Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Der er du jaggu inne på noe.

Men da blir det store spørsmålet: Kefirmelk, kefir itje kaffi?

Eg drite i kordan ein hijab ser ut, eg syns berre at dei som kjem til norge skal ha norsk skikkar og ikkje vi skal følge dira!

Det er dårligt av dåke å tru at dåke skal forandre Norge sine skikkar berre fordi dåke kjem hit, dåke kan vere glad dåke fekk komme i det heile tatt(ikkje at eg i mot det )

:!:

Lenke til kommentar
Morro, men finnes det egentlig et godt norsk ord for "lobbyvirksomhet"?

Synes lobbyvirksomhet fungerer fint, jeg, men man kan sikkert bruke korridorvirksomhet, om man heller vil det.

Du har en aldri så liten r for mye i "morro", forresten.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Haha, artig ord. Det var såpass "morsomt" feilstavet, at man nesten kan lure på om det var med overlegg. ;)

Redigert: Så en fin en tidligere i dag jeg også, som er nesten helt der oppe med "sol ned gang": Lav profil dekk.

Endret av OML
Lenke til kommentar

He he, ja tråden handler vel egentlig om ergrelse over grammatiske feil, men slike feil som den "kompabillitilli- greia" gjør meg faktisk i godt humør.

Vel, nu er det sol ned gang, og jeg må ut å legge mine lav profil vinter dekk på lett metall felg :thumbup:

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg forstår meg vel egentlig ikke på de som virkelig irriterer seg på maurproblematikk. Ja sånn: Jeg blir så sinna på folk som skriver "som en due driter", som en av de mere innsiktsfulle leifene unnskyldte seg med, etter å ha forfattet et sant lite grammatikkalsk "selvmordsbrev", her, på dette jomfruelig korrekte forumet så vakkert formulerte.

Slakte ...? :cool:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si annet enn at jeg har eid meg selv.

Det var stor sannsynlighet for at spillet ville få god kritikk, men at det ville få så god kritikk hadde jeg ikke ventet meg. (...)

Du vil altså ikke fortelle hvem som eier deg nå?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
mamma kiler pappa på ryggen og pappa maserer beina til mamma....ver gang jeg ser de i byen går du hånd i hånd og :) det er så shønt atte til og vere 45 og 44 år gamle :)

Mamma, er det sant at sauen er verdens dummeste dyr?

Jada, lammet mitt.

:)

har et problem med mitt mig apperat, de julene som mater tråden "glipper" så tråden stopper opp av og til slik at sveisingen blir veldig hakksete,

Og du som metter liten fugl, velsign vår mat, O Gud, amen.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Ikke tro at jeg misliker MM, det er til tross for dette like interesangt og bra som andre Zelda spill, men det har en helt annen fremgangsmåte enn OoT har hvor OoT har som hovedmål å bringe Hyrule og det's historie frem har MM som mål å bringe frem historien til de som bor i verden og hvordan de har blitt påvirket av det som skjer rundt dem.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
også må jeg si dette:

jeg er IKKE rasist, de som ikke gjør ting som dette er BRA for norge.

nei, jeg mener IKKE at alle gjør dette.

jeg vet at de er nordmenn som gjør de og, men de er vært ansvar, men vi trenger ikke og ta ansvaret for kriminele invandrer.

vær så snill og hold en hyggelig tone og ikke post bare for og kalle meg en idiot eller noe sånn, takker.

Bukker.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Pc Hjelper =) Send pm!

Sende PM til PC-en, mener du?

jeg lurer litt på hva folk egentlig syntes om at de stadig vekk poper opp ting som kan ha ''historisk'' virking, fordi her bodde same kongen fra same land eller de er et hus fra 200 år tilbake ....

mange områder blir vernet av latterlige grunder, foreksempel de var et gamelt hus som sto på eiendomen til noen, også reiv han de huset fordi han ville ha en garasje ... så kommer de noen tullinger fra ''værne alt land'' og sier at denne byggningen var 200 år gamel og veldig historisk ... også får denne persoen en BOT fordi han reiv et råtent gamelt hus på sin egen eiendom ... er dette riktig ?

har vi brukt for alle de kultur/historiske minnene som finner ? ... her i finnmark er de mange gamle bo plasser (bitte liten fordypning i bakken).... og vær gang de finner et litte hul i bakken må et forsknings team ditt for og se om samer har bodd der ... og hvis dem har de skal de grave og gjøre de ulovelig og bugge noe i en radius på 10 mil ...

Gi meg styrke...

Endret av Nerf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Prøv å se forskjell på menighet og befolkning!

Selv dumkirken i Tr.heim er ikke noe viktig samlingssted for lokalbefolkningen.

Ingen stor feil, men fotballhjertet mitt klarer ikke å la være ... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...