigere oss til jobben, for hver eneste dag er det en rundkjøring som har punktert eller en vei som har forsvunnet i sumpområdet rundt prix butikken.

For det må jo være en grunn til at politikerne har en slaks klaustrofobi eller godeveiersomfunkerfobi.

Så nå gleder alle i Bodø seg til den neste damp drevene veivalsen fra Kuala Lumpur,

slik at de kan kjøre over de stakkars veiarbeiderne som svømmer i gjørma og begraver en lang vannslange, som blir smadret under vekten av veivalsen som vi må bruke siden

Det ikke er gode nokk veier får normale kjøretøy.

Med mindre Bodø kommune slutter og bruker pengene på grønne statuer av peanøtter, eller en og annen flaskeholder nede på moloen, er veiene i Bodø fordømt til å mislykkes.

Til slutt vil jeg si at Det har nå vært nå en het debatt om å skifte kommune skjoldet med dette

Uff. Prøv igjen, du.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
vi spise pinnekjøtt,mår,pølse,surkål,rødkål.rabbestappe,potete og fett :dribble:

menne dei siste åra har vi hatt svineribbe også,pga samboaren til bror min er vant til det.

so heime med oss er full pakke :D

Mår med rødsaus kan sikkert smake.

Lenke til kommentar
Timian

-personlig syns jeg timian har veldig pen stemme som er god og høre på, i tillegg klarer han å gjøre sangene sine veldig bra, med untak fra disco kveld. terningkast 4

Åste

- har veldig bra stemme ja, men jeg klarer ikke å like den type stemme men alikevel merker jeg att hun er veldig flink, merket det fra og med att hun sang survivor, hun er ikke god nok til å vinne med fremdeles veldig god, mangler særpreg og syns jeg har hørt lignende stemmer hundre ganger før.

terningskast 3

Bjørn johan

- syns han er utrolig flink til å synge, ganske god stemme, godt særpreg og utrolig god sang teknik. han er en verdig vinner men fremdeles ikke den beste i mine øyne.

terningkast 5

Glenn

- Helt klart att han har god sang erfarings, i starten av programet heiet jeg på glenn, men når jeg ser lenger utover i idol serien syns jeg han er verdig topp 10 og ikke mere. flink ja, men ikke så flink som de andre finalistene i mine øyne, riktig nok har han tatt seg opp de siste gangene. fortsetter han slik blri det nok bra.

terningkast 3

Kim rune

- kim rune er den jeg ser på som desidert flinkest, bare hør på den stemmen da herregud helt ekstremt. syns kanskje ikke han er den som har best sang tekikk, men han er nok best på mye av de andre tinga. i tillegg klarer han å velge utrolig bra låter han fremfører bra. også har han en stemme med stort potensiale og en stemme i verdens klasse.

ternigkast 6

dette er selvfølgelig bare mine meninger.

Ble litt langt sitat, men synes denne var litt artig. Kanskje ikke verdensmester på orddeling.

NB: Legg merke til at h*n har klart å stave terningkast på 3 måter ;)

Lenke til kommentar
Siden mange smugler kjøtt burde man kanskje tenke på å selge ordentlig kjøtt til rimelig pris istedenfor å selge 3-4 dager gammelt frossent kjøtt som ferskt, dyrt ?

du kunne ikke formatert de litt bedre ... syntes de er veldig vanskelig og forstår hva du mener ? ... frosent kjøtt som fersk ... gammelt kjøtt som dyrt ? ..

for og være arlig forsto jeg ikke hva du ville fram til....

Korleis kan denne personen, som har vorte sitert fleire gonger i denne tråden, kommentere andre sine formuleringar? :shrug:

Endret av noodles
Lenke til kommentar
hei eg lure på kosen eg kan jer son folk kan sende meling så komer meldingen opp på hjeme siden min

Jeg begriper ikke hvordan sånne i det hele tatt får til å lage seg en hjemmeside...

ja eg har dysleksi og eg skal ha de i php å de skal vere sms å eller Epost ja eg har database

Da legger vi denne saken død.. ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes egentlig at de burde bli mer juss i "grunn skolen", jeg merket med en gang jeg gikk over til videregående service og samferdsel og fikk vite om forbruker lovene.

Gikk han på en grunn skole hvor de brukte opp lovene?

Mogleg dei hadde hatt eit behov for å prioritera norsk på denne grunne skulen han gjekk på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...