pcp160 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, "du forstr jo vha jge mener lievel". Argh. Ha ha, ja den var bra. Beklager at jeg stavet det ordet feil, men du forstr jo vha jge mener lievel... Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Dette ser jeg faktisk meget mye frem til. Tror det kan bli et meget morsomt spill. koser meg fremdeles dog med Mariokart 64 jeg. En av de mest siterte fra min side forsøker visst å skrive sofistikert nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Denne ble litt lang, men jeg følte for å ta med hele lidelseshistorien. Kanskje litt perverst av meg? Spørgesmålet: hallo. jeg har lurt lenge på hva det er i kebaben mann kjøper. har noen en oppskrift eller tror de vet hva den er laget av så post ivei.. Første geniet prøver seg: mener du kebab kjøttet? vis ikke.. så har du vel øyer å se med?.. men vis du mener kjøttet er det vist blaning av lam og noe annet.. hvorfor stikker du ikke ned på din lokale kebab shappe å spør? bor du i oslo er vel ikke det noe problem.. jeg har faktsik en kebab oppskrift i kokeboka som jeg fikk på ungdomskolen. det smaker HERLIG, men seff ikke like bra som dem som KAN lage det! og foresten... når du er ute å skal ha en kebab, åssen saus tar du? mild - mild medium - meduim - medium sterk - sterk? jeg går alltid for medium sterk, har testa sterk 1 gang.. FYY det var HOT Andre geniet iler dessverre til unnsetning: husker jeg var på fylla i tromsø en gang. der spurte kebabselgeren hvilken styrke jeg ville ha på kebaben, rangerte fra 1 til 10. valgte 10 . gikk greit å spise, men smakte nesten ikke no, bare brant i hele munnen. hadde sikkert vært værre edru. her i trondheim spør de ikke hvor sterk du vil ha den. ikke dær jeg har spist iafall. kekbab lages iafal av noen lefser som de pleier å lage selv, fins sikkert en oppskrift på nettet lammekjøtt er vel det tradisjonenne kjøttet, idag får du jo alle mulige typer kebab saus? salat, tomat, jeg liker syltet chilli oppi. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg har tittet på ram, hk og cpu, og bestemt meg ganske så presist nå, nå står det bare mellom disse to minne modellene, kan noen hjelpe meg. men har ikke noe serlig peiling jeg, noen skilla karer her som vet? kanskje noen til og med har rammen selv. ... PS: detta passer sammen dette? og med utstyret i siggen? Bare namnet på tråden fekk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Det kan umogleg vera så forbanna vanskeleg å skilja mellom hvem og hvilken? Endret 14. oktober 2007 av Mephistopheles Lenke til kommentar
noodles Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hadde jo vært artg å hate IMdb for musikk også. Kunne jo ikke ha hett internet music database da, siden det også blir imdb. Eg merkar eg grin litt på innsida når eg les slikt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 En gutt på 17 år er anmeldt for trusler mot politiet og en jente i 14-15-årsalderen blekjørt ruset hjem til foreldrene. Politiet på Jæren er påvirket av rus når de kjører? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Helt latterlig mange skrivefeil på den sida, det hindrer meg faktisk fra å bestille. Får det til å virke mye mindre profft. Nok en gang slår ironien til når det ikke kunne passet bedre. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 nei for guds skjyld BRUK EN Q TIPS OG DYP DEN I RØD SPRIT OG TØRK OG BYTT QTIPOFTE SÅ ER SAKEN BIFF SNAKKER AV EGEN ERFAREIN PAPIR GJØR TINGMYE VERE SITTER SEG FAST I DE 945 ØMFINTELIGE BRUK HUET OG TA deg for all det meget god tid Huff. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det blir FOR idiotisk vis Nintendo ikke lanserer enn Harddisk nå snart, jeg kommer ikke til og kjøpe 10 stykk SD-Kort for og lagre demoer og andre ting på. Huff. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De er litt harde, men på en god måte som gjør at de er gode å tykke på, og nokså søte. De smaker som skjisebær å ikke som vin. Sukk. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ikke nok med at barna ikke klarer å uttale "kj"-lyden, men nå begynner de å SKRIVE "sh"-lyd også. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 "Bokmål virker som skrivtspråk, ikke talespråk. In my opinion da." Lekkert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) hei, noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg overklokker? hva trykker jeg på? har aldri jort det før ? Takk for alle svar Que! Slenger med denne, som jeg fant på elskverdige dagbladet.no. Winehouse pågrepet for marihuana En til. Min mening.Islam er teit og burde fobys, Fin høstjakt ... Får ikke pratet med headsettet eller joinet en invitasjon. Endret 19. oktober 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Føle meg totalt skjelt ut pga min inntelligent. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Dessuten vil jeg ikke gre alle kristne under én kam Hvor vanskelig skal det være å få denne riktig? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 yeah yeah, da blir ikke muttern litt pissed Uff. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg spiller wii sort sett hver dag, kansje ikke hver dag akkurat, emn nesten. Jeg fryder meg når jeg ser slike korte og presise formuleringer! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg tviler på Amerika hadde komt så bra ut av Stillehavskrigen om det ikke hadde vært for Atom Bomben for å si det sånn. Var denne Atom Bomben en general eller noe? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg tviler på Amerika hadde komt så bra ut av Stillehavskrigen om det ikke hadde vært for Atom Bomben for å si det sånn. Var denne Atom Bomben en general eller noe? Jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvorfor folk får det for seg at de skal strø om seg med versaler. Endret 21. oktober 2007 av Daniel Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvorfor folk for det for seg at de skal strø om seg med versaler. Endret 20. oktober 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå