Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

På meg virker det som om kundene setter pris på behandlingen som Abonne-Mannen gir. En slags kjærlig form for pengeinnkrevning kanskje. Kan det være at han er en slags fotsoneterapeaut, som ikke har vett til å stoppe?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Men, ....., vi opplever jo at disse invaderer norden nå idag. De fleste som kommer igjennom, skaper trøbbel for oss. Nå det siste året har de skapt både A og B gjengen. Selv er jeg sikker på at vi Skandinavere ikke invaderer dem og driver masakre der nede. Disse menneskene som kommer til Norge, flere av dem kan tilogmed ikke norsk!

Og uansett hvilken jobb de skulle få, ender de opp med å få mer penger enn oss nordmenn som faktisk har god utdannelse, og jobb. Og, utrolig nok skal nesten alle fra disse mennesken fra østen være drapstruet av familien.

Skal jeg være ærlig har jeg intet imot folk fra østen, så lenge de holder seg der. Hva har de å gjøre i Europa å gjøre, når de er født og oppvokst i Asia. Ja, jeg hører mye om at de reiser her for å komme seg til et ordentlig I-land. Men når de føst kommer, skal de gå rundt brenne norske flagg, bibelen, og vise hvor dårlig land Norge er. Det de skulle gjøre ville vært å holde seg til sitt land, og få dem til å bygge opp landet sitt. kanskje gjøre deres land til et fint land å bo i. Bl.A. Japan har jo greid dette.

Her er det ikke bare grammatikken jeg tviler på. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ikke tro at denne tråden skal dø!:p

Morro å se hvordan det utvikler seg, fortsett med opptatringer! :)

I love the smell of Napalm in the morning.

:cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
når du preiker så preik skikkelig og ikke bare preik for å

preike.Prøv å se om personen du preiker med kanskje prøver å preike fornuft til deg slik at når du preiker så preiker

du skikkelig og saklig . Jeg anbefaler deg å gå inn på wikipedia linken for å lese litt om irak krigen slik at når du må åpne munnen din så kommer det ikke avfall ut.

mvh

realisten

Dagens preken.

Lenke til kommentar
Dette henger ikke helt på greip. Ved å la folk "tjenestegjøre" istedenfor å jobbe og la dem velge hvor de skal tjenestegjøre istedenfor å velge hvor de skal jobbe så får vi plutselig flere til å jobbe der få vil jobbe?

Etter ein dag på kurs, der instruktøren kunne hatt behov for korrekturlesing på lysbileteserien sin, blir eg møtt av dette på mitt kjære forum. Eg får ikkje fred.

Senga vert redninga for meg no, og eg gret meg i svevn. Nok ei gong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...