Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 På meg virker det som om kundene setter pris på behandlingen som Abonne-Mannen gir. En slags kjærlig form for pengeinnkrevning kanskje. Kan det være at han er en slags fotsoneterapeaut, som ikke har vett til å stoppe? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 På meg virker det som om kundene setter pris på behandlingen som Abonne-Mannen gir. Abonne-Mannen og mennesket har et symbiotisk forhold skjønner du Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jeg dro på Dataskjeden i Tromsø for å forhøre meg om problemet. (...) Hva er en dataskjede? En slot-in DVD-spiller? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 samtidig så er det større tjangs for at våpen/gear passer overens. Ja men da tar jeg tjangsen på det. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 "kjøpe senter" Han ville kjøpe hele senteret.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Men, ....., vi opplever jo at disse invaderer norden nå idag. De fleste som kommer igjennom, skaper trøbbel for oss. Nå det siste året har de skapt både A og B gjengen. Selv er jeg sikker på at vi Skandinavere ikke invaderer dem og driver masakre der nede. Disse menneskene som kommer til Norge, flere av dem kan tilogmed ikke norsk! Og uansett hvilken jobb de skulle få, ender de opp med å få mer penger enn oss nordmenn som faktisk har god utdannelse, og jobb. Og, utrolig nok skal nesten alle fra disse mennesken fra østen være drapstruet av familien. Skal jeg være ærlig har jeg intet imot folk fra østen, så lenge de holder seg der. Hva har de å gjøre i Europa å gjøre, når de er født og oppvokst i Asia. Ja, jeg hører mye om at de reiser her for å komme seg til et ordentlig I-land. Men når de føst kommer, skal de gå rundt brenne norske flagg, bibelen, og vise hvor dårlig land Norge er. Det de skulle gjøre ville vært å holde seg til sitt land, og få dem til å bygge opp landet sitt. kanskje gjøre deres land til et fint land å bo i. Bl.A. Japan har jo greid dette. Her er det ikke bare grammatikken jeg tviler på. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) "æ va tung felt vogn sjåfør" Jesus! Endret 20. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke tro at denne tråden skal dø! Morro å se hvordan det utvikler seg, fortsett med opptatringer! I love the smell of Napalm in the morning. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 "Napalm" med stor N? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, sånn extra fali napalm. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sagt om piratkopiering i forumet til ITavisen: "Nei, men det er ulovlig og pistrubiere det." Fiffig versjon av ordet "distribuere". Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Etter å ha endelig fått typen(nå eks) med meg hjem, ble det gjort i min seng etter lang tid med klining, klåing og av kledning. Hvem er så denne kledning? Endret 21. november 2007 av KRZT Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke godt å si. Dårlig gjort å la Kledning ta jomfrudommen hennes mens hennes daværende kjæreste var tilstede, synes nå jeg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg lurer på om ikke denne karen har hatt en finger med i spillet? Abonne-Mannen og mennesket har et symbiotisk forhold skjønner du Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Spørs om det ikke var mer enn bare en finger! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 "dun jakker ." Gjør det det, altså? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Med slike priser er vokser og vokser PS3 miljøet i norge. Ikke rare miljøet for Playstation 3 i norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 når du preiker så preik skikkelig og ikke bare preik for å preike.Prøv å se om personen du preiker med kanskje prøver å preike fornuft til deg slik at når du preiker så preiker du skikkelig og saklig . Jeg anbefaler deg å gå inn på wikipedia linken for å lese litt om irak krigen slik at når du må åpne munnen din så kommer det ikke avfall ut. mvh realisten Dagens preken. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Herlig! Emnetittel: "driti ut bilder..?" "Noen som har et bilde hvor noen driter seg ut eller det er en skrive feil på et skilt, program osv. se vedlegg hvis du ikke skjønner" Endret 22. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Dette henger ikke helt på greip. Ved å la folk "tjenestegjøre" istedenfor å jobbe og la dem velge hvor de skal tjenestegjøre istedenfor å velge hvor de skal jobbe så får vi plutselig flere til å jobbe der få vil jobbe? Etter ein dag på kurs, der instruktøren kunne hatt behov for korrekturlesing på lysbileteserien sin, blir eg møtt av dette på mitt kjære forum. Eg får ikkje fred. Senga vert redninga for meg no, og eg gret meg i svevn. Nok ei gong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå