Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) "Kattebider! Legg gjerne ut kattebilduer selv!" Haiku. japansk pattedyr, som er en blanding av hai og ku. ny pc - skrur seg av helt uformelt Aha, maskinen er sikkert produsert i nordnorge. Endret 5. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 "Har dette blitt en rette på skrive feil tråd nå?" Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ingenting skrives i 1 ord på nynorsk også sant? Begynte faktisk litt å lure her... Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 "Har dette blitt en rette på skrive feil tråd nå?" Gje meg styrke. I augenblinken før eg såg hermeteikna, gjorde eg klar pisken. Men i staden for ris, skal du få ros for den beste posten her i tråden på lenge. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Ingenting skrives i 1 ord på nynorsk også sant? Begynte faktisk litt å lure her... Nynorsk er faktisk ikkje så langt frå bokmål som ein skulle tru. Om ein undrar på om ord har same skrivemåte, eller rettskriving generelt, er ordboka ei fin kjelde. Endring: Blei ein utilsikta dobbelpost. Beklagar dette. Endret 5. november 2007 av Mephistopheles Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dagbladet i dag: For personbiler har vi ledet trafikken på en omkjøringsvei via Slåttevik og Førland, men vogntung og andre tunge kjøretøy må dessverre vente til slaktene og den ventende traileren er borte, sier operasjonsleder Harald Aaase. Hva slags kjøretøy er et/en/ei vogntung? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Finn fem feil? Nei. Finn EN rett! FYSISK inne I butikken å kan TA på varen, mens når eg e på nettet så kan eg isje vida kor spilleren befiner seg så jeg kanj ikke bli garantert at jeg ikke må stå for tollen.. dermed når jeg bestiller så krever nettbutikken i norge at jeg skal ta meg av toll og frakt dermed går prisen opp noen tusen fra oppgitt pris som jeg trodde jeg skulle få spilleren for... derfor kjøper jeg ikke Blu-ray spiller. har vært sak om det på itavisen også jeg linka jo derte ! BILLIGESTE Blu-ray koster ca 10.000 kr Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Stavanger aftenblad: To kvinner kan bli ny biskop i Møre Feminint puslespill? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Emnetittel fra Windows-kategorien: ny pc - skrur seg av helt uformelt Hadde det vært bedre om den høflig og høytidelig hadde takket for seg, mon tro? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ulevold eller voldehovin hadde vert fint Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lo når jeg så den selv. Sånn kan det gå når man tar på seg for store språkbukser. (Den var til johnj) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ... bare sinnsyk, altså. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Fleskesmør smurt på flesk med smør. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 "Land Rover Freelander 1,8 Open Ear" Tittelen til en annonse på Finn.no ... For de som ikke har for god greie på bil: Freelander ble levert i to utgaver. En normal, og en der man kunne ta av tak og vegger på bakparten av bilen. Dette skapte jo da en frihetsfølelse, og man kommer i kontakt med luften. Altså "Open Air", som den egentlig heter. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Ikke kjøp "Open Ear" versjonen, det er mange som har hatt store problemer med voksdannelser i bilen. Og det er vanskelig å oppdrive Q-tips i størrelse "bil". Endret 7. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med tanke på at Freelander 1 generelt sett var (og er) en møkkabil kvalitetsmessig, skal man ikke se bort i fra at det er tilfellet, cyclo. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) «lobby virksomhet på godt norsk ^^» Endret 7. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Irriterer meg over folk som har masse skrivefeil; skriver "di" istedenfor "de" og ikke kan og/å reglene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 «lobby virksomhet på godt norsk ^^» Jeg vet! Man driver en virksomhet iført lobber. Her er et virkelig kledelig par: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er forresten ganske sikker på at det er mye mer hensiktsmessig å kle på seg labber enn lobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå