Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehe, mer en liten skrivefeil, men morsom uansett:

De fleste ungdomsulykkene skjer under vanskelige kjøreforhold som for eksempel glatt fører.

Dette er et svaralternativ på teoritentamen (Førerkort, klasse B).

:wee:

Endret av Nerf
Lenke til kommentar
ja det trur jeg å! i en film har jeg alltid lært av mamma og pappa at det bare er skuespill og at alt blod og gør somregel er ketshup eller lignene.. barn som ikke lærer det av foreldra sine er det litt være for.. jeg og søstra mi har nesten alltid fått låv å se på skrekk filmer siden vi var små unger på 10 år, 18 år aldersgrense osv

Tror kanskje foreldrene burde satt mer fokus på andre ting.

du burte sette deg ned å lese hels posten før du begynner å skrive!
Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

"vis du vil inn i militæret så gå inn når du blir kalt inn, du skal gjennom fysiske prøver og legeteseter før du blir sendt til tjeneste. kan vær du blir bedre av å være der. og vis noe går galt så er det vel e av de bedre plassene å være siden de fleste der har god peiling på førstehjelp og slikt."

Lenke til kommentar

Fra et bilde postet i Tyrkiske hackere angrep siden til skolekorps

Aftenbladet.no/Stavanger aftenblad.no har en innlegg om kurdistan (...) I dette artikkelet (...)

Fant noen flere:

jeg like begge band, vært på konsert med begge.
Nå har jeg de extendede filmene selv så hvis dem viser kinoverisjonen blir det helt håpløst for meg å dra ned å se dem. Skal ikke nekte for at det er veldig fristende å se dem igjen på Colloseum, det vil nok vekke gode minner da jeg så dem på premieredagen sist.

Fant også en topic som het "Bæbar data til World of Warcraft"

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
De er jo latterlig at vi skal reddusere forsvaret til null og niks.. bare fordi staten heller vil bygge opra hus for og etter ligne sydny austrlia ... norge bruker ALT for mye penger på tull, og for litte på viktige ting ... og alle politkerere lyger så de renner ut av kjefte, og blender folk med ''planer'' ... uansett hva de sier under valg kampen, holder de det nesten aldri..

vi må faktis ha noen styrker, og være stolt av de ... men neida, de skal heller bygge et råttent over priset opra hus, fordi alle her elsker jo opra O_o ... politkererne i norge for tiden er helt ''svimmel'' og gjør ikke noe orntlig ... de bare ''vurderer'' ting, og alt går som oftes til f*** ...

norges politkere bruker nå tiden til og sitte på ræve, lage de latterligste reglene ever, samtidig som de får fett betalt for de...

...Som for eksempel skikkelig norskundervisning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...