Leeland Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vent ja, dugeleg - ja det kan ein ver usamd om. Nokre gonger ser det jamvel ut til å vere dårleg rettskriving. Huff huff Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) av en eller annen grund begynner alle politkerene og skjære ned på forsvars og hæren sitt busjet, vi blir akkurat som under 2 verdens krig ... ikke noe soldater og forsvares oss med hvis vi blir angrepet .. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=182863 (enne tråden fikk meg til og tenkte)... De er jo latterlig at vi skal reddusere forsvaret til null og niks.. bare fordi staten heller vil bygge opra hus for og etter ligne sydny austrlia ... norge bruker ALT for mye penger på tull, og for litte på viktige ting ... og alle politkerere lyger så de renner ut av kjefte, og blender folk med ''planer'' ... uansett hva de sier under valg kampen, holder de det nesten aldri.. vi må faktis ha noen styrker, og være stolt av de ... men neida, de skal heller bygge et råttent over priset opra hus, fordi alle her elsker jo opra O_o ... politkererne i norge for tiden er helt ''svimmel'' og gjør ikke noe orntlig ... de bare ''vurderer'' ting, og alt går som oftes til f*** ... norges politkere bruker nå tiden til og sitte på ræve, lage de latterligste reglene ever, samtidig som de får fett betalt for de... Håper jeg får besøke Austrlia en eller annen gang. Red.: Uthevet de fleste feilene. Endret 4. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
noodles Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hehe... skulle sett litt rundt de, også anmeld justis ministeren tongue.gif.. de må jo være ned tur O_o ... du kan ikke se forskjelen på et opptak, eller en DVD rip .... loven biter jo seg sjøl i halen der ... Korleis kan ein skrive noko slikt utan at det ringjer ei bjølle? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Denne var også fin: ulevold eller voldehovin hadde vert fint Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sitatet til Skarstad får meg til å gråte stille tårer... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis du nå ikke er helt uttørret, så kan resten av tråden anbefales. Her vil du finne en sann hengemyr av potensielle tårestartere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Denne fant je på spilldelen: Etter utsettelsen av Age of Conan gjikk kursen ned på Funcom aksjene med 42,6 % kilde: http://www.hegnar.no/kurser/ticker.asp?paper=funcom 786 millioner tapte funcom på utsettelsen + at di kan rissikere og miste endel store investorer. Tror denne utsettelsen er det dummeste funcom kunne gjort. Leste at det var pga problemer med det nye slost systemet. ( kilde: Finansavisen) har funcom tatt seg vann over hodet her? Klarer dem og lage et spill slik som forventes av dem? Jeg tror ikke det er Funcom som har tatt seg vann over hodet her. Endret 4. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvis du nå ikke er helt uttørret, så kan resten av tråden anbefales. Her vil du finne en sann hengemyr av potensielle tårestartere. Fant den tråden nå, og du har uheldigvis rett. Jeg klarer bare ikke å ta den diskusjonen seriøst selv om temaet er et viktig tema Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Enig. Temaet er viktig, men mangel på skriveferdigheter blir demotiverende. Fant et lite nøste. Kattebider! Legg gjerne ut kattebilduer selv! Finfin trådtittel. Så klart trenger du hjelp. hei ej treng litt hjelp, har ikkje så veldig masse peiling på sann ting.... trenger hjelp til å finne nokken gode høytallera og forsterker som spiller høgt tenker på total pris på ca 5000 kansje? såg litt på dissa da : Endret 4. november 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mer ifra tullingen jeg siterte tidligere i dag: "men vi trenger et FORSVAR for og kunne beskyte oss..." "de hjelper ikke hvis vi har 1000 spesial soldater som er vanvitig over betalt og er bedre en andre, fordi hvis vi blir angrepet blir de vel STORE styrker ..... da er de bedre og ha et opgående forsvars nett som vi kan bruke.. foreksempel fjelene i norge er jo genialt for små angrep.. og fiende kan ikke jevne hele driten med jorden ...." Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 "men vi trenger et FORSVAR for og kunne beskyte oss..." Så du funksjonen til forsvaret er å skyte på nordmenn? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen må jo ta på seg det tunge ansvaret. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg synest at son der querty et eller annet tastatur suuuger Jeg fatter ikke at det går an å skrive QWERTY feil, engang. Endret 5. november 2007 av OML Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Haha, fantastisk. Helt sykt at det er mulig å få en "u" inn der. =D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Da har du misforstått hva QWERTY er Lenke til kommentar
andm Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg synest at son der querty et eller annet tastatur suuuger Jeg fatter ikke at det går an å skrive QWERTY feil, en gang. Skrive det feil en gang? – En gang for lenge siden? Kanskje du tenker på «engang»? Du bør også tenke på plasseringen av ordet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det virkelig lov å skrive "engang" i ett ord? Morsomt. Da har jeg lært noe nytt i dag og! Syns ikke at plasseringen av ordet var spesielt ille egentlig. Det høres helt naturlig ut å legge det ordet i slutten av setningen på den måten. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Spør du meg klinger verken "en gang" eller "engang" noe særlig i den setningen. Det burde ekskluderes. Endret 5. november 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 «en gang» og «engang» har to vidt forskjellige betydninger. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Da beklager jeg min språkbruk, men lar det stå til ettertiden og senere generasjoner. Jeg endret "en gang" til "engang" rett og slett fordi det var en ren grammatisk feil, ikke en "skjønnhetsfeil" slik plasseringen av ordet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå