Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har dåke lyst til å bli filma mens dåke hadde dødd?

Innlegget er endret av XXXXXX: I dag, 11:28

Endra frå kva? Vondt til verre, eller var endringa ei svak forbetring?

Si det. Men jeg tror ikke vedkommende gikk inn for korrekt skrivemåte. Sannsynligvis er det stavet korrekt i henhold til dialekten hans. Uten at det nødvendigvis trenger å være en offisiell målform. Grunnen til at jeg nevner det er fordi jeg føler det tar moroa ut av det å komme trekkende med skrivefeil som aldri var ment å være i henhold til bokmål eller nynorsk til å begynne med. Det samme gjelder åpenbare tastefeil.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er ikke den lekkerbiskenen postet litt tidligere?

Edit:

Så på nyhetene om ei dame som klikka fordi en man kalte en mørk person negger. Hva skal du kalle en mørk person da? Du kan jo ikke kalle en en svarting eller no.

Knegger!

hei lure på hva slaks programer jeg trenger for å lage egen online spill som world of warcraft

Optimist.

Hva skall den formasonen der fårestille?

Stygge sauesykdommer rir vår hjerteløse steinrøys. Sett gjerne ut i skogen de barn du vil bli kvitt!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei, jeg har started et enkelpersonsforetak og skal leie meg selv ut some dørvert. jeg leter derfor etter en STIKKVEST eller en kniv/slagsikker vest. dem var så jævli dyre nye :S må sikkert være i XL tror jeg:p PM om noen har til salgs:D

God morgen! :yes:

Det har seg slik at jeg er 15 år nå. Og jeg har en kødd i klassen, som jeg var god venn med inntil ca 6 mnd siden.

Han fikk seg kjæreste og ble en eneste stor drittsekk mot meg. Han har bare tråkket på meg hele tiden. Dama hans gadd ikke mer etter 2 uker, og det gjorde det ikke noe bedre for min situasjon. Jeg hadde kjæreste, og siden vi var så gode kamerater før vet han mye om meg og. Vi har alle våre problemer elelr sykdommer som vi ikke vil at alle og en hver skal få vite om. Men han har da gått og fortalt så og si alle på skolen om mine litt mer private problemstillinger. Han flørtet en masse med dama mi, slo henne på rompa og slikt, og jeg mannet meg opp og denget han skikkelig en gang.

Siden det har han bare fortsatt enda mer. Han gjør ALT han kan for å henge meg ut og kødde med kjæresten min. Og det er det at han hele tiden henger på ho som gjør meg mest forbanna.

Han har roet seg litt igjen nå, siden han omsider klarte å finne ei jente på ny, men jeg er lei.

Jeg vil ta igjen med han.

Men jeg er ikke så sterk fysisk, men er nok en del sterkere enn han psykisk tongue.gif

Så jeg vil gjerne ha litt hjelp til hva jeg skal gjøre med han, jeg er dritt lei mad.gif

Revolting Cocks :new_woot:

revco.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

En liten samling sitater jeg har kommet over den siste halvtimen:

Add meg da!

Hvem spill har du?

Enkelte folk er ikke verdt å educate.

Har du drukke eller?

Maken til åpen kilde kode propaganda, for å si det mildt så sitter en hvilken så helst bruker åpen kilde kode eller ikke med sikkerthets hull så til de grader uansett.

M-m! WTF liksom?

Så nice da

Gjelder dette Worldwide eller bare USA?

kommer veldig an på reviews

Eg er ingen fan av achievemets

Jaja, det er sikkert en combo av de 4'e knappene

[Emnetittel:] Eventyr Spill - Altså Pek-og-klikk!

nja... det er begge... eller Meta virker... men den nekter og loade mani og dm... den sier den ikke finner de... men det er riktig adresse jeg har lagt i metaplugins.ini... den du tenker på er VDF filen... det er så serveren skal fårstå mani komandoene... den trenger ejg senere men nå må jeg først få loada mani...

Lær å les

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Uansett det skumleste med at Iran skal få atomvåpen er ikke at dem selv vil avfyre bombene, det skumleste er at dem skal selge eller gi bomben til en terroristgruppe som ikke ville nølet med å bruke det på Israel, USA eller Europa.

Jeg lover herved å aldri skumlese! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
En liten samling sitater jeg har kommet over den siste halvtimen:
Add meg da!

Hvem spill har du?

Enkelte folk er ikke verdt å educate.

Har du drukke eller?

Maken til åpen kilde kode propaganda, for å si det mildt så sitter en hvilken så helst bruker åpen kilde kode eller ikke med sikkerthets hull så til de grader uansett.

M-m! WTF liksom?

Så nice da

Gjelder dette Worldwide eller bare USA?

kommer veldig an på reviews

Eg er ingen fan av achievemets

Jaja, det er sikkert en combo av de 4'e knappene

[Emnetittel:] Eventyr Spill - Altså Pek-og-klikk!

nja... det er begge... eller Meta virker... men den nekter og loade mani og dm... den sier den ikke finner de... men det er riktig adresse jeg har lagt i metaplugins.ini... den du tenker på er VDF filen... det er så serveren skal fårstå mani komandoene... den trenger ejg senere men nå må jeg først få loada mani...

Lær å les

En moderators hverdag er i sannhet ikke enkel. Trøste, puske på øret, fortelle svinet hva det vil høre, ta av seg underbenklærne ... :whistle:

Lenke til kommentar
Har jeg installert Porsessoren riktig?

Jeg er usikker på om jeg har fått den riktig, Det er en Q6600 Prosessor, Mener jeg har fått den riktig. men først da jeg satt den på og skulle lukke lokket, kom det litt motstand, og jeg stoppet, og top opp prosessoren og Så noen små hull på vær pin, etter det satt jeg den helt på. så spørsmålet mitt er, Er det vanlig og få litt motstand når du tar ned sikkerhets lokket / og når du tar den ut skal det være små huller i pinnene? Er den brukbar fler en en gang etter du har tatt den opp?

For å svare på overskriften: trolig ikke.

For å svare på resten av innholdet: oppsøk profesjonell hjelp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva er feil?

Edit:

Dagens første.

dette blir litt rart, men av hvilke grunder kan overkroppen begynne å klø? det er på magen, ryggen og brystet at det klør noen ganger.
Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Fra en artikkel på hw.no:

Vi har sett denne typen for søkemotor tidligere integrert i menyen i annen annen distribusjoen - nemlig OpenSUSE 10.3 og Kick-off-menyen - men det er verdt å nevne at det her er snakk om søkemotoren Beagle og ikke Tracker.

for søkemotor? forkortelse for forhistorisk?

Hva som er forskjellen på disse søkemotoren er hovedsakelig funksjonalitet.

Var det et spørsmål eller?

Da Beagle har vært ute lenger enn Tracker, har Beagle naturligvis litt flere muligheter enn Tracker, men sistnevnte blir mer foretrukket enn førstnevnte fordi den er skrevet i C framfor Mono - som er en Linux-versjon av Microsofts .NET-plattform.

Enkelere kan det ikke sies, eller?

Men det som virkelig imponerer meg med denne artikkelen er at det på en av de fire sidene er brukt hele 39 bindestreker. Jeg kommer til å ha mareritt om bindestreker i natt.

Endret av cyclo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...