thadon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det en skrivefeil som irriterer meg, så er det når noen skriver "kopler". DET HETER KOBLER! Skal ikke si at jeg skriver prikkfritt, men greier ikke når noen skriver "kopler". Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har også lagt merke til det med kopler, og ikke bare her på forumet. Finnes uttalige norske oversettelser til diverse dataprogrammer som faen meg ikke klarer å stave "koble" skikkelig. LimeWire f.eks: "Kople til". Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 og xfire. Var\er med i oversettelsen av eBuddy, der er det faen meg en som greide å skrive "kople" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk skal du pinadø ha! Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det er da ingenting i veien med "kople"/"kopling" (bortsett fra at det høres teit ut)? Sjekk opp i kilder før du hevder ting. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=k...publications=23 Endret 21. oktober 2007 av thadon Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Er det problematisk og sjemme bort kjeresten for mye?Nå snakker jeg ikke om sånn 24/7 luksus, men generell bortsjemming. Hei, jeg har en kompis som sier at han he endelig mista jomfrudommen sin , men han sier han ikke fikk sprutt etter 5 min med "god" sex, og i tillegg sier han at han ikke sprutta når hun sugde han, (dama han hadde gjort det før, foresten ). er det noen som tror på det, jeg gjør i alle fall ikke det! ( utenom vist han er virkelig fucked up!! ) Episk. Her er en skikkelig godbit: Trådtittel: Da var jeg blitt gravid ublanlagt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har noen gode ord? Endret 21. oktober 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du legger ut et bilde på Nettby, så kan du også slette det.. Men der står det "slet". Irriterer meg hver gang.. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du legger ut et bilde på Nettby, så kan du også slette det.. Men der står det "slet". Irriterer meg hver gang.. Dobbelpunktum. Grøss. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis du legger ut et bilde på Nettby, så kan du også slette det.. Men der står det "slet". Irriterer meg hver gang.. Dobbelpunktum. Grøss. Forkortelse for trippelt-punktum.. Duuh! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 I så fall glemte du et mellomrom. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=k...publications=23 Er ikke kople det nynorske ordet for å koble? Eller tar jeg fullstendig feil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nei, du har heilt rett cyclo, men ein kan ogso skrive det på bokmål: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvorfor folk for det for seg at de skal strø om seg med versaler. Denne mannen forfalsker sitater! Lenke til kommentar
andm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=k...publications=23 Hvorfor fjernet du kilden som støttet utsagnet mitt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Et OD-hefte jeg fikk skolen kan fortelle meg at "OD kan kanskje ikke stoppe klimaendringene, men vi kan vise at ungdom ikke godtar klimaendringer og urettferdighet, og at vi vil gjør noe med det." Det skal i hvert fall ikke være ambisjonene det står på. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvorfor folk for det for seg at de skal strø om seg med versaler. Denne mannen forfalsker sitater! Tøv og tøys. Du endret det du skrev i dag kl 14:01, mens sitatet mitt (som er et nøyaktig sitat) var fra 18:36 i går. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er jo er ørliten sjanse for at det var humoristisk ment, da. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva? tror du virkelig det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg gir Skarstad full kudos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå