Nerf Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vcore (V), hvem prog gir tilnærmet riktig verdi ? Steinar gjør det. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 finner man en azterker hode skalle en plass blir de aldri byggd der .. de lover jeg .. Sa nokon jamne elektriske støyt mot ulike kroppsdelar medan Sputnik og DDE syng i kor? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fire innlegg (av elleve) fra én og samme tråd: husker før hvor syk pc du hadde når du kunne spille max Payne på den ass var helt sykt det Da husker du feil; pc-en min var i god form, den. Syns Johnny Knoxville fra jackass skulle spilt han jeg Han ligner jo ganskje da! er flere en han steve borden og men han er en wrestling ledgende men har spilt i et par filmer da Håper bare de klarer å gjøre den respektabel i forhold til spillet. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva er hovednavnet til: Kontrolpanel og egenstaper på skriverkordet og systemgenoppretting?? Trenger virkelig hjelp lastet ned ett skinn som fjærnet sinet mitt -.- så nå får jeg bare brukt oppgavebehandling! Trenger virkelig hjelp Ja, det gjør du. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 det med hygiene er det ikke..dysjer fra 1-2 ganger per dag.. og vanker meg godt nedentil.. så det er det nokk ikke... Endelig fant jeg noe snadder, så nå kan også jeg ta agnes på ryggen, og vanke meg ettertrykkelig nedentil. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nigger regnes som ett skjels ord... ja, fysj Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hjelp! Ingen steam spill fungerer! Han får ikke damp, men spillet hans fungerer Endret 15. november 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller! Skulle nesten tro at vedkommende har brukt noe langt verre enn både hasj og alkohol. Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 varmt skal det være,og hvor kaldt? hei.hva er normalt Mye skal cpu ligge på når man spiller og når man ikke spiller men bare surer litt på pc osv. Kan pc bli treig å hakke i spille av den grunn vis cpu er for varm? Hvor mye skal et skjermkort ligge på vis man spiller og ikke spiller? Tar gjerne tips åsen man kan gjøre pc litt kaldere:) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tittel: Full blods test Vedkommende spør om det er mulig å få tatt dette i Norge. Skal han teste om hesten er fullblods? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Dagbladets forside torsdag ble prydet av denne: "10 råd for vond rygg". Vil ikke ha vond rygg jeg. Dermed kjøpte jeg ikke Dagbladet . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når mamma og pappa var sammen så kyssa di når mamma, jeg og søstra mi skulle på ferie feks. Men aldri ellers. Men nå har fattern ny dame så kysser di hele tiden.. Sier du at pappa er en horebukk? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) -spille luft guitar og luft trommer når jeg hører på musikk FMH AMO-politiet, hvor er dere? Vennligst arrester den mannen! Endret 16. november 2007 av Simen1 Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Når man først begynner å merke seg orddelingsfeil (ord delings feil) så kan det bli ganske irriterende.. Skulle ønske jeg klarte å overse det.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Som f.eks: - Den nye Golf stasjonsvogn er den lengste noen sinne. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 -spille luft guitar og luft trommer når jeg hører på musikk FMH-politiet, hvor er dere? Vennligst arrester den mannen! Du tenker vel heller på AMO? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ups, som jeg roter. Jepp, jeg mener AMO. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Så stygg vi er i denne tråden Har lest de siste sidene, og jeg klarte ikke å holde inne latteren nei. Hadde aldri trodd det var så morsomt å lese skrivefeil! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hei!du må nokk sende den til tyskland ja;) skjipe greier:P men lurte på hvor jeg kan få tak i et netverkskort til den første xboxn? mitt røyk i dag! eller om nån viste hvor jeg kunne kanskje sende den inn`? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg gjørde det. Søkte på BME Pain Olympics på google. Det var ganske .... å ... kan ikke forklare det. Noen som vet om det er ekte ? Heregud ! Å HEREGUD ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå