Nerf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Dere må feste Ducktape på den sensoren om natta.. Ehm... Andeteip? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 De fant vi på det tyrkiske laget Går igjen. Tsktsk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hei, jeg har en angst for ballonger, og føler at det er trist at jeg må lide på den måten. Årsaker til kanskje jeg fikk ballong angst er: - Hatte siden jeg var født. - 1-3 ganger har en ballong biter flydd i ansikte mitt og forusaket skade.. Grunnen til at jeg er redd for ballonger er: - JEG vet ikke når den sprekker. - Og jeg liker ikke AKURATT den lyden av ballongen når den sprekker. Jeg lurer på om det er noen her som har denne "forbien" eller hatt. føles så ensomt åå vite at jeg er alene om det. Håper du kan finne ro og trøst i faktumet at du ei er alene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg har faktisk begynt å kjøpe bøker på andre språk, hvis de blir billigere. Særlig dansk og svensk litteratur er billigere enn norsk, og nesten like lett å lese. Engelsk går for så vidt også greit, men er jo mange fremmedord i dem som blir vanskelige å tolke. Hvilket språk er disse fremedordene i? Fransk? Spansk? Latin? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nope blir aldri for mye spill hehe veldig ålreit å kunne bytte på spill særlig mellom rpg og fps for meg var den største oppturen hitlil Bioshock er en liten stund siden men klart best story og nydelig grafikk , nedturen var vel hellgate london(mye bugs) og Beowulf(dårlig) COD4 og Crysis(ikke ferdig) var bra skal i gang med the Witcher og area 51 veldig spent Og så trekker vi pusten dypt. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det med gravityen (...) (...) svimlende (graviteten!) (...) Gravititeten kan være ganske utfordrende i starten (...) Er dette en slags ordlek? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Maskinen ble plutselig død Endret 18. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tråden får dem som har kommet igjennom crysis Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 mitt andre store mål er å klare å banke typen i duel.......kjeme nokk aldri til å sje,men det er lov å håpe.han er warlock å ei æ shadowpriest Bokmål eller nynorsk, for fanden! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som vet hva som har skjed?kan det fixes?tar igjerne mot tips Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Marit Winter fra Drammen ble påkjørt av en varebil i familiens splitter nye Audi A6. Hvordan i all verden får en varebil plass i en Audi? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Dere må feste Ducktape på den sensoren om natta.. Ehm... Andeteip? Mange nordmenn kaller jo dette for jesustape, så hvorfor ikke? PS! Om noen skulle lure heter det duct tape på engelsk. Endret 19. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vi du nåt spik nårwinglish hir. På norsk heter det lerretteip eller lerretlimbånd. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Mens Jernia derimot velger å kalle det "LERRETSTAPE" Og i etterkant av din kommentar ser jeg at det jeg skrev kan mistolkes. Jeg mente selvsagt ikke at man skulle skrive "duct tape" på norsk, men at det rette ordet på engelsk var "duct tape" og ikke "ducktape". Redigerer derfor innlegget. Endret 19. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Smerte i hånleddet, senebetennelse? Jeg pleier også å få smerter i hånleddet når jeg håner folk i klagemuren. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ja de har rett til det. Ifølge lærer loven kan lærere også gi slemme elever en bot på opptil 5000 kr.Jeg er lærer selv og vet dette. Skal man først utgi seg for å være lærer, burde man vurdere å faktisk skrive rett. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvem av kategoriene passer du under? Per-Einar. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 bruke spring vann å rørkjøler Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Igjen ikke et problem da de tjener inn dette på abonneman og trofaste kunder (...) I serien "Nye superhelter" har vi i dag kommet frem til Abonne-man. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Slik jeg forstår det er denne Abonne-man en slags torpedo. Kanskje bare en vanlig pengeinnkrever? Kunne vært artig å lage tegneserie om Abonne-man. Endret 20. november 2007 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå