Skavold Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ei jente som henger på Nettby sendte meg denne meldingen for en stund tilbake: Hei hei! Har du funnet på i helgen? Jeg kunne ikke dy meg, og måtte bare svare følgende: Svar fra skavold:Nei, jeg har ikke sett ham. Hørte rykter om at På skulle til Tr.heim Endret 21. oktober 2007 av OML Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er jo er ørliten sjanse for at det var humoristisk ment, da. Denne mannen aner ikke hva han snakker om! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) lurer bare på hva spill dere skal kjøpe i tiden som kommer / hva dere gleder dere til. er så mange som tar den av seigmen så jeg tviler for at vi tar den. Edit: Fant en stygg en til. Endret 22. oktober 2007 av Nerf Lenke til kommentar
andm Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Edit: Fant en stygg en til. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men ikke tro på en fyr som tydligvis skal ha skapt verden siden noen har skrevet det...! Sist eg sjekka, så blei vel verda skapt før dei skreiv om det? Eller? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare gadd ikke å legge så utrolig mye effort inn i denne tråden Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg spiser også godeti i system. Spsiser en av hver farge osv. Når jeg har lite igjen spiser jeg de stygge først eller de jeg liker minst. Eg får gysingar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare gadd ikke å legge så utrolig mye effort inn i denne tråden Ei jente som henger på Nettby sendte meg denne meldingen for en stund tilbake: Hei hei! Har du funnet på i helgen? Jeg kunne ikke dy meg, og måtte bare svare følgende: Svar fra skavold:Nei, jeg har ikke sett ham. Hørte rykter om at På skulle til Tr.heim Var du veldig kåt i det samme instance? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Pencil: Huh? Aner på ingen måte hva jeg tenkte på, i et sånn passe nanosekund. Glem det! Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nytt kabinett står for tur. Men åssent? Åssen kabinett, hvem kabinett, hva kabinett, er jo ikke så helt uvanlig her, men bøying av disse har jeg ikke sett før Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Så lite enn vet, dog såååå påståelig... Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Så lite enn vet, dog såååå påståelig... Jeg liker at man gjentar voooookaaaaleeeer etter hverandre slik som i eksempelet, man må på en måte lese de ordene saaaaakteeeee. Det er ett fint virkemiddel :!: Endret 24. oktober 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er ett fint virkemiddel :!: Ikke to, altså? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er ett fint virkemiddel :!: Ikke to, altså? Nei, ett. Ikke 3 heller. Endret 24. oktober 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 "Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller!" Med mindre mannen bak posten er en alkoholisert hasjforkjemper ser jeg liten grunn til å ta ham alvorlig. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sorry Skarstad, om dette er din quoteleverandør, men eg klarde ikkje dy meg. skal se om jeg finner noe bevis.. men det er ikke sikkert.. har sett flere filmer som er laget av professorer, osm forklarer at maruana ikke er skadelig, altså en dukumentar, navn på dissen filmene vet jeg ikke fordi jeg ikke er en eier av den sånn film, jeg har ALDRI prøvd harsj og skal ALDRI prøve heller! men jeg er så lei av folk som ikke har peiling på hva dem snakker om. hvor ser du at det står at hasj er SÅÅ skadelig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 "Det er bevist at Alcohol er mye farligere enn Hasj! Hasj Styrker hjerne seller. Alcohol Dreper hjerne seller!" Med mindre mannen bak posten er en alkoholisert hasjforkjemper ser jeg liten grunn til å ta ham alvorlig. Han kan jo være en meget fokusert selgertype da ...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå