NgZ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Han kan jo være en meget fokusert selgertype da ...?Fokusert tror jeg neppe han er. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det er en økende trend at tenåringsgutter og unge menn blander engelske ord og engelsk staving inn i det de skriver. Ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 - Jeg får vanvittig mye e-post med veldig elendig ortografi. Dysleksi kan da ikke eksplodere i befolkningen på noen få år! Man må pugge hvordan et ord staves, og det har de ikke lært på skolen. Der skal de bare ha det trivelig. Det lærer de ikke riktig skrivemåte av. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.3847459 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 http://www.forfatterbloggen.no/roller/page...ene_er_over_oss Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvis noen hadde giddi så kunne en fiksa så treene blir lit mer finere Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synd at Ragde ellers er et så frastøtende vesen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Leste i en gammel tråd hvor jeg spurte en person om han var redd for bokstaven "F": Hva i all verden? Hvordan kom du til den konklusjonen at jeg er redd for F? Mange grapher bruker flere metoder, så du tar grundig feil når du sier at en graph blir ubrukelig om man bruker flere metoder. Det er vanlig for å få en mer korrekt graph. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kan phor phaen ikke skjønne hvorphor du klager phor sånne småpheil. Jeg får phnatt og phinner det ikke det phnugg morsomt! -Christophpher Stephphanussen- </ironi + midlertidig pseudonym> Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 får dere som ikke skjønner den i oslo er det vanelig og si ass på slutten av vær setning Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 får dere som ikke skjønner den i oslo er det vanelig og si ass på slutten av vær setning "my ass" Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sol ned gang Eg finn ikkje ord ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Den er episk, og fortjener derfor en bedre skjebne. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Til hans forsvar så kan man jo si det kommer sol ned gangen her: Eieren av gangen hadde bare trengt en slik for å få elg i sol ned gang: Lenke til kommentar
reverto Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er en økende trend at tenåringsgutter og unge menn blander engelske ord og engelsk staving inn i det de skriver. Ekstremt irriterende. Er det noe å irritere seg over? Slik har det jo alltid vært. Enn om kanskje noe mer påfallende nå enn for 80 år siden. Tørr vedde de det gjelder har like store tanker om kritikerne sine, som de som kritiserer dem. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Tørr vedde de det gjelder har like store tanker om kritikerne sine, som de som kritiserer dem. --- Tittel fra spillforumet: Anbefalinger angående spill? Endret 26. oktober 2007 av Gønn Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) 1 Kan ikke sitte med beina rett ned blir uvant.hender også at jeg sitter i yoga stilling på skolen (nei det gjør ikke vondt) 2 knekke fingre. Nesten sluttet med dette nå. vanskelig og slutte 3Knekke kjeven Jeg klarer og knekke den og det kommer en høy ly kan være skadelig etter lang tid men vanskelig og slutte. 3knotle i nesen. pekefingrene mine er råde så jeg vasker hendene en del. 4klarer ikke og spise noe uten og se mønsteret i det og spise etter mønsteret. 5kjører bil eller sittet på så ser jeg mønsteret i fjellene 6knipser og trikser med blyant nesten uten at jeg vet det. ( en gang kom en lærer bort og sa dette var imponerende og jeg var heh va mener du) 7 kan bare gå på fortauet om jeg unngår og trakke på strekene. (så godt som mulig) 8 (kanskje burde jeg slutte og bruke så mange paranteser. 9 kutter dopapir av når rullen treffer gulvet bretter det til en ball og ja. Gje meg styrke. I IT hadde hadde to i dag: "Det får tiden vise... For tiden går" og "Dette må dere skrive helt riktig ellers blir det feil" HAHAI fjord da vi hadde ham i biologi hadde han også noen bra men kommer ikke på alle. Biologi og IT? Eg kjem ikkje utanom tanken på at denne studenten treng meir norsk. Endret 26. oktober 2007 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har problemer med å få meg på BF2 servere. Lurer på hva det er han hadde håpet å få seg jeg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har problemer med å få meg på BF2 servere. Lurer på hva det er han hadde håpet å få seg jeg. Litt pulings oppå serveren er ikke å forakte? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg har lyst til å vite det Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Må ha ett skikkelig system i musikk og film mappen min. Kan ikke ha tags som ikke er skikkelige. Eks: Lord.of.the.Rings funker ikke må være Lord Of The Rings. Lysta til å bli norsklærar blir svakare, for kvar dag som går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå