Skavold Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sitat Simen: "Enkelte folk er ikke verdt å educate." Nei, han har rett i det. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 quiteen terentino boks 199kr (kill bill 1, kill bill 2, jackie brown og reservaitor dogs) Quentin Tarantino har et spesielt navn ja, men ikke så spesielt... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Katten min slår meg med alluminiums balltre Kan ikke huske å ha sett det navnet i noen navnebøker. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Denne er kanskje nevnt før, men jeg gidder ikke søke etter den nå: Operasjon Varmt Bly vs Data Komponenter Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Katten min slår meg med alluminiums balltre Kan ikke huske å ha sett det navnet i noen navnebøker. Han har vell to katter da? En uten navn, og en som heter Alluminium? eller? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Dette er bare en tastefeil, men dog en morsom en: Video car chipsets in laptop systems may work with this game but are not supported by Electronic Arts. Jeg vil også ha et bil-chipset i min laptop Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ikke lov og tafse på folk, er tilogmed strenge regler om det i japan, men de tette metrobanene sliter dessverre stort med tafse problem. JA til mer norsk i skolen. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ikke lov og tafse på folk, er tilogmed strenge regler om det i japan, men de tette metrobanene sliter dessverre stort med tafse problem. JA til mer norsk i skolen. Hehe, men jeg er imponert over at dessverre er riktig skrevet. :!: Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hehehe, mer en liten skrivefeil, men morsom uansett: De fleste ungdomsulykkene skjer under vanskelige kjøreforhold som for eksempel glatt fører. Dette er et svaralternativ på teoritentamen (Førerkort, klasse B). Endret 2. november 2007 av Nerf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) ja det trur jeg å! i en film har jeg alltid lært av mamma og pappa at det bare er skuespill og at alt blod og gør somregel er ketshup eller lignene.. barn som ikke lærer det av foreldra sine er det litt være for.. jeg og søstra mi har nesten alltid fått låv å se på skrekk filmer siden vi var små unger på 10 år, 18 år aldersgrense osv Tror kanskje foreldrene burde satt mer fokus på andre ting. du burte sette deg ned å lese hels posten før du begynner å skrive! Endret 2. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Trådtittel: Rune skrift oversetter? Hvem er denne Rune som oversetter skrifter? Noe så besynderlig som en dobbel orddelingsfeil :thumbsup: Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 "vis du vil inn i militæret så gå inn når du blir kalt inn, du skal gjennom fysiske prøver og legeteseter før du blir sendt til tjeneste. kan vær du blir bedre av å være der. og vis noe går galt så er det vel e av de bedre plassene å være siden de fleste der har god peiling på førstehjelp og slikt." Lenke til kommentar
Backload Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja men faen espen 90 er faen meg ikke bergiser fikk da svar om statoil likke ved kg www.evo.no Noen er faktisk så dumme at de ikke forstår det selv engang ... :!: Lenke til kommentar
Backload Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 En til ... nyheter! fra Toyota Toyo vinyl på resten av front sidene er blitt populært står det på bilsport bladene :O LOL trukke d www.evo.no Hva menes egentlig her? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Fra et bilde postet i Tyrkiske hackere angrep siden til skolekorps Aftenbladet.no/Stavanger aftenblad.no har en innlegg om kurdistan (...) I dette artikkelet (...) Fant noen flere: jeg like begge band, vært på konsert med begge. Nå har jeg de extendede filmene selv så hvis dem viser kinoverisjonen blir det helt håpløst for meg å dra ned å se dem. Skal ikke nekte for at det er veldig fristende å se dem igjen på Colloseum, det vil nok vekke gode minner da jeg så dem på premieredagen sist. Fant også en topic som het "Bæbar data til World of Warcraft" Endret 2. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 De er jo latterlig at vi skal reddusere forsvaret til null og niks.. bare fordi staten heller vil bygge opra hus for og etter ligne sydny austrlia ... norge bruker ALT for mye penger på tull, og for litte på viktige ting ... og alle politkerere lyger så de renner ut av kjefte, og blender folk med ''planer'' ... uansett hva de sier under valg kampen, holder de det nesten aldri.. vi må faktis ha noen styrker, og være stolt av de ... men neida, de skal heller bygge et råttent over priset opra hus, fordi alle her elsker jo opra O_o ... politkererne i norge for tiden er helt ''svimmel'' og gjør ikke noe orntlig ... de bare ''vurderer'' ting, og alt går som oftes til f*** ... norges politkere bruker nå tiden til og sitte på ræve, lage de latterligste reglene ever, samtidig som de får fett betalt for de... ...Som for eksempel skikkelig norskundervisning. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 En fersk en fra VG: Se video av den intense fighten. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) men det har visst bare vert en løyn for min del.. Norskutdanninga i skulen er og ei lygn. Endret 3. november 2007 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) lygn? Nynorsk er eit vent skriftspråk. Endret 3. november 2007 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå