Heatsink Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Har 1 stykker xfx 8800gtx 768mb og 1 stykker msi 8800gtx 768mb til salgs.Begger er kjøpt fra komplett.no Kan selges begge 2 eller enkle vis.Det kunne kort så blir solgt alså bulk prinsippet.For mer info send en mail.Kortene kan hents vis kjøper bor i stavanger området.Vits kjøperen skal ha de sendt via posten så dekker kjøperen portoen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 det er sjipt det, etter ET års venting så blir man mett på andre posjon .. Men da er det alltid nyttår og man kan spise samme mat Sjempe sjipt. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 attachment=189454:Image00001.jpg Det er litt av en prestasjon å klare å presse inn så mange skrivefeil iløpet av et par dusin ord. I tillegg krydrer han språket med masse mildt sagt uortodokse skrivemåter, og sjonglerer med flere forskjellige dialekter og målformer. På toppen av det hele klarer han med sitt relativt enkle ordforråd forbausende bra å tåkelegge meningen med annonsen. For en herlig type. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Rå go-kart motor! Goggle, våkne for helvete! Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ening i mye som er sakt her... USA er et fint land med fine mennesker men en SINNSYKT FUCKED UP MØKKA GOVOURMENT/presidentstyre! George Bush er ikke det gram bedre enn Saddam hussein/osama bin laden, De terroriserer USA,andre land, ikke bra i det hele tatt, de holder ett helvette for sitt eget folk, helt feil styre osv.... bush og co derimot, lager ikke hellvette i usa, men ellers i verden(spesielt midtøsten), går til krig på falske begrunnelser, hvor de også IKKE får tillatelse fra FN til å gå i krig! Innlegget var lenger enn dette. To heile avsnitt lenger faktisk, men avsnittoppdelinga klarte ikkje stogga krampegråten som melde seg på grunn av innlegget. Eg vel difor å sitera ein liten del av det for å spara dykk andre. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Bilde tatt fra VG.no. Bildetittelen er "kebabhaha.jpg" :!: Endret 11. november 2007 av shadowlands Lenke til kommentar
noodles Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 var for ikke så lenge siden på lumsk konsert... d vilde kor var ikke domt, infride alle mine forventninger. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) du kompis! jeg har flashet "feil" pga strømbrudd og skjærmkort feil værtfall to tre ganger.. og jeg har alltid fixet det etter på.. en gang skrev jeg kommandoen i dos i blinde pga at skjerkortet mitt hva flashet med en bios som føkka seg noe så grundig.. dreiv og modda et gf2 ultra den gang;) hehe.. men poenge i denne sammenheng er det at det er ikke så vanskelig og fixe hovedkortet ditt.. bare og bruke disk og flash fila på disketten så fixer du det igjen i løpet av ti min.. eneste gangen jeg flashet feil var det asus sin feil.. feil flash fil bra nettet.. og de sendte meg ny eeprom brikke i posten;) yeey:) asus er flinke;) te] Glad jeg ikke er nerd, og derfor ikke må skjønne dette eksempelet på datahieroglyfer. Endret 12. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) "Volkswagen Golf stasjonvogn - Den lengste noen sinne". Får ikke dette til å se helt bra ut, blir ikke noensinne riktig ord? Edit: Må få med alle ordene. Endret 12. november 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 jeg tror masse aliens med laserstråler som skyter dritt fort og dritt mye damage sånne grønne laserkuler kommer ut og masse ufoer med radar og laserskytere Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hehe. Morsom annonse. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 "Ang de spørsmålene du stiller, så har jeg ett rett frem svar til deg: Du har en BMI på 15,9. Det regnes altså som undervektig. De fysiske problemene du opplever er ett resultat av dette. Att du er kvalm, svimmel, hodepine og har konsentrasjonsproblemer kommer av att du får i deg for lite karbohydrater. Hjernen alene krever minimum 100g karb per dag for å fungere som den skal. Kroppen har så lite energi att kun livsviktige funksjoner blir prioritert. Man må ha en viss fettreserve for å få mensen iom att det produseres østrogen i fettvevet. For å få mensen tilbake må din BMI opp til ca 18-19 dvs minimum 51 kg. Å ha så lav BMI og samtidig trene så hardt som du gjør fører på sikt til noe som kalles female athlete triad, som igjen fører til benskjørhet og infertilitet http://www.femaleathletetriad.org/faq.html. Jeg synes også att du burde ta deg en tur til legen, og få testet Jern og vit B12 konsentrasjon. Jeg vedder penger på att de er allt for lave. Dette kommer av att du spiser for lite nærningsrik og for dårlig variert mat. Moa, du må skaffe deg hjelp av noen du stoler på! Du skriver innledningsvis att du har vært mye lenger nede, og att du nå er på vei opp igjen. Du må vel ha hatt noen å vende deg til tidligere som kan hjelpe deg igjen? Det skal mye til att du klarer allt på egenhånd, og du vil garantert trenge hjelp og støtte underveis" Att. Allt. Attt. Alllt. Atttt. Allllt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 "ok, begynte å lure.....men det er ikke mulig å ta ut penga, mente jeg lissom.....? Uansett, hvem gidder å kjøpe bøker.........." Ikke du, tør jeg vedde på. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Global oppvarming ikke så "concensus" likevel Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvem Windovs skal jeg velge? 32 eller 64bit? Du velger Windows Gunnar. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Den skolen er 100 tusen ganger finere enn den skolen jeg gikk på,da jeg gikk på skolen for mangen år siden...........Jeg savne ikke skolebenken.Langt der fra.Jeg var lei etter 12 år skolegang................................................................. Du savner ikke skolebenken, sier du? Jeg mener at man skal kunne velge étt skriftspråk Klassiker. Endret 14. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har lyst til å velge to Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 jeg tror masse aliens med laserstråler som skyter dritt fort og dritt mye damage sånne grønne laserkuler kommer ut og masse ufoer med radar og laserskytere Hehe, hva skal jeg si? Har Medietilsynet i Norge blitt for liberalt? Ser iallfall ut som om denne stakkars sjelen har tatt skade av ett eller annet. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg strøyk på min oppkjøring gjorde en grov tabbe men ellers kjørte jeg perfekt jævla kjipt den tabben var så grov. men har fått ny oppkjøring den 3 januar litt lenge å vente til men skal klare det da Hallo dere skjønner hva jeg mener tegnsetting er ikke så viktig det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå